Gå til innhold

Ord du ikke liker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tinbjo1

Stygge ord som jeg styrer unna; kuk, fitte, bæsj, utflod, menstruasjon, bryst, knulle, runke.

Forstår meg ikke på mennesker som bruker disse ordene i dagligtale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå fikk jeg lyst på brødskorpe og kakao med snerk og etterpå skal jeg elske mens han berører mine bryster mykt og stikker kuken sin inn i meg! :laugh:

hahahahah! Fysj :-D
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke navnet på den nye yoghurten (?) fra Tine, nemlig Skyr. For meg er det helt feil, jeg ville uttalt det "Shyr", slik som man uttaler "kyr" men med s-en. Skyr høres helt feil ut, like ille som "shylling, shino og shæreste".

Er det ikke Q som har Skyr??

Etter hva jeg har forstått er Skyr Islands svar på yoghurt, og noe som de har hatt i sine kjøleskap i mange tiår.

Jeg likte ikke den måten jeg heller til å begynne med, men har vent meg til det nå :) Sa shyr først jeg og.

Skyr er ikke yogurt, det er et islandsk melkeprodukt som de gjerne blander med fløte og sukker, og spiser det som vi spiser yogurt. Jeg er fra Island og har spist skyr i flere tiår :danse: Før sto det "Islandsk produkt" på norsk Skyr men det måtte de fjerne ettersom norsk skyr ikke er lagd på samme måte som tradisjonell islandsk skyr.

Jada jeg svarer 3 år på etterskudd :fnise:

Anonymous poster hash: 568c2...614

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyr er ikke yogurt, det er et islandsk melkeprodukt som de gjerne blander med fløte og sukker, og spiser det som vi spiser yogurt. Jeg er fra Island og har spist skyr i flere tiår :danse: Før sto det "Islandsk produkt" på norsk Skyr men det måtte de fjerne ettersom norsk skyr ikke er lagd på samme måte som tradisjonell islandsk skyr.

Jada jeg svarer 3 år på etterskudd :fnise:

Anonymous poster hash: 568c2...614

Det skrives dessuten "skìr" men uttales "skyr" derav det norske produktnavnet.

Anonymous poster hash: 568c2...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen! Styggeste ordet jeg vet om.

Lurer også på hva jeg skal kalle mitt kvinnelige kjønnsorgan. Synes ikke det er noe passende egentlig.. Liker ikke fitte, vagina, mus, høna, glufsa.



Anonymous poster hash: 580c8...3da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mensen! Styggeste ordet jeg vet om.

Lurer også på hva jeg skal kalle mitt kvinnelige kjønnsorgan. Synes ikke det er noe passende egentlig.. Liker ikke fitte, vagina, mus, høna, glufsa.

Anonymous poster hash: 580c8...3da

Anonymous poster hash: 97dec...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hore. Folk bruker det ordet for å få makt over den det gjelder, for å trykke de ned. Har faktisk hørt gutter si det til damer som avslår dem, så ironiskt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen! Styggeste ordet jeg vet om.

Lurer også på hva jeg skal kalle mitt kvinnelige kjønnsorgan. Synes ikke det er noe passende egentlig.. Liker ikke fitte, vagina, mus, høna, glufsa.

Anonymous poster hash: 580c8...3da

Jeg fant på mitt eget ord for damedelene mine, jeg: Nuffen! :fnise:

Anonymous poster hash: 97dec...2a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Jeg liker ikke "elskov". Høres ut som puling i en dansk skog. Usj.

:hoho:

Nå gav du meg dagens latter, herlig ;)

Jeg synes "boss" om søppel er et fælt ord. "Typen" om kjæresten er også grusomt, i alle fall om man er over tenårene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Kom forresten også på "spire" og "frø" om fostre, samt "bolle i ovnen" om graviditet.

Og "snuppa" og "poden" om unger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom forresten også på "spire" og "frø" om fostre, samt "bolle i ovnen" om graviditet.

Og "snuppa" og "poden" om unger...

Enig. "Snuppa" er tungtfordøyelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen! Styggeste ordet jeg vet om.

Lurer også på hva jeg skal kalle mitt kvinnelige kjønnsorgan. Synes ikke det er noe passende egentlig.. Liker ikke fitte, vagina, mus, høna, glufsa.

Anonymous poster hash: 580c8...3da

Jeg sier Dotten. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer også på hva jeg skal kalle mitt kvinnelige kjønnsorgan. Synes ikke det er noe passende egentlig.. Liker ikke fitte, vagina, mus, høna, glufsa.

Anonymous poster hash: 580c8...3da

Lillemor begynner faktisk å gro på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg virkelig hater når folk sier bryster istedet for pupper. Får meg til å tenke på en klein, erotisk novelle (Han kysset brystene hennes mykt). Uheldigvis har jeg en mann som ikke får seg til å si pupper, så han sier bryster...

Ellers hater jeg å si "kuk".

Blir kvalm av ordene snerk og skorpe.

Eller "brøst". :daane:

Anonymous poster hash: 611e0...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygge ord som jeg styrer unna; kuk, fitte, bæsj, utflod, menstruasjon, bryst, knulle, runke.

Forstår meg ikke på mennesker som bruker disse ordene i dagligtale.

Utflod, bryst og menstruasjon er jo ord som en må bruke i visse tilfeller, og jeg syns ikke det er noe ekkelt ved det. Ord som "kuk", "fitte", "bæsj", "knulle" og "runke" er helt klart ord som jeg haaater! Forstår heller ikke mennesker som bruker disse ordene i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 3f3a9...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg leser en del stillingsannonser for tiden, og to adjektiver jeg rett og slett blir uvel av er "foroverlent" og "sulten". Jeg scroller forbi disse i full fart.



Anonymous poster hash: 611e0...983
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen! Styggeste ordet jeg vet om.

Lurer også på hva jeg skal kalle mitt kvinnelige kjønnsorgan. Synes ikke det er noe passende egentlig.. Liker ikke fitte, vagina, mus, høna, glufsa.

Anonymous poster hash: 580c8...3da

Fitte, mus, høna og glufsa er helt forferdelige snåle ord. Vulva er det eneste ordet jeg bruker for å beskrive det kvinnelige kjønnsorganet.

Anonymous poster hash: 3f3a9...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Fitte, mus, høna og glufsa er helt forferdelige snåle ord. Vulva er det eneste ordet jeg bruker for å beskrive det kvinnelige kjønnsorganet.

Anonymous poster hash: 3f3a9...f1f

Hahaha Vulva:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Kom forresten også på "spire" og "frø" om fostre, samt "bolle i ovnen" om graviditet.

Og "snuppa" og "poden" om unger...

det som er verre om graviditet er å være smelt på tjukka. Vulgært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...