Gå til innhold

Ville dyr

Anbefalte innlegg

Gjest Hannee
Skrevet

Helt hypotetisk, hvis det gikk an å ha hvilket som helst vilt dyr, og at det var tamt og hadde det bra hos deg. Hva slags ville du hatt?

Jeg tenker Panda:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, vanskelig spørsmål! Det kommer sikkert mange dyr etter hvert som jeg heller ville hatt, men det jeg kommer på her og nå er leopard.

Skrevet (endret)

En stor rovfugl! F.eks en ørn. Eller en ugle! Fiine!

Endret av nattsvermer
Gjest Hannee
Skrevet

Ja, det er vanskelig. Ville egentlig hatt mange. Gauper synes jeg er veldig flotte! Men en stor og god panda må være herlig:)

Skrevet

Jeg er veldig mot å ha ville dyr fanget og brukt som kjæledyr, sånn som aper for eksempel. Men hadde dyrene hatt det bedre hos meg enn i villmarka så kunne jeg tenkt og hatt en panda sånn som du :)

Gjest Hannee
Skrevet

Jeg er veldig mot å ha ville dyr fanget og brukt som kjæledyr, sånn som aper for eksempel. Men hadde dyrene hatt det bedre hos meg enn i villmarka så kunne jeg tenkt og hatt en panda sånn som du :)

Helt enig med deg! Tenkte helt hypotetisk hvor dyrene har det fantastisk hjemme i sofaen eller no slikt;)

Skrevet

Kanskje en Zebra :)

Skrevet (endret)

Sel. Pingvin. Pinnsvin. Kenguru. Sjiraff. Spøkelsesape. Panda. Brunbjørn. Isbjørn. Vaskebjørn. Ugle. Måke. REV. Løve. Masse småfugler. Tiger og Struts!

En slow Loris også..

Endret av AnneBonny
Skrevet

Vanskelig spørsmål! Men tror det måtte vært tiger, gjerne hvit tiger :rodmer:

Skrevet

Søren..nå sliter jeg :fnise:

Skrevet

ugle

rev

gaupe

men aller mest ville jeg ha hatt en fennek/ørkenrev. se så søt!

Skrevet

Det måtte ha vært en sjimpanse :)

Skrevet

Skjeggagamer er personlige og kanonsøte ja! Blir nok en slik dersom de faktisk blir lovlige, jeg er parat. :D Snusker!

Gjest Hannee
Skrevet

Sel. Pingvin. Pinnsvin. Kenguru. Sjiraff. Spøkelsesape. Panda. Brunbjørn. Isbjørn. Vaskebjørn. Ugle. Måke. REV. Løve. Masse småfugler. Tiger og Struts!

En slow Loris også..

Jeg så på Animal Planet at en del i USA hadde pinnsvin som kjæledyr. Men var visst en spesiell type tror jeg. Rart synes jeg.

Skrevet (endret)

En sånn liten ape, med stooore øyne! Husker ikke hva den heter, men den finnes visst bare på madagaskar, og er utrolig søt! :hjerte:

Endret av Envy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...