Gå til innhold

K(a)os

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt. Husarbeid, døgnrytme (han har vært så heldig å få forelsninger bare mellom 16 og 20 dette semesteret...), foreldrene hans..... Gamle ting fra langt tilbake... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

uff da :(:kose:

Men står han ikke opp da, siden han ikke "skal noe" før klokken 16?

Da skjønner jeg godt du blir sprø, for sånn er sambo i helgene, og det er mer en nok med helgene syns jeg!

Prater dere noe om det da? Så hsn skjønner ting fra din side også?

edit: skulle jo vere lei seg smily og ikke smilefjes :/

Endret av Ruccola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, han står opp, men ofte legger han seg igjen når jeg står opp. Men han legger seg himla seint, og er sur og grinete om dagene. Når jeg legger meg "for sent" er han sur og grinete for det også.

Og han har begynt å snuse igjen. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Joda, han står opp, men ofte legger han seg igjen når jeg står opp. Men han legger seg himla seint, og er sur og grinete om dagene. Når jeg legger meg "for sent" er han sur og grinete for det også.

Og han har begynt å snuse igjen. :kjefte:

Håper dere finner ut av det ihvertfall, er ikke godt å gå sånn! :kose:

Hvorfor er han begynt å snuse igjen da forresten? har han vert sluttet lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor han har begynt å snuse igjen aner jeg ikke. Han sluttet rett før Murmel ble født.

Det er så rart, for han har blitt veldig flink med babyen. Og det virker som om han mener det er noe han gjør for min skyld, og når han bruker tid på sønnen sin skal liksom alt være bra og alle problemer som har vært mellom oss opphøre å eksistere. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette hørtes ikke greit ut - her har vi blitt enige om ganske strixe rutiner om dagene, ihht lillemor, husarbeid og familiesnakk, også legger vi oss sammen om kveldene, for å få tid sammen på dagtid og kveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så synd :( Det virket jo som dere var helt nyforelske en periode for litt siden. Synd han ikke har klart å holde på det. Dette blir litt som med slanking. Mange er ofte flinke en periode, så orker de ikke mer. Det må varig forandring til for at det skal fungere. Kanskje det ble slik at da han ikke måtte jobbe for deg mer, så forsvant litt av gnisten for å jobbe mot forbedring?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner meg igjen! Her en dag heiv jeg klærene til E , og ba han reise langt vekk, vi krangler masse, det er ikke lett, men ikke gi opp!!!

Håper dagene fremover blir fine :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at ting blir bedre en liten stund, og så sklir det ut igjen. Og det er ikke bare hans feil, jeg har så mye såre følelser at jeg ikke klarer å bare glemme dem. :tristbla:

Nå er han i Danmark, og jeg gruer meg nesten til han kommer hjem igjen.. :sjenert:

Endret av Marmot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...