AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Det høres ut som alle hater McDonald's. Både maten og restauranten. Men av likevel så er det verdens mest populære gatekjøkken og de selger nok i Norge også til å fortsette p holde butikk. Rart det der. Eller er det bare flaut å inrømme at man spiser på McDonald's, selv en skjelden gang?
UnderCover Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Jeg spiser gjerne mcDonalds. Og jeg elsker jordbærmilkshaken 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Det høres ut som alle hater McDonald's. Både maten og restauranten. Men av likevel så er det verdens mest populære gatekjøkken og de selger nok i Norge også til å fortsette p holde butikk. Rart det der. Eller er det bare flaut å inrømme at man spiser på McDonald's, selv en skjelden gang? Det er det samme som at ingen kjøper Se og Hør, likevel selger det så det lukter svidd. Jeg går forøvrig ikke på McDonald's, men det er fordi jeg foretrekker Burger King. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Er det noen gode grunner til at vi bør like Mc Donalds (eller Burger King for den saks skyld)? Amerkanske plastkjeder uten sjel...søppel for de med dårlig smak. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 Er det noen gode grunner til at vi bør like Mc Donalds (eller Burger King for den saks skyld)? Nei, egentlig ikke. Synes det bare er rart at "ingen" liker dem, også vasser de i penger :gjeiper: Kjørte faktisk forbi en McDonald's i går og der så jeg en god del biler parkert utenfor. 3
FrøkenJosefine Skrevet 17. mai 2011 #7 Skrevet 17. mai 2011 Jeg er Mcdonaldsfan..hehe Jobbet der i tre år i mine yngre dager og hender fortsatt jeg stikker innom og spiser hvis jeg har dårlig tid eller skal kose meg litt, men er sliten!
Anglofil Skrevet 17. mai 2011 #8 Skrevet 17. mai 2011 Jeg synes McDonald's kan være veldig godt jeg en sjelden gang. Det går såpass lenge mellom hver gang jeg er der at det faktisk ikke er så ille å spise der. Alt med måte. Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #9 Skrevet 17. mai 2011 Bare hvis det ikke er noe annet. Flere år siden sist.
Gjest Fikira Skrevet 17. mai 2011 #10 Skrevet 17. mai 2011 Liker pommesfritten deres...av alle ting. Men har ikke vært på mcdonalds på en masse år, men det er strengt tatt fordi jeg ikke har vært på ett sted der de har det. Og når jeg har vært i usa, så er det 1000 andre plasser jeg heller vil enn mcdonalds =p
Abdullah Skrevet 17. mai 2011 #12 Skrevet 17. mai 2011 Æsj! Spiser jeg to burgere blir jeg kvalm. Maten er så for søt og fet, får aldri noen god etterfølelse. 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2011 #13 Skrevet 17. mai 2011 Jeg har vært på McD tre ganger i mitt liv. Alle gangene var jeg med folk som hadde "lovet ungene"... Ellers går jeg ikke dit om jeg føler for å spise ute. 1
Gjest HunterLady Skrevet 17. mai 2011 #14 Skrevet 17. mai 2011 Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg misliker MacDonalds. Jeg velger ALDRI å spise der. Men det skal sies at jeg er meget glad i burger, bare ikke derfra. 1
Gjest Iah Skrevet 17. mai 2011 #15 Skrevet 17. mai 2011 Jeg har ingenting i mot hverken McDonalds eller Burger King. Synes det er digg med skikkelig junk food en gang i blant. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #16 Skrevet 17. mai 2011 Burger King liker jeg, men McD hater jeg virkelig. Helt grusom mat og etikk.
Antlers Skrevet 17. mai 2011 #17 Skrevet 17. mai 2011 Elsker Quarter Pounder fra McDonald's, og de har mye annet godt også. Spiser der sjelden, siden det er et stykke unna. Synes McDonald's er mye bedre enn Burger King her i Norge, men i England er det stikk motsatt.
Timseh Skrevet 17. mai 2011 #18 Skrevet 17. mai 2011 Liker bedre Burger King Går jeg på McDonalds er det pga jordbærmilkshaken - ikke for å spise
Gjest Consensio Skrevet 17. mai 2011 #19 Skrevet 17. mai 2011 Er ikke noe glad i McDonalds mat i det hele tatt egentlig, men det går an å spise det. Det hender jeg kjøper det...i løpet av det siste året har jeg kjøpt det to ganger. En gang når vi kjørte ganske langt og det var det eneste som var nattåpent (bortsett fra en bensinstasjon med veldig dårlig utvalg) og en gang når vi begge var veldig syke (infulensa) og det var det eneste som fristet egentlig. Skikkelig junk som man slipper å tygge noe særlig på. Men særlig godt er det ikke, det må jeg si.
Rayanne Skrevet 17. mai 2011 #20 Skrevet 17. mai 2011 (endret) Jeg liker ikke McD spesielt, men det er helt ok fôr. Jeg handler der i blant, siden det er et av få steder man får en matbit for en tier, og det er så greit og tilgjengelig med drive-through. Endret 17. mai 2011 av Rayanne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå