Gå til innhold

K(a)os

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Det blir helt sikkert litt mer slitsomt med alle på ett rom, men tenk så koselig med juuuul og at Murmel (og du :fnise: ) kan være skikkelig tilstede! Håper dere koser dere masse og får en fantastisk jul! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også blir det koselig at i verste fall må mannen ligge på madrass på gulvet, og Murmel i sengen med meg. Jeg savner virkelig samsoving! :rodmer:

Men nå spørs det om vi kommer oss avgårde da, måtte hente Murmel i barnehagen med godt over 39 i feber. Det går visst smittsom lungebetennelse, som ofte ikke slår ut på crp før etter noen dager. Vi fikk legetime med én gang, og Murmel har helt fint crp, men det høres ut som om han har bronkitt. Jeg har kronisk bronkitt + astma, og har vokst opp med minst 2 bronkittrunder hver eneste vinter, jeg håper inderlig Murmel ikke har arvet det, men om han har bronkitt nå er det 2. runden i vinter. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff stakar Murmel, masse god bedring, håper at det går over før jul da :(

Vi sover også i samme rom når vi er hos svigers men det går overraskende bra altså. Eneste er når vi legger oss for kvelden, da må vi virkelig lirke oss in. Innimellom har hun våkna og da sover hun bare mellom oss og koser seg skikkelig hehe for det får hun sjeldent lov til lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sengen hos svigersene mine er det knapt plass til mannen og meg, så alle tre går ikke. Men mannen hadde i grunnen bare blitt overlykkelig om han ble henvist til gulvet, han synes nok det er alt for trang i sengen selv med bare oss to. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Murmel blir frisk sånn at dere får kommet dere avgårde :klemmer:

Jeg gleder meg også til å få med meg litt av jula i år, hele julen ifjor er bare et stort svart hull føler jeg.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sånn jeg føler det også, Jesse. Jeg ser jo på bilder at vi feiret jul i fjor, men jeg kan faktisk ikke huske noe særlig av det. Jeg "husker" det jeg ser på bildene, men ingenting annet.

Ååh, slitsom natt. Har vært slitsomme netter hele helgen, så kanskje han har vært dårlig hele tiden?

Heldigvis virker han helt frisk og fin i dag, har ikke noe feber og er seg selv igjen. Vi pakker og ordner sånn at vi er klare til å reise i morgen, men om han får feber i løpet av dagen eller natten, blir vi hjemme. Reiseforsikringen vår dekker ikke ny reise om vi må avlyse, så i så fall blir det nok hjemmejul på oss. Men krysser fingrene for at han holder seg frisk. Jeg har vondt i halsen, da... :sjenert:

Nå for tiden peker han på meg og sier "Mammami!". :rodmer:

Mannen forteller at da jeg hadde vært borte noen timer i helgen, hadde han sittet på stuegulvet, pekt på ytterdøren og sagt "Mammami? Mammami?" med veldig tydelig spørretonefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper så inderlig at du blir frisk og at dere får reist!!

Og selvfølgelig at dere koser dere skikkelig i julen - spesielt ettersom i fjor var midt i verste tåka..

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er vi sånn omtrentelig klare. Mann og barn sover ennå, jeg har vondt i halsen og hoster, men det går nok helt fint. Alt blir bedre med en kopp te. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk! Nå er vi fremme, etter en noe stressende tur. Vi hadde med to svære kofferter, en svær bag og vogna i prampack. Det blir mye når man reiser med barn altså, i tillegg til julegavene. Måtte jo også pakke med fire bokser Nutramigen, så vi er sikker på å ikke gå tom.

Jeg har vondt i halsen og vondt i kroppen, Murmel sovnet som en stein for fem minutter siden, han fikk seg jo bare én lur i 10-tiden i dag, så jeg håper virkelig han sover hele kvelden. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt dere har kommet frem og alt er vel. Håper du blir fort frisk og at du får slappet av og får litt avlastning..

God jul til deg og dine!! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har skikkelig tull om nettene nå, så jeg skulle ønske vi kunne reise hjem. Alle andre sover seg gjennom det, til og med pappaen som sover på samme rom (han våknet et par ganger og spurte om jeg hadde prøvd ditt eller datt, uten å gjøre noen tegn til å skulle hjelpe til). I natt hadde han hylekonsert fra halv fire til ti på seks. Da sovnet han av utmattelse i armene mine og jeg fikk lagt ham ned i sengen. Og når han våknet igjen klokken 8, presterte pappaen og si at det var min tur til å stå opp med ham! :sjokkert:

Håper dere får en fin jul alle sammen! :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grrrrr :nei:

Håper han (mannen) får en våkennatt så han skjønner at det ikke er bare-bare. Eller aller helst at Murmel sovner om nettene så klart..

Synes du gjør en strålende jobb, selv om det sikkert ikke teller så mye akkurat nå..

Skjønner så altfor godt hva du gjennomgår, for vi hadde det sånn om nettene i nesten 2 måneder før jeg/vi endelig tok tak.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke akkurat at jeg gjør en strålende jobb, men... I natt var jeg rasende på mannen, og sint på Murmel også. Eller, jeg var kanskje ikke sint på ham, men det er ikke så lett å huske på at han ikke gjør det for å være slem når jeg er helt utslitt og sikker på at vi vekker hele huset. Nå har jeg blitt enig med meg selv i at jeg bare skal drite i det, om de plages av at ungen min har det vondt, så de bare ha det så godt.

Murmel er blitt så utrolig mammadalt for tiden, jeg skjønner ikke helt hva som skjer. Om han sitter på fanget til pappaen sin er alt greit helt til han ser eller hører meg, da griner han. Tidligere i dag var han helt hysterisk i badekaret helt til jeg kom oppi med ham.

Siden han holder på sånn om nettene nå spørs det vel om det blir noe av mannen og meg sin planlagt kinodate heller. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff de nettene hørtes ikke koselige ut da! Håper du tar det opp med mannen at han bør jammen meg ta sin tur innimellom......ikke noe alright at du skal være sur og sliten fordi han ikke har bidratt med hva han bør gjøre også......seperasjonsangst er veldig normalt i den alderen, det går over.....her fikk jeg beskjed å bare vise at det var ok at hun var i fanget av noen andre, gikk det ikke over tok jeg henne selvfølgelig men ofte varmet hun seg og så at det var ikke noe farlig.

:nissegutt: God jul fra Neytiri heimen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...