Gå til innhold

Til helgen går verden under


AnonymBruker

Tror du verden går under til helgen eller des. 2012?  

52 stemmer

  1. 1. Tror du verden går under til helgen eller des. 2012?

    • Til helgen
      2
    • Des. 2012
      7
    • Ingen av delene
      43


Anbefalte innlegg

Fanden altså, det betyr at jeg både må gjøre ferdig eksamen og fylle 30 på lørdag.. :snurt:

Ja, hvem skulle vel tro at opprykkelsen kun dreide seg om klassetrinn og oppgradering til middelalderen? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest furteberta

Kjipt, her satt jeg ute i hagen min med et glass vin og ventet å se noen kristne sveve opp i det blå mens jorden skulle riste under føttene mine.. men nei, da - nå må jeg vente helt til desember neste år og da er det for kaldt til å sitte ute! Takk for den, har aldri hatt sans for camping..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Ja, hvem skulle vel tro at opprykkelsen kun dreide seg om klassetrinn og oppgradering til middelalderen? :ler:

I dette tilfellet er det vel heller MANGEL på opprykkelse som dreier seg om slike ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall

Ifølge gærningen selv var grunnen til at det ikke skjedde, at gud skulle "teste dem", og.. ja, og så forsto de visst ikke helt selv den "spirituelle meningen" med datoen heller.

Men noen beklagelse, eller noe så enkelt som en innrømmelse av at de tok feil, kom ikke.

Må innrømme at jeg noen ganger leker med tanken på å inngå ett veddemål med medlemmer av slike sekter, det må da vel være easy money.. ? (Så lenge man har nedskrevet vilkårene på forhånd selvsagt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...