Gå til innhold

Jentene styrer utviklingen, vi gutter har ikke så mye vi skulle sagt


Gjest bin Laban

Anbefalte innlegg

Gjest bin Laken

Utvelgelsesprosessen er forandret, for menn gir det seg utslag i at kvinner på pillen ikke skiller ut fermoner ved EL, så da må man følge ekstra godt med... uten at det hjelper. Når det kommer til offerrollen så er det som regel kvinnen som vinner Oscar der og hvem applauderer?

Uansett.. en kan si at menn hele tiden har forsøkt å kontrollere kvinnen som f.eks. heksebrenning, men da tar en ikke hensyn til dødens tre, når det kommer til underbevisstheten så er dette egentlig ikke et tema ettersom det hele blir esoterisk, men mye av problemet ligger her og da kan en ikke bruke modeller, teorier osv.

Når det gjelder Norge og moderniteten så vil jeg gå så langt tilbake som 1066, kristendommen og ikke minst bøker og de såkalte lærde som snakket latin. Forståelse i dag er synonymt med kunnskap, men egentlig så handler forståelse om det å se.

Hitler skyldte på jødene, jeg på p-pillen, andre skylder på kristendommen, massemedia..... alt blir bare surr for min del så jeg går tilbake til det enkleste, far, mor og barnet, treenigheten.

Der ligger problemet, det finnes med vitenskapen ingen oppdrager igjen, carte blanche og man kan laste ned japansk pono, kjøpe DVB-T tuner fra kina, snakke skjit på forum uten at det ser ut til å gjøre en særlig mye mer optimistisk for klodens skjebne.

Nå er det slik at p-pillen har gjort menn til rosa islamister som istedenfor koranen sverger til PUA og med en fin klesstil, artige og litt sprøe interesser, liker selleri osv. innynder seg til kvinnen. 1960 kom p-pillen etterfulgt av gjett hva?

Føkkings hippier, ja.. helt utrolig!

Denne milde, fromme, jeg forstår hva du føler PK-mentaliteten er siste skuddet på stammen, ikke vente man blir helt ADHD av slikt, man får regelrett mark og det mest ulidelige er å sitte stille og holde kjeft som en annen idiot.

Når det kommer til dette med omsrogsyrker så bør kanskje visse politikere gjøre noe? Nei, det skjer aldri, vi må ha en folkeaksjon hvor man krever, bedre vilkår for lærere, barnehagepersonell, sykepleiere ettersom dette er noe man får tilbakebetalt flerfoldige ganger i nær fremtid, hvis man da ikke tenker på å fortsatt kjøre gamlingene på venterommet til kremasjonsovnen også kalt aldershjem, der snakker vi om en gedigen ressurs (underbevisstheten) som vi velger å trekke rett ned i dass.

Det eneste som man belønner nå i skolen er feighet, angivere, apati, likhet og straffer mot, integritet, kreativitet, individualitet, det er så opp ned som man kan få det så noe svært enkelt må det være som forårsaker dette tenker jeg.

Nok om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Men sånn har det jo vært i uminnelige tider.. Menn har vært "beskytteren" til flokken/stammen helt siden steinalderen, og jaktet fram mat til damene.. Menn har alltid trippet rundt for å please damer. (For å få tilgang til deres aller helligste.)

Derfor et det lett for kvinner å få menn under tøffelen.

Saken er at menn ikke må finne seg i omvendt diskriminering, og det setter han som skriver atrikkelen fingeren på. Og fikk støtte av andre for sitt syn.

Men det er ikke like lett for menn å legge merke til hva som skjer når de hele oppveksten er omgitt av kvinner, og når det er kvinner som forteller dem at de ikke lykkes, at de må bli mer som jentene i klassen, skoleflink og stille, og ikke kan være menn med mannlig uttrykk.

Gutter i norsk skole går på tapsopplevelse etter tapsopplevelse, og tror det er deres feil, mens årsaken egentlig var at aktivitetene de ble forventet å fullføre ikke var lagt opp for gutter, men for jenter.

Når de får utføre andre aktiviteter merker de at de lykkes. Derfor må samfunnet ta hensyn til dette.

Ja kanskje du er sånn. Jeg er ikke det. Jeg går ikke rundt som en rævslikker for dette puppevesenet, og har heller ingen interesse av å gjøre det. Jeg vet nemlig at det ikke stemmer at jenter er flinkere, smartere og bedre enn gutta, men at dette er sterkt påvirket og båret fram av en "likestillingskampanje" som stort sett handler om å løfte fram jentene og få gutta med på leken som støttende supportere.

Husker blant annet i 7. da vår kvinnelige matematikklærer viet siste del av semestere til å snakke mye med jentene å få dem til å velge matematikk (fordi mange jenter valgte det bort i høyere stadier) og kjempe seg til makt og kunnskap, mens hun oppfordret oss gutta til å være flinke til å støtte dem. Seksualundervisning var viet mest til "hvordan gi henne orgasme" og på videregående har jeg ikke tall på hvor mange ganger vi skulle diskutere kvinners kamp for likestilling og hvor mye vi ble påmint om hvor undertrykte de fortsatt var.

Har jobbet på rema 1000, med stort unge kvinnelige kollegaer. Flere av mine kompisser (som hadde gjort det bra på skolen) søkte og fikk aldri ansettelse. Derimot fikk jeg god kontakt med ei jente som jobbet der som betrodde at hun hadde et helt middelmådig karaktersnitt og en del fravær. Jenter tildeles stillinger og muligheter i mye høyere grad enn guttene. Blant annet fordi mange menn er svake for dem, og kvinner selv naturligvis har mer til overs for dem.

Det å være ung mann i dag er faktisk ganske håpløst, tror ikke mange forstår det, untatt unge menn selv. Se deg litt rundt. Gatenett, broer, bygninger, infrastruktur, firmaer- alt skapt av menn, likevel nyter jenter bedre av dette enn gutter, når det burdte vært 50-50.

Jeg har ingenting i mot kvinner overhodet. Har en del venninner og kjæreste som jeg elsker, men merker at hver gang jeg tar opp noe som omhandler urett mot menn, blir det enten bare ledd bort eller oversett. Og det er stort sett menn sin egen feil da flertallet av oss går rundt som noen tøfler å gir dem alt de peker på. Og går til og med mot menn som har guts nok til å si fra at nok er nok.

Og man kan ikke klandre jentene heller, skjønner gått at de liker å bli båret fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TIMUR BLAKK

Hva så, vi vet da alle at ei jente er 10 ganger mer verdt enn en gutt i disse dager. bare å gå på en hvilken som helst dageligvarebutikk, stort sett bare unge jenter som jobber der. stort sett er alle ufaglærte arbeisplasser og typiske sommerjobber tatt av jentene. Både voksne menn og kvinner jobber mot unge menn og for unge kvinner. Er bare sånn det er. Vi menn er da bare til for å tilfredstille kvinners behov i dag. Skal gi det noen år til før jeg overgir meg helt og bare blir en vandrende slave for disse prinsessene som tripper rundt og får sydd puter under armene og støtte av alt og alle til å komme seg fram i livet.

Du har helt rett. Jentene er bortskjemte og ikke undertrykte. De oppfører seg som prinsesser selv om mange av dem er så feite at hengemagen disser, selv om de ikke er 30 engang. Fytt til rakkeren for noen jenter vi har fått i gamle Norge. Ikke rart av mannen lever kortere. Vi jobber mer og må i tillegg ta all driten heime. Når mannen er utslitt, byttes han ut i en yngre og mer viril utgave. Jentene i dag vil ha alt. Topp jobb, fritt sexliv, og en type med kuk over 20 cm som er tykk som skanken til en okse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja kanskje du er sånn. Jeg er ikke det. Jeg går ikke rundt som en rævslikker for dette puppevesenet, og har heller ingen interesse av å gjøre det. Jeg vet nemlig at det ikke stemmer at jenter er flinkere, smartere og bedre enn gutta, men at dette er sterkt påvirket og båret fram av en "likestillingskampanje" som stort sett handler om å løfte fram jentene og få gutta med på leken som støttende supportere.

Husker blant annet i 7. da vår kvinnelige matematikklærer viet siste del av semestere til å snakke mye med jentene å få dem til å velge matematikk (fordi mange jenter valgte det bort i høyere stadier) og kjempe seg til makt og kunnskap, mens hun oppfordret oss gutta til å være flinke til å støtte dem. Seksualundervisning var viet mest til "hvordan gi henne orgasme" og på videregående har jeg ikke tall på hvor mange ganger vi skulle diskutere kvinners kamp for likestilling og hvor mye vi ble påmint om hvor undertrykte de fortsatt var.

Har jobbet på rema 1000, med stort unge kvinnelige kollegaer. Flere av mine kompisser (som hadde gjort det bra på skolen) søkte og fikk aldri ansettelse. Derimot fikk jeg god kontakt med ei jente som jobbet der som betrodde at hun hadde et helt middelmådig karaktersnitt og en del fravær. Jenter tildeles stillinger og muligheter i mye høyere grad enn guttene. Blant annet fordi mange menn er svake for dem, og kvinner selv naturligvis har mer til overs for dem.

Det å være ung mann i dag er faktisk ganske håpløst, tror ikke mange forstår det, untatt unge menn selv. Se deg litt rundt. Gatenett, broer, bygninger, infrastruktur, firmaer- alt skapt av menn, likevel nyter jenter bedre av dette enn gutter, når det burdte vært 50-50.

Jeg har ingenting i mot kvinner overhodet. Har en del venninner og kjæreste som jeg elsker, men merker at hver gang jeg tar opp noe som omhandler urett mot menn, blir det enten bare ledd bort eller oversett. Og det er stort sett menn sin egen feil da flertallet av oss går rundt som noen tøfler å gir dem alt de peker på. Og går til og med mot menn som har guts nok til å si fra at nok er nok.

Og man kan ikke klandre jentene heller, skjønner gått at de liker å bli båret fram.

Jeg syns det du forteller her er nøyaktikg det samme som var anliggende til Birk som skrev den opprinneleige artikkelen.

Men de tingene Sjoko Laden/Marme Laden/ Strech Laken/TS forsøker å tillegge Birk sitt innlegg av meninger og innhold, det ser jeg ingen fornuft i dessverre...

Seacrest Out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest timur blakk

Hadde det enda vært så vel...

Disse påstandene er noe mennene trekker frem for å hindre befolkningen i å innse at Norge fremdeles er et patriarkat der menn styrer det aller meste og kvinnene hindres mulighet til å skape karrierer der de får sjanse til å konkurrere ut mennene. Slike artikler viser at kvinnekamp er like nødvendig som det alltid har vært, og at kampen for likestilling langt fra er vunnet. La dere ikke lure av sutrete, patetiske menn!!!

Men kvinner ønsker at sutrete , patetiske menn skal ta smellen for all kvinnefrigjøring. De fleste menn er undertrykte tøffelhelter som styres av maktsyke kvinner, som bruker psyko metoder for å trykke ned mannen. Kom ikke å si at dagens kvinner er undertrykte. Det er en sannhet med masse modifikasjoner. Resultatet av denne frigjøringen er et mannehat som utroper mannen til den store stygge ulven. Et pedofilt uhyre, eller en som slår sønder uskyldige kvinner. Dagens kvinner forlanger alt. Topp jobb, fri sex og mann med kuk over 20 som er tykk som skanken til en okse. Kvinnen lever lenger fordi de utnytter mannen maksimalt. Når en mann ikke er brukbar mere, byttes han ut med en yngre og mer viril utgave. Resultatet av dette er skilsmisse barn som ruser seg, eller har andre psykiske problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bin Aural

Livets tre - sephiroth - mann, den som penetrerer. Lys/ sperm. Oppe i dagen, idioten som tenker med...

Dødens tre - qliphoth - kvinnen, den som omslutter. Mørke/ egg. Skjult i natten, forførerinnen som lokker med..

Nå er det ikke mye vettugt om klifotten på nettet, en kan si at den er forskellig for alle til en viss grad, men noen grunntoner ser ut til å gå igjen, bare se på massemedia og tenk primaltriggere.

Mindfuck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...