Gå til innhold

Progesteron


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter 3 SA på et halvt år så ble jeg enig med legen om at jeg skal prøve å ta Albyl-E (blodfortynnende) samt hormonet progesteron fra eggløsning.

Etter å ha brukt progesteron i ca 10 dager så har det liksom blitt fullt der inne.. og det kommer nå ut svart sandaktig gugge. (den var jo hvit i utgangspunktet)..

Er det noen ander her inne som har opplevd det samme? Det er jo meningen at jeg skal fortsette med denne behandlingen utover i graviditeten... men det blir jo bare masse grått gørr i skjeden som kommer ut i klumper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags progesteron er det du bruker?

Det er helt normalt at det kommer ut, men fargen bør være den samme som den er opprinnelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er en krem/gel som trykkes inn i skjeden. Kremen er hvit. Det er derfor jeg ble så overrasket når det plutselig kom ut igjen denne grå/grumsete massen som i konsistens minnet om sand. :forvirret:

Nå er det snart så jeg skal gå igang med kremen igjen (ved EL) men jeg blir nesten beskymret for at denne massen rett og slett fører til at svømmerne ikke kommer frem!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Crinone?

Skal du begynne med det før EL?

Jeg ville nok ha snakket med gynekologen igjen, om det er riktig at fargen blir annerledes og at du føler det blir fullt så spermiene ikke kommer igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...