Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #441 Del Skrevet 22. august 2006 Huff jeg kjeder meg! Har akkurat lagt ned J. og lurer på om jeg skal røyke... Slutte er noe dritt! Dessuten har jeg mange Greys Anatomy episoder så jeg ser for meg slaraffenliv på sofaen med en kopp kaffe. Tror jeg går for den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. august 2006 #442 Del Skrevet 22. august 2006 Vi skal liksom "slutte" i dag, aldri mer kjøpe røyk og så videre.... ÅH! Hakke lyst! ← STAKKARS STAKKARS STAKKARS DERE!!! Sambo og jeg prøvde for 2-3 år siden og aldri mer! Så ikke meninga med livet mer engang! Sender dere en , det kommer dere til å trenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #443 Del Skrevet 22. august 2006 Spis en sjokolade i stedet! Ehh, blir kanskje ikke det samme.. Prøver bare å motivere her!.. Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #444 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Vi sluttet uten trøbbel for over to år siden, men så var vi så dust at vi kjøpte røyk igjen når livet gikk oss litt i mot, da var det gjort! Etter 1 1/2 år uten et eneste trekk var vi hekta etter en pakke... Huff dette er ikke noe gøy! Takk for klemmen Endret 22. august 2006 av Niko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #445 Del Skrevet 22. august 2006 Spis en sjokolade i stedet! Ehh, blir kanskje ikke det samme.. Prøver bare å motivere her!.. Stå på ← Når vi sluttet sist la jeg på meg nesten 10 kilo. Vi spiste godis til frokost, lunsj og middag. Har heldigvis fått av de kiloa nå, men ser for meg at de har lyst å komme på besøk igjen. Og denne gangen har jeg ikke amming som slankekur. *syyyyyt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. august 2006 #446 Del Skrevet 22. august 2006 Må bare bli gravid igjen da skjønner du... Samtidig med Silla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #447 Del Skrevet 22. august 2006 Må bare bli gravid igjen da skjønner du... Samtidig med Silla... ← Jaaa, det hadde vært noe det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #448 Del Skrevet 22. august 2006 Huff.... nei jeg er ferdig med slikt! Er godt fornøyd med de to jeg har! Resten får brødrene mine ta seg av, de venter begge to barn Nå er vi så stor famile at det er slitsomt å møtes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #449 Del Skrevet 22. august 2006 Jaaa, det hadde vært noe det! ← Jeg kan heller være "klok-bedrevitende-2 barnsmor" når Silla får sin krabat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #450 Del Skrevet 22. august 2006 Hehe, det er en avtale.. Jeg skal spørre om aaalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #451 Del Skrevet 22. august 2006 Hehe, det er en avtale.. Jeg skal spørre om aaalt! ← Ja bae gjør det! Jeg hadde ei svigerinne som var gravid med nr 2 når jeg gikk med førstesnuppa, hun var veldig grei å snakke med. For hun var ikke så bedrevitende og heller ikke så hun på maset mitt som syt Har ei søster som ikke var like enkel. Og mamma hun hadde "glemt" alt for hun ville ikke skremme meg. Men nå når jeg er "dreven" selv husker hun plutselig alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #452 Del Skrevet 22. august 2006 Åhhh jeg har så lyst å reise bort i helgen, skulle ønske vi hadde ei hytte eller noe. For vi bor slik til at her at barna ikke kan leke ute og alt blir bare stress når vi skal gjøre noe. Jeg har lyst på hus - med hage Eller bare ei lita hytte, så vi kommer oss bort litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #453 Del Skrevet 22. august 2006 Dere kan låne vår, når som helst. Den er på fjellet. Uten strøm eller vann. Men veldig deilig:) Vært der to uker i sommer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #454 Del Skrevet 22. august 2006 Hørtes deilig ut! Vi har i grunn en hytte vi også, men den kan vi ikke bo i nå, den ble veldig skadet i en orkan og siden har det ikke blitt gjort så mye. Moren min arvet den i fjor, så de har begynt en del utbedringer. Men foreløbig kan vi ikke bo i den, eller jo det kan vi men kan ikke fyre i ovnen og da blir det en smule kaldt. Dessuten er det så mange ungdommer som bryter seg inn der, så hver gang vi er der er noe nytt ødelagt. Gleder meg til den er i orden igjen, men det blir nok lenge til, for det er så mye arbeid som må gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #455 Del Skrevet 22. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #456 Del Skrevet 22. august 2006 Yuhuu!! Har lyst til å reise litt sørover i landet jeg nå.. Skikkelig nyskjerrig! Har du sett bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #457 Del Skrevet 22. august 2006 Ja jeg har sett bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #458 Del Skrevet 22. august 2006 Måtte bare feire litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #459 Del Skrevet 22. august 2006 Ja jeg har sett bilde ← Heldig! Har liksom et bilde i hodet mitt jeg.. Som helt sikkert ikke stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #460 Del Skrevet 22. august 2006 Huff jeg lasta det ned når jeg var på ferie og klarte å slette mailen, så bildet er ikke så klart i hodet mitt lenger. Men det var bra det jeg så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå