Gå til innhold

Hvilken jobb er lettest å få?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken jobb av alle jobber tror du er enklest å få? Tenker da på jobber uten utdannelse, sier seg selv at det er lett om du er superstudent i et fag i et trengende arbeidsmarked.

Jeg tipper

Matbutikkjobber

Barnehageassistent

Virker som de ansetter hvem som helst der:p Har jobbet begge stedene selv, de gadd knapt intervjue meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på intervju både til butikk og barnehage for noen år siden og begge stedene så var det skikkelige intervjuer. De luket ut ganske kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjetter bananskreller!

Haha, jeg ble relativt overrasket da jeg så disse bananskrellerene på tv. Tenk at det faktisk finnes folk som jobber med å skrelle bananer! Fascinerende! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Haha, jeg ble relativt overrasket da jeg så disse bananskrellerene på tv. Tenk at det faktisk finnes folk som jobber med å skrelle bananer! Fascinerende! :ler:

Jeg vet, det er ting man aldri tenker over at folk gjør :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

De som står på gata og pusher Omega3, Aftenposten, Leger uten Grenser og så videre. En sånn jobb tror jeg er lett å få. Og de som ringer om spørreundersøkelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg ble relativt overrasket da jeg så disse bananskrellerene på tv. Tenk at det faktisk finnes folk som jobber med å skrelle bananer! Fascinerende! :ler:

Helt på siden av tråden, men for en god del år siden var det et eller annet radioprogram som skulle kåre den kjedeligste sommerjobben og han som vant hadde en jobb hvor han satt og så på aluminiumsfolie som rullet forbi på maskinen og skulle passe på at det ikke var brett og krøll på folien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt på siden av tråden, men for en god del år siden var det et eller annet radioprogram som skulle kåre den kjedeligste sommerjobben og han som vant hadde en jobb hvor han satt og så på aluminiumsfolie som rullet forbi på maskinen og skulle passe på at det ikke var brett og krøll på folien.

:skratte: Stakkars fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg ble relativt overrasket da jeg så disse bananskrellerene på tv. Tenk at det faktisk finnes folk som jobber med å skrelle bananer! Fascinerende! :ler:

Jeg ville heller ha skrellet bananer enn å jobbe i barnehage eller butikk. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller ha skrellet bananer enn å jobbe i barnehage eller butikk. :jepp:

Me too! Ikke at det er kjekt, men penger er penger. Tenk så slækk dag da, trenger ikke fikse deg eller noe, du skal bare sitte på et lager og skrelle bananer. Kan ha musikk i ørene og jabbe med kollegaer.

Bedre enn å stresse med småunger som skriker eller lure folk til merkjøp, bli skjellt ut av sure kunder og smile falskt dagen lang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Me too! Ikke at det er kjekt, men penger er penger. Tenk så slækk dag da, trenger ikke fikse deg eller noe, du skal bare sitte på et lager og skrelle bananer. Kan ha musikk i ørene og jabbe med kollegaer.

Bedre enn å stresse med småunger som skriker eller lure folk til merkjøp, bli skjellt ut av sure kunder og smile falskt dagen lang :fnise:

Heller variasjon med mas om mersalg, sure kunder, vareleveranser, kunder som spør om ting, det å kunne være sosial, enn å sitte på et lager og skrelle bananer anyday! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjetter bananskreller!

Haha, jeg ble relativt overrasket da jeg så disse bananskrellerene på tv. Tenk at det faktisk finnes folk som jobber med å skrelle bananer! Fascinerende! :ler:

Jeg trodde teknologien var kommet så langt at det fantes maskiner og automatikk som skrelte bananene! Men med svenskenes inntog til det norske arbeidsmarkedet vet nå mange at det er mennesker som manuelt står og skreller bananer, faktisk.

Ellers sier jeg som flree andre her: telefonselger - må være enkelt å få jobb som det?

Endret av bukett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbærplukker?

Nope, ikke som etnisk norsk. De foretrekker polakker, de jobber mye raskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, ikke som etnisk norsk. De foretrekker polakker, de jobber mye raskere.

Og med mini-lønn!

+ de spiser ikke opp jordbærene, sånn som nordmennene gjør. Polakker tåler vanligvis ikke jordbær.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...