Gå til innhold

Noen som har prøvd "sølibat" med sin kjære ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igår bestemte meg og kjæresten min at vi ikke skulle ha sex med hverandre eller oss selv på to uker. (Vi bor ikke sammen)

Det blir nok veldig vanskelig (tror det blir mest vanskelig for ham.) Hvis vi klarer det, så tror jeg det blir helt herlig når vi får lov til å ta på kroppene til hverandre igjen.

Så jeg lurer på om det er andre som har prøvd ut dette ? Om dere klarte det ? Tror dere dette kan være en positiv ting i et forhold, eller negativt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De to ukene kan lett bli åtte uker. Men at det er sunt og gjøre seg uavhengig, det kan ikke betviles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på en ting; er det noen spesiel grunn til at dere gjør det? :) Det er ofte det kan gå en uke mellom hver gang jeg ser kjæresten min, og bare det er skikkelig vanskelig for meg. men så bor vi et stykke fra hverandre, så vi har liksom ikke så mye valg, hehe...

Endret av xavi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke vitsen. Har man muligheten og lyst, ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen? Ja, vi hadde fint greid det. Men hvorfor skulle en la vær om en har mulighet, fysikk og lyst til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fikira

Går 7 måneder til ett år mellom hver gang jeg ser han, så nei, da har vi vitterlig ingen intensjoner om å prøve ut "mini sølibat". Da er det av med klærne så fort og så ofte det er mulighet =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan få en spesiell emosjonell intimitet til hverandre da.

Sølibat og sølibat... Jeg har kjæresten min av og til kyskhets-innretning laget av rustfritt stål også teaser jeg han helt grenseløst. Kler meg sex og i trange klær. Legger meg på magen når vi soler oss (han er helt vill etter det) men jeg lar han selvfølgelig få slikke meg lol. :Hehe:

Det er ganske gøy, romantisk og han stoler på meg så det er gøy.

Vi gjør dette fordi jeg har observert at kuken hannes blir knallhard i spesielle situasjoner, så...morsom er det jo.

Noen linker om temaet: :)

chastitytube.com/device.html

malechastityblog.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å holde seg uten sex er jo et bevis for styrke. At man ikke er fullstendig underlagt brunsten sin, at man har litt viljestyrke. At man er uavhengig av vellyst og kåthet for å oppnå glede her i livet, at man kan tenke på andre ting enn å bare være attraktiv for partneren sin, når ikke hundre prosent av hjernekapasiteten går på om man er tiltrekkende, at hver gang man kler på seg og steller seg er det fordi man ønsker å ta seg bra ut i andres øyne, - pga andre menneskers begjær og lyster.

Egentlig er galskap og være så avhengig av sex og bekreftelse at man blir ulykkelig om man skulle gå to uker uten.

Hvor forsvarsløs og viljeløs er man egentlig da? Kan man virkelig påstå at man styrer sitt eget liv når det eneste man tenker på er sin egen brunst!?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne poenget med å gå rundt og tvinge seg til å la vær å kvitte seg med kåthet. Det blir jo ubehagelig.

Man kommer jo i søvne uansett...

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en god idee. Pirre hverandre i to uker uten å få røre, det kommer til å bli en eksplosjon når "sølibatet" er over! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor forsvarsløs og viljeløs er man egentlig da? Kan man virkelig påstå at man styrer sitt eget liv når det eneste man tenker på er sin egen brunst!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Synes det var en god idee. Pirre hverandre i to uker uten å få røre, det kommer til å bli en eksplosjon når "sølibatet" er over! :)

Eller en gedigen skuffelse, når det bare ble vanlig lame sex, og han kom fort siden det var lenge siden(evnt ikke får den opp av prestasjonsangst...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javel mann, og denne fikseringen på et behov som ikke tilfredstilles varer i omtrent fjorten dager i dine øyne? velvel, ser man det.

En ting er å være kåt en gang i blant, - men for dere som får absistenser og tenker på sex hele tiden hele døgnet, - er det lykke altså? Når fjorten dager blir uoverkommelig? Når fjorten dager blir en evighet og man bare tenker på å voldta og brenne kvinner på bålet?

Jeg tror ikke det er sunt jeg. Alt med sine måte, og det å kunne kontrollere sin egen brunst er et gode, og ikke en last.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller en gedigen skuffelse, når det bare ble vanlig lame sex, og han kom fort siden det var lenge siden(evnt ikke får den opp av prestasjonsangst...)

Sant det man får ikke bedre sex av å vente på sex. Eller kanskje litt, - for hungeren er jo den beste kokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det man får ikke bedre sex av å vente på sex. Eller kanskje litt, - for hungeren er jo den beste kokk.

Næ, er man sulten kan nesten alt funke, uansett hvor "dårlig" det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så jeg lurer på om det er andre som har prøvd ut dette ? Om dere klarte det ? Tror dere dette kan være en positiv ting i et forhold, eller negativt ?

Hadde et mini-sølibat på ca. 18 dager tidligere i år da jeg var vekkreist uten min kjære. Var egentlig værst etter ca. en uke, deretter gikk det ned igjen. Var herlig å komme tilbake da, men synes ikke det er verdt det. Går av og til en drøy uke om det er det månedlige eller en av oss er syk. Sånn som nå er blir det ikke før neste helg, da er det gått 2 uker siden sist og det påvirker helt klart almenntilstanden negativt. Gleder meg til vi flytter sammen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...