Gå til innhold

Min sin

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Tudelidu :klappe:

I går kveld sendte vi en mail om å få leie leilighet gjennom jobben til mannen min i Spania, trodde aldri vi fikk det. I dag fikk vi mail om at det var innvilget! JIPPI!

Vi skulle i grunn på en langweekend i en storby i februar(30 års gave for noen), men fant ut at vi kunne jo heller søke om dette og da også ta med barna. Gleder meg kjempe masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fortsatt i februar, så det er lenge til. Men jeg liker å glede meg til slikt.

Dessuten koster reise og opphold for alle 4 det samme som vi måtte lagt i en langhelg :)(og dette er fra mandag til søndag)

Endret av Niko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er heldige :) Og vi gleder oss masse!

Lillejenta vår er så utrolig søt. Hun babler hele tiden og midt inne i alt babbelet kommer alle ordene hun kan, som mamma, pappa, hei, ha det, nei, tit-tei og ikke. Nå var jeg akkurat ute å stelte henne og da fikk hun holde deodoranten min for å ikke tulle så mye mens jeg vasket henne og da tar hun den opp til ansiktet og sier klart og tydelig: heia og smiler. Så går det i litt babbel, så kommer det en pause igjen og hun ser alvorlig på den og sier tit-tei og smiler. Og så ser hun på meg, så på deodoranten og sier tydelig ha det og kaster den :ler:

Åhhh kan man bli mer betatt av sitt eget barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke 3 bæsjebleier før jeg har fått i meg kaffe. Dessuten hater jeg å ikke røyke!(Jepp var visst avhengi igjen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også, men her i huset er det smugrøyking som du vet. Nå har jeg ikke røyk i huset, og jeg sitter her og prøver å finne på unnskyldninger som forsvarer å kjøpe bare en pakke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, jeg så at du også hadde problemer med linken din helt i starten.. Thihi.. ikke bare meg nei. Men uansett, tusen takk for hjelpen! Nå fikk jeg liksom ro på meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, jeg så at du også hadde problemer med linken din helt i starten.. Thihi.. ikke bare meg nei. Men uansett, tusen takk for hjelpen! Nå fikk jeg liksom ro på meg:)

Ja jeg måtte bruke litt tid på å lære ja :) Dessuten har jeg "fuskelapp" om jeg skal glemme hvordan ;)

Takk for besøk forresten :)

Endret av Niko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyk er noe dritt, og samtidig veldig godt...

Ja det er noe dritt! Vurderer å begynne å smugrøyke, men er sikker på at mannen min kommer til å avsløre meg, og da lar han også være å slutte :(

Endret av Niko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, det er slik jeg snart vil ha det! Jeg og vil være husmor.. Kastet p-pillene nå. Upps.. Første gangen jeg sier det.. Jeg skal spise lunsj jeg nå, så kommer jeg tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler at jeg kommer til å kjøpe en tipakning etterpå...

Er alene hjemme til torsdag, så to dager til eller fra med røyk...hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler akkurat for det samme! Fikk en sms med mannen min nå, han synes ikke det er så gøy han heller. Han er den som er tøffest av oss slik, jeg var klar for å gi opp når jeg våknet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...