Pupsilure Skrevet 2. desember 2011 #721 Del Skrevet 2. desember 2011 Gratulerer så mye med 1 årsdagen til Murmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. desember 2011 #722 Del Skrevet 2. desember 2011 Hipp hurra for Murmel!!!! (Har ikke så fancy figurer som Pupsilure, hihi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. desember 2011 #723 Del Skrevet 2. desember 2011 Gratulerer så mye med en 1 åring i hus! :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. desember 2011 #724 Del Skrevet 2. desember 2011 Gratulerer med 1 åring i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 4. desember 2011 #725 Del Skrevet 4. desember 2011 Takk takk! Vi har hatt en super bursdagsfeiring, Murmel fikk kake, masse fine gaver og var lykkeligere enn noengang. Han elsker jo oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 4. desember 2011 #726 Del Skrevet 4. desember 2011 Så flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. desember 2011 #727 Del Skrevet 4. desember 2011 Nå fikk jeg tid til å sitte her litt Gratulerte dere jo på facebook, men gratulerer med overstått ettårsdag her også Godt å lese at dere hadde en fin feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 6. desember 2011 #728 Del Skrevet 6. desember 2011 Gratulerer med overstått 1års-dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 7. desember 2011 #729 Del Skrevet 7. desember 2011 Takk takk! I helgen har Murmel lært seg å drikke av sugerør. Endelig! Det er litt pesete når jeg alltid glemmer å ta med egen kopp til han og at han drikker av mitt glass bare blir søl, men frem til nå har han ikke skjønt at han må suge. Han har også begynt å stå i krabbestilling innimellom, og krabber noen skritt om underlaget ikke er glatt. Det er så herlig å ha ettåring i hus at jeg ikke kan få sagt det nok! Han fikk Little People garasje til bursdagen sin, og nå sitter han og lar alle bilene han har kjøre ned og bortover gulvet. Virker faktisk som han synes det er spennende å se hvilke biler som kjører langt og hvilke som kjører kort. Gartnerbilen til duplo vinner så langt, så den får kjøre oftest. Nå ønsker vi oss masse Little People, jeg hadde ikke engang sett det før han fikk det. Han har pakkekalender, og den er veldig spennende. Han skjønner at han bare får én pakke hver dag også. De første to dagene sto han under og strakk seg etter den og pekte på pakkene, men nå gjør han det bare til han har fått dagens. Jeg visste ikke at ettåringer var så smarte. Jeg er veldig imponert over meg selv som klart å få en pakkekalender uten ræl til bare så vidt over 300 kr. Det hjalp veldig at jeg fant en pakke Duplo til 129,- som kunne deles i 8 og en pakke med plastbiler/fly til 149,- med 7 stykker i. Har ikke telt med pakken han fikk på bursdagen sin, siden den var en del av bursdaggaven, da fikk han tøfler fra der O'hara tipset om. De er supre! I natt er det endelig kommet ordentlige mengder snø, og det er ikke spesielt kaldt ute i dag, så vi har tatt fri fra barnehagen for å teste akebrettet han fikk til bursdagen sin! Og finnes det forresten noe herligere enn en ettåring som "aker seg" bort til en, strekker armene opp og sier "oooosh?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 7. desember 2011 #730 Del Skrevet 7. desember 2011 Gratulerer med ett-åringen - helt utrolig at han er SÅ stor allerede! Høres virkelig ut til at dere har det koselig, og at Murmel er snill med mamman sin Little people var en slager for våre tantebarn da de var yngre, så regner med det blir litt av det på poden vår også Veldig imponerende med kalender til den prisen synes jeg Tror aldri jeg hadde klart det Kommer sikkert til å få forbud mot den slags fra mannen, fordi han ville ha fryktet at det tok litt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 7. desember 2011 #731 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg hadde jo budsjettert med 1200,- kr, så jeg skjønner ikke at jeg fikk det til. Om jeg teller med tøflene er jeg på rett over 400,- og det er ikke ille det heller. I morgen skal vi på juleverksted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 7. desember 2011 #732 Del Skrevet 7. desember 2011 Vi fikk en Lilltle People pakke til dåpen og jeg åpnet den først i går. Suksess! Denne her har fly og greier, hihi. Hva slags tøfler har Murmel? Vi trenger noen som sitter godt, fordi han drar av seg sokkene hele tiden og er kjempe kald på føttene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 7. desember 2011 #733 Del Skrevet 7. desember 2011 Det opprinnelige budsjettet ditt var mer der jeg ville ha ligget ja, så da har du vært dyktig Synes nesten little people ser morsomt ut selv jeg, så klandrer ikke det små akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 7. desember 2011 #734 Del Skrevet 7. desember 2011 Vi elsker Little People Vi har en stall som hun elsker, og jeg tenker å kjøpe en del brukt. Ligger MASSE på nett. Så fint at du og likte tøflene, vi bruker de mye, og så billige! Og er det ikke herlig med disse ett-åringene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 7. desember 2011 #735 Del Skrevet 7. desember 2011 Hva slags tøfler har Murmel? Vi trenger noen som sitter godt, fordi han drar av seg sokkene hele tiden og er kjempe kald på føttene.. Vi kjøpte sånne. Tror de er mer eller mindre like de "alle andre" handler på ebay, men jeg får ikke til ebay, så da handlet jeg herfra. Er veldig fornøyd altså, men det er jo ikke noe særlig varme i dem. Men Murmel er varm nok når han ikke får dratt av seg sokkene mer. Disse henger godt på foten selv med Murmel sin merkelige "krabbestil". Han merker godt at han har bedre grep også, for han er blitt mye modigere når det gjelder å reise seg opp, stå og sånne ting. Det opprinnelige budsjettet ditt var mer der jeg ville ha ligget ja, så da har du vært dyktig Ja, det var det jeg synes selv også. Nå er det kanskje ikke verdens mest spennende kalender med så mye likt, men han er jo bare ett år, så han synes det er spennende nok uansett. Og er det ikke herlig med disse ett-åringene? Jo, det er helt fantastisk! Nå har vi vært og akt, Murmel elsket det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 7. desember 2011 #736 Del Skrevet 7. desember 2011 Innom for å ønske deg en fin onsdagskveld Jeg vil også ake med J!! Akkurat nå savner jeg å bo på østlandet! Jeg tror jeg bare kan drømme om hvit jul her tror jeg, ihvertfall hvis yr.no har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 8. desember 2011 #737 Del Skrevet 8. desember 2011 Vi skal feire jul på vestlandet, så den blir vel neppe hvit for vår del også. Men jeg håper denne snøen blir liggende, selv om yr ikke gir så mye håp om det, skal visst komme plussgrader igjen nå. Jeg ønsker meg vinteren i fjor i reprise jeg, bare kanskje bittelitt varmere. I natt har Murmel og jeg vært alene hjemme, han sovnet uten et knyst klokken 18.15, sov til 02.30, fikk litt melk, sov til 7.30 igjen. Jeg er så bortskjemt. Nå sitter han på gulvet og leker for seg selv, og jeg øver meg på å faktisk la han leke i fred. Jeg er så teit at jeg får dårlig samvittighet, selv når han koser seg alene. Han fikk en Duplo-buss til bursdagen sin, nå prøver han å putte alt mulig rart oppi den mens han kjører den rundt i hele stuen. Han lager til og med bil-lyder nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 8. desember 2011 #738 Del Skrevet 8. desember 2011 Gratulerer på etterskudd med ettåring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 8. desember 2011 #739 Del Skrevet 8. desember 2011 Så artig med aketur! Jeg har så lyst å ake med N, men vi må bli helt friske først. Hun er ihvertfall veldig fascinert av alt det hvite som plutselig var her Sist så lå hun jo bare i vogna si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 8. desember 2011 #740 Del Skrevet 8. desember 2011 Takk, Tusle! Får besøk av en kompis i helgen, han skulle ta med seg kjelke, så da håper jeg virkelig snøen holder. Skal visst bli varmegrader i morgen og kaldt igjen på lørdag. Men med 1 grad, kan det hende det går bra. I dag har vi vært på juleverksted, men det ble ikke så veldig julete. Murmel har fingermalt sitt første bilde, og jeg synes jo selvsagt det er verdens flotteste kunstverk. Har det veldig bra for tiden altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg