Gå til innhold

K(a)os

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Plutselig har ungen min blitt veldig mye mer aktiv, han står om jeg slipper ham ned på gulvet og han går noen få skritt hvis jeg holder ham i begge hendene. Han prøver også å klatre på ting og reiser seg opp på kne om han vil opp. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, han er blitt så flink! I dag pekte han på meg og sa: Mammama! :rodmer:

Mannen min forresten blitt gal. Vi har planlagt lenge å kjøpe en Babyjogger City Mini for å ha i bilen og bruke på korte trilleturer hvis hovedvogna vår er igjen i barnehagen. Nå sier han plutselig: "Vi skal ikke bare kjøpe en Brio Go igjen da? Så har vi en ordentlig vogn og slipper å ta med hjem hovedvogna når han skal være hjemme fra barnehagen bare en dag. Eller kanskje en Babyjogger City Elite?"

Hvordan kan man ta et sånt valg? Jeg synes City Elite ser utrolig fin ut, men der er ungen bare fremovervendt. Og blå Go med hvitt understell.... :daane: Jeg ender nok sikkert opp med å være tro mot Brio, jeg er visst blitt Brio-fan. Og Go har vi hatt før, vet jeg elsker den. Men uff.... City Elite slåes sammen på verden mest geniale måte og kalesjen er fantastisk. Finnes det noen kur for vogndilla eller? :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke Murmel som plutselig har blitt så aktiv igjen :rodmer:

Spiser han bedre nå også eller? :)

Også må jeg nok en gang :roll: av vogndillaen din :ler:

(Har ikke peiling på noen av disse vognene, men Brioen er jo mye mye finere syns jeg :jepp: Hvorfor solgte dere den egentlig?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa, han spiste TRE brødskiver til frokost i barnehagen! :bolledeig:

Vi solgte vel Go'en fordi jeg fikk det for meg at jeg måtte ha en Bugaboo. Angrer faktisk, den var veldig fin. Alt i alt er jeg super-super-glad vi har Happy'en nå, den kommer for evig og alltid til å være hovedvogna vår. Men jeg ser at vi trenger to vogner, og da virker det mer fornuftig å kjøpe en lettere som kan bo i bilen enn å kjøpe en annen sovevogn til barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg også City Elite :sjenert: Men hva er forskjellen på den og City Mini?

Så godt å høre at Murmel har det fint :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

City Mini er bare en trille, mens Elite er en ordentlig vogn. Den har større og finere hjul, blandt annet. Jeg synes den er utrolig, utrolig fin, men jeg er ikke klar for å ha Murmel vendt fra meg hele tiden, og det er ikke han heller. Jeg prøvde på en trilletur for noen uker siden, da satt han hele tiden og så bakover. Mannen ønsker seg Go (han er fremdeles snurt fordi den vi hadde ble solgt.. :fnise: ) da, så jeg tror det blir det. Vil helst kjøpe brukt, men jeg synes folk har så urealistisk høye priser på ting. Jeg gidder ikke kjøpe brukt om det skiller en tusenlapp, da kjøper jeg heller ny... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, Marmot, må :fnise: litt av vogndilla di jeg også :gjeiper:

Hvor mange vogner har dere hatt til nå? Jeg har ikke peiling på vogner, så jeg kan nok ikke hjelpe noe særlig til der...

Ville bare innom for å ønske deg og dine en god dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har visst kjøpt Go til meg, han kommer hjem med den i morgen! :rodmer:

Murmel og jeg er alene hjemme i natt, det er egentlig ganske koselig. Men det var ikke så koselig tidligere i dag. Mannen hentet ham i barnehagen og kastet han fra seg før han dro videre. Og der sto jeg og måtte på butikken, oppdaget at ene hjulet på vogna vår var helt tomt for luft og kunne ikke finne husnøklene mine. Var temmelig forbanna på mannen da, men innså heldigvis at det ikke er hans feil. :fnise:

Fikk satt Murmelen i Zapp'en (jeg gleder meg sånn til å være kvitt den!) og ruslet ned på Kiwi, med døren ulåst og alt. Godt vi bor på landet, tror jeg. Fikk ikke handlet så mye som jeg hadde tenkt, for det er så begrenset hva man får plass til under Zapp'en og jeg orker ikke bære masse og trille vogn i oppoverbakke. Tenkte ikke på at jeg bare kunne tatt med sekk... :rodme:

Da jeg bare var kommet meg hjem og hadde laget middag, føltes ikke verden så grusom lenger likevel. Murmel spiste to porsjoner middag og kastet nesten ingenting på gulvet. Til dessert spiste han en halv mandarin og kastet ingenting på gulvet! :nigo:

Han er så søt og fin om dagene! Om morgenen pleier vi å ta ham inn i sengen og ha familiekosetid, mannen halvsover, jeg leker litt med Murmel. Eller omvendt. Murmel klatrer rundt i hele sengen og har funnet ut at det er supermorsomt å få hjelp til å reise seg opp, og så kaste seg med god fart bakover i dynehaugen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å høre at dere har det så fint :hjerte:

Og snille mannen som har kjøpt vogn :nigo:

Klementin er en stooor hit her om dagen også, hun kunne nok ha spist 2-3 stykker hadde hun fått lov :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en snill mann du har :rodmer: Høres ut som dere har det bra, alle tre, om dagen! Og det er jo helt fantastisk :jepp:

Godt at det har løsnet litt for Murmel. Noen ganger må det bare litt (eller mye!) hjelp til! Niesen min hadde også store problemer med avføringen, og der var det en god del laktulose som skulle til. Holdt på en stund, og kuttet ned. Nå er det svisker i grøten hver kveld som holder det gående :) Så det kan bli bedre, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go! :rodmer:

Den er stygg (ja, det synes jeg), men akk, så praktisk på mange måter.

I dag har jeg hatt mensen i 19 dager. Jippi! :frustrert: Bare to dager igjen nå, så har jeg hatt mensen gjennom et helt p-pillebrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvinner etter at du har hatt åpenuke :)

Slik var det til meg også, jeg hadde mensen i to mnd.. (jeg hopper over mensen) men ble helt bra etter at jeg hadde åpenuke (kunstig mens)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...