Gå til innhold

Hvem som elsker hvem


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det er så rart noen ganger, når kjemien stemmer mellom kvinne og mann og når ingen av partene liksom klarer å få det ut. Eller når begge to er så redde for følelser at de ikke tør å slippe det løs, ei heller innrømme at det ligger noe der...

Skulle ikke tro det var mulig når man nærmer seg de 40, men det er faktisk tilfelle.

Nå har det vært stille mellom oss en laaaaang stund, og så plutselig ringer han meg fra andre siden av kloden. Midt på natten der borte, og prater i vei om de mest dagligdagse ting.

Sukk, jeg vet ikke om jeg klarer å håpe mer, jeg. Hvordan gir man opp?

Hilsen ei som er glad i han likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikkje gi opp! Dette er det mest romantiske eg har hørt på lang tid. Du klarer jo tydeligvis å innrømme for deg sjølv at du er glad i han, og du har også sett at han er glad i deg, på ein eller annan måte. Det er da heilt tydeleg!

Du må berre få kvinna deg opp til å ta eit initiativ, sett i gang, kvinne! Dersom du klarer å vise for han at du er glad i han, blir det nok litt enklare for han også. Dette løyser seg, veit du, men du kan ikkje sitte i ro og vente på han, du må ta skeia i di eiga hand! Lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Visst er det like vanskelig selv om man er 40...... kjærligheten skal visst ikke være enkel.

Men - du lykkes til slutt. Stå på icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt du er icon_smile.gif

Godt å høre noen som må ha råd til å gi opp, for en gangs skyld...

Ikke gjør det. En mann ringer ikke midt på natten fra den andre siden av kloden om han ikke føler noe for deg.

Masse lykke til, klem fra meg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han bare følte seg veldig ensom, der langt borte. Når natten kommer og det blir stillhet, da strømmer tankene på. Og hvem ringer man til da...?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bare si at det høyst sannsynlig var dag, da han ringte til deg, ettersom han var på andre siden av jorden. Men da du tok telefonen så var det natt til deg p.g.a tidsforskjellen:):)

Men stå på!!!

Bedre å prøve en gang for mye, enn en gang for lite. Du må ta initiativet!!! Han er like redd for å "dumme seg ut" som det du er.

Husk man lever kun en gang!!!!

Ikke la denne sjangsen gå fra deg !!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var midt på natten der borte, Tettra. Og tidlig kveld her i Norge.

Derfor jeg tenker så fælt... og kanskje håper ørlittegrann? icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...