AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #81 Skrevet 27. mai 2011 pga kontantstøtten. det er da ingen grunn til at middagen er ditt ansvar?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #82 Skrevet 27. mai 2011 Denne tråden tar jo helt av Nei nei, den slår ikke ketchuptråden. 2
Alvina Skrevet 27. mai 2011 #83 Skrevet 27. mai 2011 det er da ingen grunn til at middagen er ditt ansvar? Nemmen da, men med gode rådvarer er det jo klart at mat må lages, hvis man har en kjøttdeig i kjøleskapet som går ut på dato - eh, var det mer du ville vite? Man kan jo ikke bli sur pga at mat må lages, det er et hverdagsliv i de fleste norske hjem, men jeg må igjen presiere at jeg forstår ts, og ville det være bedre hvis ts tok seg en brødskive eller et knekkebrød? Egentlig får bare sure kvinner drive på, de er ganske hååpløse, men jeg tror det er håp for ts.
¤flicka¤ Skrevet 27. mai 2011 #84 Skrevet 27. mai 2011 Jeg og mannen har ingen barn og få rutiner for middag og tidspunkt for dette. Så vanligvis ville jeg ikke brydd meg nevneverdig dersom han ringte og sa at han skulle spise på jobben (skjer 1-2 ganger i uka) eller at han skulle ut sammen med noen. Men hvis vi allerede hadde bestemt tidspunkt og han i tillegg tidligere samme dag hadde kommet med middagsønske - da hadde jeg blitt irritert dersom han hadde avlyst like før. Heldigvis for meg er mannen min av typen som respekterer at en avtale er en avtale PS: og heldigvis for han er jeg ikke noen sur kjerring. Faktisk 3
Sofie_22 Skrevet 27. mai 2011 #85 Skrevet 27. mai 2011 Nei nei, den slår ikke ketchuptråden. Den har jeg ikke fått med meg, har du linken? Underholdning dette her
Alvina Skrevet 27. mai 2011 #86 Skrevet 27. mai 2011 (endret) Den har jeg ikke fått med meg, har du linken? Underholdning dette her Nei, har ikke link men den tråden er på generell debatt på kg, den var aktiv for noen måneder siden og maken til underholdning. Den ble dratt opp, det er jo egentlig en gammel tråd. Spør moderatorene om de kan legge den først, men jeg tror ikke de kan mye om ...ketchup. Men den er verd gull, og ingen blir mobbet - man bare mobber hverandre pga ulik syn på ketchup. Endret 27. mai 2011 av Alvina
Gjest Anuket Skrevet 27. mai 2011 #87 Skrevet 27. mai 2011 Nei, har ikke link men den tråden er på generell debatt på kg, den var aktiv for noen måneder siden og maken til underholdning. Den ble dratt opp, det er jo egentlig en gammel tråd. Spør moderatorene om de kan legge den først, men jeg tror ikke de kan mye om ...ketchup. Men den er verd gull, og ingen blir mobbet - man bare mobber hverandre pga ulik syn på ketchup. Ja nå MÅTTE jeg bare google for å finne den Er det denne?
Sofie_22 Skrevet 27. mai 2011 #88 Skrevet 27. mai 2011 Nei, har ikke link men den tråden er på generell debatt på kg, den var aktiv for noen måneder siden og maken til underholdning. Den ble dratt opp, det er jo egentlig en gammel tråd. Spør moderatorene om de kan legge den først, men jeg tror ikke de kan mye om ...ketchup. Men den er verd gull, og ingen blir mobbet - man bare mobber hverandre pga ulik syn på ketchup. Fant den til slutt; link Haha! :gjeiper:
Alvina Skrevet 28. mai 2011 #89 Skrevet 28. mai 2011 Ja nå MÅTTE jeg bare google for å finne den Er det denne? Nei, jeg tror det er kopien av den opprinnelige ketchuptråden, men helt sikker er jeg ikke. Vet ikke helt men trodde ketchuptråden var lang .... Men du som er så flink til å lete og søke, finner nok den lange ketchuptråden. Den er jo ganske interessant, men kanskje du fant den og at jeg har en slags ammetåke.
Benedicte22 Skrevet 28. mai 2011 #90 Skrevet 28. mai 2011 Kanskje han trodde du hadde laget risgrøt med rømme..
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #91 Skrevet 28. mai 2011 Et kjæresteforhold er ikke bare. Men flytter man sammen kan man ikke avtale daglige møter mht middag og klokkeslett. Han ringte jo og sa i fra. Og til ab over her, jeg har også vært sammen med en som aldri kunne vite når han kom hjem, og ofte måtte jobbe natt pga dataproblemer. Soleklart var det ikke morsomt og jeg følte meg alene. Men når alle spiser middag hver dag, hvorfor lage styr om det? Enten er man raus eller så er man litt uerfaren på kjøkken. ? Og - man kan ikke oppdra en mann, og ikke en kvinne heller. Mener dere at man skal la være å lage middag fordi kanskje mannen må jobbe overtid? Ofte er også jobbmøtene etter klokken 16 et av de viktigste tidene, hvis man skal være karrieremann da. Ser du ikke forskjellen på kaffekos med kollega, og å arbeide overtid?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå