Gå til innhold

Hvem på KG kunne du hatt sex med i fantasien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Heloise

Kjæresten min er u/heldigvis ikke på KG, og jeg har mer enn nok med å ha sex med han, i og utenfor fantasien :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer sier jeg får lov til å ha kvinnelige elskere...! Yay! :D

Jippi! Heldigvis så får jeg å lov av typen til å ha kvinnelige elskere :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jippi! Heldigvis så får jeg å lov av typen til å ha kvinnelige elskere :lur:

Wow. Vi er 2 heldige kvinner. ;) Får håpe at vi treffes en dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Vi er 2 heldige kvinner. ;) Får håpe at vi treffes en dag! :D

Neeeei du må ikke bytte bilde HunterLady!!! Jeg digga det gamle bildet ditt, du hadde det beste bildet på hele kg!! Og det stod så godt til nicket ditt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jammen jammen.. Er det ikke slik at alle feite ikke eier livets rett? Og at hvis er slem er man psykotisk? Og at dasskurver er en helt normal ting? Og at rundt vært hjørne lurer det en mann som ikke klarer styre seg og er utro?

*livet mitt passerer i revy*

Jo, akkurat det om dasskurver er sant.. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Hmm... Du får ta igjen da! Jeg har jo to peniser *stolt*

To peniser? Ja, det er jo unektelig ganske attraktiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To peniser? Ja, det er jo unektelig ganske attraktiv!

Sa jeg to? Jeg mente selvfølgelig tre, og jeg har tegna et flott portrett av den, som du kan se i dagboka mi :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fraulein

Mike waters selvfølgelig, men han er jo borte :( noen som vet hvor han er i verden, Snufs....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutal Mann! Og Mann42? Vet det var noen andre menn her ... elsker å bli tatt av en mann :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes bare EN KG bruker som pleier å liste seg inn i sexfantasiene mine gang på gang. Sånn har det vært i flere år... Og jeg klarer bare ikke å la være å innvolvere henne i sexfantasiene mine. Enda jeg er hetero, så er det altså en henne. Og navnet er....*kremt* nettvenninnen.

Hun pleier å ha sex med andre i fantasien, dah. Men det er ikke en KG bruker. Har vært for lite på KG til å sondere terrenget tilstrekkelig. Men så vidt jeg skjønner er det ikke akkurat så veldig mange å velge mellom her :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest norah

Mike waters selvfølgelig, men han er jo borte :( noen som vet hvor han er i verden, Snufs....!

Så hvis en av oss klarer å spore opp hans virkelige jeg, så lover du på tro og ære å oppsøke ham for et overraskelsesligg? ;)

Jeg tipper han(eller hun, vi er jo flere som tror h*n er en dame med mange katter) har gitt opp KG for en ny hobby, muligens kattedressur.

Om jeg i fantasien kunne hatt sex med noen på KG? Vel, i fantasien kan jo alt skje - og ikke alle fantasier er like gode, så teoretisk sett; joda. I fantasien kan jeg jo også bli lesbisk eller bifil, og da tenker jeg at Kate W nok kunne imponert meg litt.

Men realistisk sett; nei.

Iallefall ikke sett utfra dagens medlemsstatus, selv om jeg har berømmet SnakeOil for noen frekke beskrivelser av å vise hvor skapet står når man ikke oppfører seg :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg har sett et par heftige sexskildringer fra et par her inne, men da har de haket av for anonym bruker, så jeg vet ikke hvem de er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

KateW .....

Hilsen Haraldsen

Nå blir jeg sjalu. Har du glemt hvor spennende vi hadde det? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall ville jeg hatt takknemlighetssex med samme moderator for å yte oss andre denne tjenesten.

lol, 17 poeng! Litt av en vibe! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fraulein

Så hvis en av oss klarer å spore opp hans virkelige jeg, så lover du på tro og ære å oppsøke ham for et overraskelsesligg? ;)

Ja, hvis han ville ha meg så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest derrick

Jeg tipper han(eller hun, vi er jo flere som tror h*n er en dame med mange katter) har gitt opp KG for en ny hobby, muligens kattedressur.

Hvorfor tror du han er en hun? Noe som har gått meg hus forbi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...