Gå til innhold

Ingen liker McDonald's

Fremhevede innlegg

Gjest Emo Fisk
Skrevet

Jeg syns cheeseburgerne, chicken nuggets og milkshaken er gode, og spiser gjerne på McDonalds en gang i måneden :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spiser take away kanskje 1 gang i måneden og da hender det at det blir McDonalds, synes burgerne er gode jeg.

Endret av Chelmon
Gjest stillness
Skrevet

Er ikke noen fan av McDonald's,men foretrekker Burger King.

Spiser der en gang i blant og syns det er god junk food jeg :)

Bedre enn mange av de stedene som er langs veien når man er ute og kjører.Har helt sluttet å kjøpe der for har opplevd så mange ganger at maten er svidd,dårlig tilberedt mens når jeg går på Burger King så vet jeg at burgeren er god.

Har i hvertfall ikke blitt skuffet hittil.

Gjest Consensio
Skrevet

Hehe litt morsomt at du sier det. Jeg husker da vi spiste der i Sverige sa jeg til faren min at jeg ALDRI skulle spide der mer. :fnise:

Det falt ikke helt i smak hos meg.

Smaken er som baken :fnise:

Jeg syns verken McD, Burger K eller Max er noe god mat sånn egentlig...men av de tre så syns jeg Max er hakket bedre enn McD. Men for meg er Burger King på 1. plass kun pga løkringene :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som alle hater McDonald's. Både maten og restauranten.

Men av likevel så er det verdens mest populære gatekjøkken og de selger nok i Norge også til å fortsette p holde butikk.

Rart det der. Eller er det bare flaut å inrømme at man spiser på McDonald's, selv en skjelden gang?

Det er det samme som at ingen kjøper Se og Hør, likevel selger det så det lukter svidd. Jeg går forøvrig ikke på McDonald's, men det er fordi jeg foretrekker Burger King. ;)

Det viser vel egentlig bare at ikke alle blir spurt eller hørt, for det er klart det er mange som spiser på McDonalds, og det er klart det er mange som kjøper Se & Hør, men det er vel da ikke de som svarer høyt og rungende når slike ting kommer opp.

Om de ikke svarer fordi de ikke synes det er viktig å slå ett slag for McD og Se&Hør, eller om de ikke tør, eller ikke fikk med seg diskusjoenen, er jo selvfølgelig også en greie.

Det er alltid de som roper høyest som blir hørt, og vi er generellt flinke til å totalt overse og glemme alle de som ikke da roper opp. Så ta med denne lærdommen videre til alle andre arenaer også, der "alle gjør slik eller sånn"... det stemmer sjeldent, det henger rett og slett ikke på greip.

Skrevet

Spiser på McD kanskje to ganger i året... Smaker godt der og da, men føler meg alltid totalt råtten innvendig etterpå....

Softis, milkshake og donout derfra er derimot veldig godt!:) Og Blåfjell-smoothien de hadde!

De gangene jeg bare blir med noen (altså ikke fristet på egenhånd), bestiller jeg salaten med grillet kylling. Den er helt ok, selv om kyllingen ofte er slapp og seig

Skrevet

Har vært en trofast kjøper av Happy Meal på McDonalds opp gjennom årene. Gudene må vite hvor mange leker jeg har skaffet meg via den menyen :)

Eneste som er litt irriterende er at de ansatte ofte tror jeg ikke vil ha leken med.

- SELVFØLGELIG vil jeg ha den med!

Hender jeg kjøper meg en El Maco meny en gang i året også (Om de har den).. Men sånn ellers har Burger King mye bedre burgere!

Skjemmes aldri over hva jeg spiser, eller hvor jeg spiser.

Skrevet

Jeg kan finne på å lese Se&Hør mens jeg spiser på McDonalds. Så harry er jeg!

Gjest Pantherinae
Skrevet

Jeg er ikke spesielt glad i McDonalds mat, synes den er alt for fettete. Med unntak hvis jeg er fyllesyk, da er det veldig godt! Og som andre over her sier, så har de veldig god milkshake, og jeg er også glad i McFlurry. Men om jeg skulle fyse på noe godt, og bestemme meg for å dra ut å spise en vanlig dag, ville jeg nok aldri gått for McDonalds. Man kan få mye annet godt til omtrent samme prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...