Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2006 #421 Del Skrevet 20. august 2006 Tudelidu I går kveld sendte vi en mail om å få leie leilighet gjennom jobben til mannen min i Spania, trodde aldri vi fikk det. I dag fikk vi mail om at det var innvilget! JIPPI! Vi skulle i grunn på en langweekend i en storby i februar(30 års gave for noen), men fant ut at vi kunne jo heller søke om dette og da også ta med barna. Gleder meg kjempe masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 20. august 2006 #422 Del Skrevet 20. august 2006 Oj! Når reiser dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2006 #423 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Det er fortsatt i februar, så det er lenge til. Men jeg liker å glede meg til slikt. Dessuten koster reise og opphold for alle 4 det samme som vi måtte lagt i en langhelg (og dette er fra mandag til søndag) Endret 20. august 2006 av Niko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. august 2006 #424 Del Skrevet 20. august 2006 Herlig! Heldige dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2006 #425 Del Skrevet 21. august 2006 Ja vi er heldige Og vi gleder oss masse! Lillejenta vår er så utrolig søt. Hun babler hele tiden og midt inne i alt babbelet kommer alle ordene hun kan, som mamma, pappa, hei, ha det, nei, tit-tei og ikke. Nå var jeg akkurat ute å stelte henne og da fikk hun holde deodoranten min for å ikke tulle så mye mens jeg vasket henne og da tar hun den opp til ansiktet og sier klart og tydelig: heia og smiler. Så går det i litt babbel, så kommer det en pause igjen og hun ser alvorlig på den og sier tit-tei og smiler. Og så ser hun på meg, så på deodoranten og sier tydelig ha det og kaster den Åhhh kan man bli mer betatt av sitt eget barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #426 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg liker ikke 3 bæsjebleier før jeg har fått i meg kaffe. Dessuten hater jeg å ikke røyke!(Jepp var visst avhengi igjen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. august 2006 #427 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg også, men her i huset er det smugrøyking som du vet. Nå har jeg ikke røyk i huset, og jeg sitter her og prøver å finne på unnskyldninger som forsvarer å kjøpe bare en pakke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #428 Del Skrevet 22. august 2006 Neimen, jeg så at du også hadde problemer med linken din helt i starten.. Thihi.. ikke bare meg nei. Men uansett, tusen takk for hjelpen! Nå fikk jeg liksom ro på meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #429 Del Skrevet 22. august 2006 Vi skal liksom "slutte" i dag, aldri mer kjøpe røyk og så videre.... ÅH! Hakke lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. august 2006 #430 Del Skrevet 22. august 2006 Røyk er noe dritt, og samtidig veldig godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #431 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Neimen, jeg så at du også hadde problemer med linken din helt i starten.. Thihi.. ikke bare meg nei. Men uansett, tusen takk for hjelpen! Nå fikk jeg liksom ro på meg:) ← Ja jeg måtte bruke litt tid på å lære ja Dessuten har jeg "fuskelapp" om jeg skal glemme hvordan Takk for besøk forresten Endret 22. august 2006 av Niko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #432 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Røyk er noe dritt, og samtidig veldig godt... ← Ja det er noe dritt! Vurderer å begynne å smugrøyke, men er sikker på at mannen min kommer til å avsløre meg, og da lar han også være å slutte Endret 22. august 2006 av Niko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #433 Del Skrevet 22. august 2006 ..blir her en stund jeg.. Hvis det er ok smugleser jeg i dagboken din.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #434 Del Skrevet 22. august 2006 Les så mye du vil, men den er drit kjedelig! Bare så du er advart! En husmors kjedelige liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #435 Del Skrevet 22. august 2006 Hmm, det er slik jeg snart vil ha det! Jeg og vil være husmor.. Kastet p-pillene nå. Upps.. Første gangen jeg sier det.. Jeg skal spise lunsj jeg nå, så kommer jeg tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #436 Del Skrevet 22. august 2006 Å så koselig!(for det er jo det!) Men jeg skal ikke si det til noen jeg Ha en fin lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. august 2006 #437 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg føler at jeg kommer til å kjøpe en tipakning etterpå... Er alene hjemme til torsdag, så to dager til eller fra med røyk...hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #438 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg føler akkurat for det samme! Fikk en sms med mannen min nå, han synes ikke det er så gøy han heller. Han er den som er tøffest av oss slik, jeg var klar for å gi opp når jeg våknet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #439 Del Skrevet 22. august 2006 Takk for titten Niko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2006 #440 Del Skrevet 22. august 2006 Bare hyggelig! Men jeg er sikker på du finner andre dagbøker som er morsommere å lese.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå