Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2006 #381 Del Skrevet 30. juli 2006 Nå har jeg dårlig samvittighet Niko! Jeg hadde nemlig store planer om å stikke innom her jevnlig så du kunne lese litt fra meg og når du hadde kommet hjem. Men nå har jeg en dag(?) på meg til du er hjemme så jeg rakk det! Har dere hatt det fint på turen deres? Fantastisk fint vær dere har hatt da. Her har det og vært veldig bra, de sier vel den beste sommeren på flere år Det hjelper litt på det, siden jeg og flere andre i Jenteligaen gruuuuer oss til høsten og for å ikke snakke om vinteren Kjempe koselig at du tok deg tid til å hilse på oss fordi om du er på ferie :-D Håper dere koser dere masse enda - jeg stikker innom igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 30. juli 2006 #382 Del Skrevet 30. juli 2006 Titt, titt! Innom med en liten hilsen Haaper du har hatt en fantastisk ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 30. juli 2006 #383 Del Skrevet 30. juli 2006 Hei og hopp! Jeg er tilbake fra Danmark, og det var topp. Regner med det var det på din side av landet også. Gikk det bra i bryllupet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #384 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Hei alle som har vært innom; tusen takk for hilsen Ferien i Danmark var helt sinnsykt bra. Vi hadde varme dager(ca 30 grader hver dag) og varme kvelder/netter.(rundt 21 grader) Barna hadde det helt topp og sommerhuset var nydelig med sauna, boblebad, kjempestor uteplass på begge sider av huset, sandkasse, barnebasseng ute, 200 m til sjøen osv. Der var bare helt fantastisk. Vi bodde ca 30 min fra København og var inne i byen flere ganger. Var i Tivoli, Zoo og trålet Strøget Alle var fornøyd både små, litt større og de eldre(mine foreldre) Bryllupet var også bare helt nydelig! Min venninnes nye svigerforeldre sto for middagen, ikke brudeparet visste hva som skulle skje en gang. Vi ble hentet med maxi taxi på hotellet noen timer etter vielsen og ble kjørt til et sted jeg tror heter Fredriksberg, ca 25 min med bil fra hotellet. Deri fra tok vi en kjempe stor hestedrosje gjennom en nasjonalpark med hjort, dådyr og andre søtinger springene rundt oss. Det ble servert champagne og vi koset oss stort. Så kom vi fram til en liten og koselig restaurant der vi spiste 3 retters med masse god vin til. Etter middagen var det Cognac og kaffe. Så dro vi tilbake til hotellet der brudeparet hadde leid penthouse leilighet og hadde gaver og bryllupskake der. Det var kun 13 pers. i bryllupet og jeg kan si med hånden på hjertet at alle koset seg masse. Vi avsluttet rundt kl 0200 tror jeg, etter en flott dag med mange gode minner. Dagen etterpå inviterte hans foreldre alle til sommerhuset sitt på grillparty. Vi dro ikke da snuppa vår hadde blitt 3 år dagen før og vi skulle ha feiring for henne. Fra referatene jeg har fått hadde de det strålende Vi feiret 3 års dagen med rester av bryllupskake og en deilig middag i lag med de søte to små barna våre og mine foreldre som hadde vært barnevakt. Dette vart en bra start på en flott ferie! Etter 2 uker i huset dro vi til Göteborg en natt og videre til Oslo dagen etter. Vi reiste litt sent fra Oslo så vi var ikke hjemme før midnatt, med to sovende barn som har vært helt fantastiske i bil en på alle kjøredagene vi har hatt. De har vært kjempe snille og liker godt å kjøre bil. Vi to gamle har hørt 3 lydbøker på disse dagene og har i grunn funnet ut at kjøretiden blir kortere av det Dessverre er ferien over nå, men dette er virkelig noe vi vil gjøre igjen! Før har vi alltid vært på hotellferie, men det var i grunn koseligere å leie sommerhus!!! Jepp det var kort referat fra ferien vår. Endret 1. august 2006 av Niko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. august 2006 #385 Del Skrevet 2. august 2006 Hørtes ut som en herlig ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2006 #386 Del Skrevet 2. august 2006 Hørtes ut som en herlig ferie! ← Ja det var virkelig det! Å reise på ferie i lag med besteforeldre er i grunn lurt! Hver morgen når 3 åringen våknet gikk hun inn til de og vi fikk bare sove videre til minste snuppa våknet (Vi sa gjentatte ganger at de bare skulle sende henne inn til oss, slik at de fikk sove, men de synes det var så koselig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2006 #387 Del Skrevet 2. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. august 2006 #388 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Hvorfor så frustrert? Endret 3. august 2006 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #389 Del Skrevet 3. august 2006 Blir vel i grunn litt for langt og litt for personlig å svare her.... Men det var godt å "få" det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 3. august 2006 #390 Del Skrevet 3. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #391 Del Skrevet 3. august 2006 ← Takk du er god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. august 2006 #392 Del Skrevet 3. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #393 Del Skrevet 3. august 2006 Nå blir jeg rent rørt her, takk for klemmen til deg også Annie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #394 Del Skrevet 4. august 2006 Nå lengter jeg etter et glass rødvin og se på "so you think you can dance". Bare mannen min klarer å roe ned J. igjen, hun har våknet opp igjen og har det ikke noe godt med øyet sitt(hun har fått en rift inne på øyet) Hun blir bare hysteris av at jeg prøver å roe henne, hun er nok litt mammadalt (Noe mamman synes er søtt, siden N. alltid har vært pappadalt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. august 2006 #395 Del Skrevet 4. august 2006 Stakkars lille prinsessa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. august 2006 #396 Del Skrevet 5. august 2006 Nå har jeg bare et lite sekund på nettet før jeg må gå, og jeg velger å skrive her og ikke i Jenteligaen Håper inderlig at det går bedre med den lille prinsessen deres! Virker som om du uansett fortjener en stooooooooooor :-D Ha en strålende dag Niko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2006 #397 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) tusen takk for hilsen Annie og Sjarmtroll! J. er bedre i dag, virker som all hevelse er borte og hun har hatt en strålende dag uten noe vondt. Så de øyedråpene vi fikk fungerer bra Ellers er dagen ca slik Endret 5. august 2006 av Niko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. august 2006 #398 Del Skrevet 5. august 2006 Ellers er dagen ca slik ← Ikke bra..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2006 #399 Del Skrevet 6. august 2006 Nå har jeg sittet noen timer med pc'n og skrevet søknader. Fant ut at jeg har mista alt(les: mannen min har mistet det i en av alle crashene han hatt på pc'n) Alle søknader og CV'n min var borte. Så da var det bare å begynne på nytt. DET TOK TID! Men heldigvis er jeg ferdig nå, håper det var verdt det og at drømmejobben kommer hoppende i fanget mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. august 2006 #400 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Hei Niko! Tenkte stikke innom dagboken din jeg også. Lykke til med jobbsøking!! Håper øyet til prisessen er bra igjen. Det hørtes skikkelig fælt ut. Og at dagen i dag er en dag! Endret 7. august 2006 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå