Gå til innhold

Min sin

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Heisann Loffen!(kjenner deg nesten ikke igjen med ny avatar) Takk for besøk :)

Øyet til lillegull er helt bra nå, heldigvis! Nå er det de 4 nye tennene i munnen hennes som plager henne.(men det er jo slik det er med de små)

Nå sitter i grunn jeg og mannen min og ser Pirates of the caribbean 2, men lillegull har så vondt i munnen at det ikke er gøy å sove. Så nå er mannen min inne hos henne og prøver å få henne til å sove videre. Vi får se hvem som vinner ;)

Endret av Niko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Loffen!(kjenner deg nesten ikke igjen med ny avatar) Takk for besøk :)

Øyet til lillegull er helt bra nå, heldigvis! Nå er det de 4 nye tennene i munnen hennes som plager henne.(men det er jo slik det er med de små)

Nå sitter i grunn jeg og mannen min og ser Pirates of the caribbean 2, men lillegull har så vondt i munnen at det ikke er gøy å sove. Så nå er mannen min inne hos henne og prøver å få henne til å sove videre. Vi får se hvem som vinner ;)

På DVD??? Sender du en kopi? Har dere lastet den ned? Kvaliteten er den ok? MÅ HA!!!!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Kvaliteten er ikke dårlig, men det er bare en VCD fil så den er ikke topp. Bare si i fra hva du vil ha du, vi har 24 Mbit linje så her laster vi ned en del :)

Endret av Niko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det tar litt tid å laste opp til Gmail da og det blir ofte krøll av store filer. Dessuten tar det også ganske lang tid å laste det ned fra gmail.....

Hadde du bodd her skulle du fått alle filmene du orket, vi har alt for mange!

Videosjappa her taper masse på at vi laster ned alt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker! Men om du kan sende meg et PM med hvor dere laster ned filmer med bra kvalitet, så årnær'e sæ se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Jeg også.

Så GØY(skulle det stå) med nattbesøk.... Jeg burde i grunn sovet nå også ;)

Endret av Niko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag nye muligheter! Fortsetter vaskinga, men kroppen er lite samarbeidsvillig i dag. Tar det pent og stresser innvendig, for det er så mye jeg SKULLE gjort. Jenteting mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag nye muligheter! Fortsetter vaskinga, men kroppen er lite samarbeidsvillig i dag. Tar det pent og stresser innvendig, for det er så mye jeg SKULLE gjort. Jenteting mulig?

Etter år med "skulle gjort" anger har jeg innsett dette: vasking ligger ikke for meg! Ikke rydding heller! Når jeg får meg jobb tror jeg at jeg skal finne meg vaskehjelp!

(Tror i grunn jeg legger all skyld på min herlige bestemor, som i årevis ryddet rommet mitt og vasket for meg. Som yngste barn av 4, var jeg kanskje litt bortskjemt med ei bestemor i hus som synes synd på meg og tok alle oppgavene mine hjemme. Ergo når jeg flyttet for meg selv kunne jeg IKKE å rydde og heller IKKE å vaske. Derfor sitter jeg her i dag, uten clue om hvordan holde hele leiligheten ryddig og ren til en hver tid.

Men bestemor var best da! Derfor er eldste prinsessa stolt bærer av navnet hennes.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har planer om å bli frykteligmangemillionær jeg, men planene mine slår ikke alltid til har jeg funnet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har planer om å bli frykteligmangemillionær jeg, men planene mine slår ikke alltid til har jeg funnet ut.

Planer er jo til for at de skal skje en gang, så da skjer det nok ;)

Akkurat det samme som at jeg får drømmejobben, bedre råd og dermed mulighet til denne omtalte hushjelpen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags jobber søker du på? Tror det er ledig jobb som lærer på sirkuslinja her, hvis det kunne være noe.

Ellers føler jeg med minstejenta di, for jeg har en visdomstann som driver og beveger på seg. Det er drittmøkkvondt. Og det er ingen som bærer meg rundt og trøster meg heller. Stakkars, stakkars meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg også, visdomstenner er helt forferdelig! Husker med skrekk min siste som kom opp, det førte til masse dritasupervondt i munnen. Er glad alle fire er oppe nå, selv om jeg bare har igjen 3 da.

Lærer på sirkuslinja hørtes ut som noe for meg, jeg kan jo så mange kunster ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...