Gå til innhold

Finnes det menn som liker vanlig sex?


Gjest anonbruker

Anbefalte innlegg

Gjest anonbruker

Finnes det menn som faktisk foretrekker vanlig sex (eller *gasp* slikking) fremfor å bli sugd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes det menn som faktisk foretrekker vanlig sex (eller *gasp* slikking) fremfor å bli sugd?

Vet ikke hva du mener med "vanlig sex"..

Men jeg foretrekker iallefall å slikke istedenfor å bli sugd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på munnsex som vanlig sex. Men hva vanlig sex er varierer fra person til person. Liker du ikke å suge?? bare si fra :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med "vanlig sex"?

For meg inneholder sex både kyssing, sliking, suging og vaginal penetrering. Så da kvalifiserer jeg vel som en slik mann som liker vanlig sex.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er en del menn som er sånn. Hengivne, romantiske...tjenestevillige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart!

Jeg foretrekker vaginal penetrering (knulling/puling) over en sugejobb hvilken dag som helst. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Josef

Med "vanlig" sex så tenker jeg først og fresmt på vaginal penetrering. :)

Hvorfor spør du om det? Hvor gammel er du? Spør om din alder, fordi jeg lurer på om du er en jomfru som er redd for at du skal kun møte folk som skal få deg til å utføre handlinger du ikke ønsker å utføre.

Kun vaginal penetrering er helt greit det også. Men de fleste anser nok kyssing, slikking, suging etc. også som vanlig sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vanlig sex" føles bedre på snabben

Å bli sugd er mer en visuell nytelse

Jeg kan slikke i evigheter og synes det er ganske chill, men Madammen drar meg opp og vil ha seg med meg etter relativt kort tid.. enten fordi hun begynner å kjede seg eller at hun blir for kåt.. vet aldri hvilken av de det er og bryr meg egentlig ikke. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer glad i å ha sex, og å slikke, enn å bli sugd... Utifra det kan jeg gjette meg fram til at det finnes mange andre gutter som også er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Utfra innleggene til nå har jeg jammen kastet bort tiden min i det siste, gitt :ler:

Men - er ikke oralsex også helt vanlig sex? Jeg skjønner jo at om man drar det til deepthroating - litt mer avanserte teknikker så snakker vi "uvanlig" sex(dvs; ikke alle som vil eller kan gjøre det selv om mye nok er ganske vanlig - inkludert andre ting å bedrive).

Og for noen med mindre erfaring så vil jo kanskje vaginal penetrering være "vanlig" sex.

Men dette er vel for menn som for kvinner; variasjon er det beste?

I enkelte perioder har man en hangup på en type ting, så neste dag/uke/måned så endrer det seg til noe annet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jævæjtikke, Norah... Jeg tror jenter bare har lett for å være dårlige i senga.

Det burde ikke være veldig vanskelig å tilfredsstille en mann. Jeg har ikke hatt sex med veldig mange, men utifra mine opplevelser så virker det ikke som at damer har så mye innsikt i hvordan man gjør det der :filer:

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

..og det er jo ingen ting som tilsier at gutten ikke like penetrering fordi om han foretrekker å bli sugd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oralsex er nødvendigvis ikke vanlig sex da, mange jenter som ikke liker å suge :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blubberella

Vel, min kar (som er godt over 30) hadde ikke særlig mye eller god erfaring med suging når vi begynte sammen (til tross for flere forhold og sexpartnere bak seg), og klarte seg helt fint uten suging. Derfor snakket han aldri om det eller ga uttrykk for at han ønsket å motta oralsex. Men når jeg kastet meg over ham og sugde var han ikke veldig tungbedt, og nå har jeg vent ham så på det at han savner det hvis det går for lang tid i mellom hver gang :)

Ifølge ham er det litt sånn hipp som happ (og alt etter dagsform) hva som er best av oral og vaginal, og han vil aller helst ha begge deler.

I vårt sexliv er forøvrig oralsex en del av "vanlig sex".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oralsex er vanlig sex i min bok. Min mann elsker å gi meg oralsex og er sååå glad når jeg vil han skal slikke meg (har ikke behovet så ofte)! Han liker godt å bli sugd, men foretrekker samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...