Minya Skrevet 1. juni 2014 #982 Skrevet 1. juni 2014 Husker ikke om jeg har lagt denne lista inn her før, men jeg kom ihvertfall på den igjen nå. Hvorfor er det bare kvinnekroppen som har "ekle" navn på kroppsdeler eller andre ting som kommer fra kroppen? Kvinner har; morkake slimpropp (som noen kvinner har fått for seg at bør deles på fjasbok, urk) mellomkjøtt skamben (ærlig talt, burde man ikke fjernet dette fra anatomibøkene snart og funnet på noe penere?) kjønnslepper livmorhals eggstokker (ok, kanskje eggstokker og livmorhals ikke høres så ekkelt ut, men det høres ihvertfall helt teit ut når du ikke tenker på hva det faktisk er) Vulva, derimot, synes jeg høres veldig vakkert ut. Hva har menn? Skrukken? (evt skrukket, jeg har sett begge deler bli brukt i tekst) Pung høres jo bare morsomt ut.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #983 Skrevet 1. juni 2014 Gøtteri er gærgætt! Hey, nå driver du og blander dialekter her. Det liker jeg ikke Anonymous poster hash: c8a25...401 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #984 Skrevet 1. juni 2014 "Klitten" Anonymous poster hash: c8a25...401 3
Gjest BettyBoop Skrevet 2. juni 2014 #987 Skrevet 2. juni 2014 I rogaland har de et uttrykk jeg hater sallikatt. Skjønner ikke hvorfor. Men jeg blir irritert når folk sier det. Liksom salligkatt så kaldt det er hva faen betyr det teite ordet? 1
Pringle Skrevet 2. juni 2014 #988 Skrevet 2. juni 2014 Jeg liker ikke "bluse", det ligner sånn på "buse". Og "blyantskjørt", et skjørt minner ikke om en blyant på meg uansett hvor ettersittende det er. 1
Deer Skrevet 2. juni 2014 #989 Skrevet 2. juni 2014 Slangord for kjønnsorgan er noe av de styggeste ordene jeg har hørt i livet mitt.
Gjest Skrevet 2. juni 2014 #990 Skrevet 2. juni 2014 Baby. Deilig. Digg. Knopp. Kyse. Selfie. Svamp. For å nevne noen.
TheHairyToothfairy Skrevet 2. juni 2014 #991 Skrevet 2. juni 2014 kleint. jeg fatter ikke det idiotiske ordet. smoothie. "seriøst?!" alle dørvakter hater det ordet, true story. 1
globalagogo Skrevet 3. juni 2014 #992 Skrevet 3. juni 2014 Hater ordet "skjerpings", som ofte går igjen på VGs kommentarfelt og på bedrifters facebooksider. Gjelder i hovedsak misfornøyde kunder som klager på helt absurde ting. "I dag skulle jeg logge inn i nettbanken til DNB men sidene var nede på grunn av en oppdatering. Må gåan å følge med på behovene til folk?! Skjerpings!" Og "Jeg skulle betale en regning før torsdagen men den ble lagt til forfall dagen etter, hvorfor er det sånn? Tror dere at torsdag er en søndag?" hvorpå svaret fra banken var at torsdag var helligdag - kristi himmelfart. Så svarer den sure kunden at "Norge er ikke kristent lenger - skjerpings!" Som om banken bestemmer helligdagene i landet..!!!! HERREGUUD DA MANN, KAN DU IKKE BARE HOLDE FRED 5
Perelandra Skrevet 7. juni 2014 #993 Skrevet 7. juni 2014 I rogaland har de et uttrykk jeg hater sallikatt. Skjønner ikke hvorfor. Men jeg blir irritert når folk sier det. Liksom salligkatt så kaldt det er hva faen betyr det teite ordet? Her kan du lese om bakgrunnen for ordet: Å Salicath, for en bølle du var Å salikatt! 1
Gjest BettyBoop Skrevet 7. juni 2014 #994 Skrevet 7. juni 2014 Her kan du lese om bakgrunnen for ordet: Å Salicath, for en bølle du varÅ salikatt!teit linevel da flere unge folk helt sikkert ikke vet balgrunnen for ordet men bruker det likevel 1
Gjest Eurodice Skrevet 7. juni 2014 #995 Skrevet 7. juni 2014 Jeg kjenner denne "Salikatten": Lege Dag Sigurd Salicath
outkast Skrevet 7. juni 2014 #997 Skrevet 7. juni 2014 Og folk som hele tiden skal finne på nye ord for "vanskelig" Krøkkete, kronglete, keisete... 1
Gjest BettyBoop Skrevet 7. juni 2014 #999 Skrevet 7. juni 2014 Jeg kjenner denne "Salikatten": Lege Dag Sigurd Salicathsyntes litt synd på han når jeg leste om han. Stakkars. Og nå bruker alle navnet hans som skjellsord 😛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå