Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #361 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg burde ryddet..... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #362 Del Skrevet 4. juli 2006 Tok litt "skjønnhetspleie" i stedenfor jeg, rydde kan jeg altids gjøre i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #363 Del Skrevet 5. juli 2006 Jippi J. la seg kl 21 i går og sov til i dag Hun våknet og fikk litt mat i 2 tiden, men sov videre. Håper dette er noe som fortsetter! Sånn bortsett fra at kl 21 er litt sent, men bedre enn at hun er våken hele kvelden, gjerne litt av natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 5. juli 2006 #364 Del Skrevet 5. juli 2006 Å, det er så deilig, det! Har dere rett og slett sovet i hele natt? Man får en sånn rar følelse når man våkner om morgenen og ikke har vært oppe i løpet av natten, litt som når man har forsovet seg. Får håpe det fortsetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #365 Del Skrevet 5. juli 2006 Ja vi sov i hele natt, men det har i grunn ikke vært det store problemet for vi har sovet fra ca kl 12 hver kveld. Problemet har vært at hun har vrælt hele kvelden og nektet å sove, så alle kveldene den siste måneden har gått med til å sitte hver vår gang inne på soverommet og roe henne ned og prøve å få henne til å sove. Noe som ofte har resultert i at vi har gitt opp og tatt henne ut i stuen. Vi har vært 50/50 like svak/lei og gitt opp alle gode tanker om å ikke ta henne opp igjen. Når vi da la henne i går kveld, så sto hun ikke opp igjen og våknet ikke igjen. En stor seier for oss som vi virkelig har jobbet for! Før hun ble syk la hun seg rundt kl 1930 og sov hele kvelden/natten utenom en mating. Håper det blir slik igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. juli 2006 #366 Del Skrevet 8. juli 2006 I dag skal vi feire 3 års dagen til N. Det blir nok masse liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2006 #367 Del Skrevet 10. juli 2006 Så var det ferie i barnehagen og jeg skal liksom finne på noe gøy for 3 åringen og lillesnuppa på 8 mnd. Med slikt vær som det er her er ikke det enkelt, var ute å gikk tur i sta da himmelen åpnet seg og helte en bøtte med 1000 liter vann på oss. Ikke noe gøy. Så det ble med en kort tur på butikken og så hjem igjen. Nå sover lillesnuppa da, så da er alt enkere. Når N. slipper å konkurere om meg med J. er alt rolig her. Så nå sitter hun med en av de nye lekene hun fikk til 3 års dagen og synger og traller som en liten engel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2006 #368 Del Skrevet 10. juli 2006 Huff, jeg burde gjort noe fonuftig! Vi reiser på ferie torsdagsmorgen og jeg har ikke begynt å pakke og har heller ikke oversikt over hva jeg skal pakke til familen på 4 som skal være borte i 18-19 dager... Har akkurat søkt opp sommerhuset vi skal være i og funnet ut at der er vaskemaskin. Vurderer å pakke mye mindre av den grunn.... men gidder jeg å vaske klær på ferie da? Åhhhhhhh jeg er så LAT i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 10. juli 2006 #369 Del Skrevet 10. juli 2006 Pakk lite, så kan du kjøpe mer (Du som er pakkesjef hos dere også?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2006 #370 Del Skrevet 10. juli 2006 Pakk lite, så kan du kjøpe mer (Du som er pakkesjef hos dere også?) ← Vi har alt for lite penger til å kjøpe, for den tanken slo meg også Så for meg å ta med 2 truser og klær til bryllupet og resten på Visa Men i min fattige verden går ikke det... Ja det er jeg som er pakkesjef, for H. er ikke helt stø i hva vi trenger. Spesielt ikke hva barna trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2006 #371 Del Skrevet 12. juli 2006 Opplest og vedtatt: Jeg skal ikke ha flere barn, det holder i lange baner med de to bråkebøttene jeg allerede har! (sliten av to snupper som konkurerer om å hyle høyest for å få oppmerksomhet) Svigermor mente det ikke var bra for N. å være i barnehagen, når jeg gikk hjemme med minste snuppa. Men takke meg til barnehagen ja. Hadde rett og slett dødd uten. Er nå mektig lei av å ha begge hjemme hele dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. juli 2006 #372 Del Skrevet 12. juli 2006 Selvfølgelig er det bra for henne å være i barnehagen! Det er ikke noe gøy å gå hjemme og leke med en baby og en sliten mor, ikke for noen av partene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2006 #373 Del Skrevet 12. juli 2006 Ja jeg er hjertens enig, men svigermor mener jeg ikke er verdens beste mor som er så gal at jeg plasserer barn i barnehage. (Ja, ja hun om det.) Jeg vet med sikkerhet at N. har det mye gøyere der enn hjemme hos meg og J. Hun har nå vært hjemme hos meg i 5 dager og jeg er sikker på hun er minst like lei som meg Huff jeg hater å pakke, hater å vaske klær og hater at klærne jeg har vasket ikke blir tørre. Hvorfor måtte det regne nå da? Hadde vært lettere om jeg kunne sette ut klærne. Vurderer å kjøre alt i tørketrommelen, men da blir vel resultatet litt dårlig... Dessuten gleder jeg meg ikke til å stå opp kl 05 i morgen tidlig, er sikkert ikke i seng før kl 03 i natt alikevel. Men jeg GLEDER meg til ferie!!!!!!! Håper Danmark viser seg fra beste side med masse sol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2006 #374 Del Skrevet 12. juli 2006 Nå har jeg pakket for alle 4(i praksis sikkert for 17 stk. men man vet jo aldri....) Burde sovet for lenge siden, tipper jeg kommer tilå sove meg til Oslo. Og det er jo i grunn ganske dårlig gjort mot mannen min som sikkert er like trøtt. Gleder meg til vi er framme i Oslo og på båten, da skal jeg kose meg med tax-free og en bedre middag!! God ferie ti meg selv (Og skulle noen være innom her, skriv gjerne en hilsen, kanskje jeg har flere siden når jeg kommer tilbake??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2006 #375 Del Skrevet 12. juli 2006 Hvorfor er det så vanskelig å få med mannen min til sengs??? Ja, ja verst for han som skal kjøre hele veien i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #376 Del Skrevet 12. juli 2006 Ikke en liten, men en STOOOOOOOOOOOOOOOOOR hilsen til søte deg Ha en kjempe tur - kos deg masse & take care!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 13. juli 2006 #377 Del Skrevet 13. juli 2006 God tur! Skal skrive hundre sider mens du er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #378 Del Skrevet 13. juli 2006 Innom for å ønske deg en riktig god tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. juli 2006 #379 Del Skrevet 17. juli 2006 Er det sant at det er deilig å være norsk i Danmark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. juli 2006 #380 Del Skrevet 29. juli 2006 Etter å ha fått streng beskjed om å besøke dagboka di på Jenteligaen, så sier jeg nå HEEEEEIIIIII!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå