AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #21 Skrevet 17. mai 2011 Hender en sjelden gang jeg kjøper den billigste hamburgeren til 10 kr. Bare for å få i meg noe i farta. Foretrekker BurgerKing, men spiser også veldig sjelden der. Det er mat som demper den verste sulten, men ikke noe mer.
Tingo Skrevet 17. mai 2011 #22 Skrevet 17. mai 2011 Liker McDonalds-mat, kanskje fordi jeg spiser der så sjelden. Åååå... McFlurry med Nonstop
metempsychosis Skrevet 17. mai 2011 #23 Skrevet 17. mai 2011 Må nok si at valget havner sjelden på Mcdonalds her i hjemmet, unntatt når jeg er gravid... De tre første månedene så er kylling-burgerne deres noe av det eneste jeg klarer å spise Er litt merkelig siden dette er mat som heller gjør meg kvalm resten av tiden Kanskje det er det som forklarer suksessen til Mcdonals... De gravide! ^^
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #24 Skrevet 17. mai 2011 Må nok si at valget havner sjelden på Mcdonalds her i hjemmet, unntatt når jeg er gravid... De tre første månedene så er kylling-burgerne deres noe av det eneste jeg klarer å spise Er litt merkelig siden dette er mat som heller gjør meg kvalm resten av tiden Kanskje det er det som forklarer suksessen til Mcdonals... De gravide! ^^ Samme her, noen steder hadde kyllingburgere med litt grovere brød og de var jo faktisk etandes! Har de sluttet å selge dem?
Chiyo Skrevet 17. mai 2011 #25 Skrevet 17. mai 2011 Jeg simpelt ELSKER McDonalds Cheesburger. Og pomfri. Og Miskshake. Og Chicken Nuggets. *magen til Chiyo rumlet nettopp*
Lady Lou Skrevet 17. mai 2011 #26 Skrevet 17. mai 2011 Det eneste som er spiselig på Mc Donald's er isen og milkshake'n de har. Hamburgerne er fryktelige. Burger King er noe helt annet, om man skal ha den slags mat.
Næjøss Skrevet 17. mai 2011 #27 Skrevet 17. mai 2011 Jeg er ikke noe spesielt fan av McDonalds, men det kan ha noe med at her i byen finnes det ikke McD, bare BurgerKing. Det eneste jeg har spist på McDonalds som jeg faktisk likte, var McToast
cena Skrevet 17. mai 2011 #28 Skrevet 17. mai 2011 Det høres ut som alle hater McDonald's. Både maten og restauranten. Men av likevel så er det verdens mest populære gatekjøkken og de selger nok i Norge også til å fortsette p holde butikk. Rart det der. Eller er det bare flaut å inrømme at man spiser på McDonald's, selv en skjelden gang? Det kan hende at jeg noen ganger i året stikker innom for å kjøpe pomfrits.. Men jeg blir kvalm av tanken på MacDonald's mat :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #29 Skrevet 17. mai 2011 Jeg flyttet til en by med McDonald's for 10 måneder siden, og var selvfølgelig i ekstase over å endelig ha muligheten til å dra på den. Etter å ha prøvd det meste fra menyen deres, kan jeg konkludere med at det rett og slett ikke er noe særlig godt. Big Tasty går ned, men jeg spiser heller hamburger fra bensinstasjon enn den. Dessverre er samboeren min forelsket i cheesburgerne deres, så det blir noen turer dit i ny og ne. Ang. milkshakes og de isene med daim: de er himmelske!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 17. mai 2011 #30 Skrevet 17. mai 2011 Jeg liker burgere, men unngår McD og BurgerKing fordi jeg synes de har flate og kjedelige burgere. Ellers har jeg intet i mot de, har kjøpt mat begge steder både en og fem ganger.
Skravlebøtta Skrevet 17. mai 2011 #31 Skrevet 17. mai 2011 Jeg elsker filé-o-fish(?), jordbærmilkshaken og gulerotkaka dems, alt anna synes jeg smaker papir. Spisemiljøet er for åpent for min del, liker bedre koselig og intimt når jeg spiser...
Gjest Doh Skrevet 17. mai 2011 #32 Skrevet 17. mai 2011 Namnam, Mækkern-mat er godt. Nå har jeg jobba der i til sammen fem år da, men ble faktisk ikke lei(flink til å variere da). Ingen slår pommes-fritesen der! Med majones med tre-fire pakker pepper i Nei, nå ble jeg sulten. Får spise litt kake så går det over... 1
Gjest BabyBlue Skrevet 17. mai 2011 #33 Skrevet 17. mai 2011 En sjelden gang er det dødsgodt. Skikkelig usunt og godt, namnam Men å ete det hver dag?
Gjest Anjelika Skrevet 17. mai 2011 #34 Skrevet 17. mai 2011 Jeg liker den minste cheeseburgeren til en tier, god og billig snack når man er på farten og trenger noen kalorier litt fort før man går i bakken. Milkshake er også det beste jeg vet i livet, og McD sin er god =) Synes de andre burgerne er OK også, men jeg pleier å bli kvalm når jeg spiser for store menyer. Jeg kjenner med en gang at kroppen sier nei, det er noe muffens med den maten. Man må jo alltid ta en MacDump relativt kjapt etterpå.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #35 Skrevet 17. mai 2011 Ja den fantastiske fettete, gjennomvåt og papp pommes fritesen. Nydelig!
Gjest Lebewesen93 Skrevet 17. mai 2011 #36 Skrevet 17. mai 2011 Synes maten er god jeg, men ordentlig gatekjøkkenmat er bedre så klart.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #37 Skrevet 17. mai 2011 +1 or Jordbærmilkshaken. Resten av menyen er helt grei, men kraftig overpriset for hva det er. Så jeg står som oftest unna og finner meg heller ett skikkelig godt måltid indisk for den hundrelappen. Er spent på om Max - den nyåpnede kjeden som går rett i strupen på McDonald og Burger King - har noe å skikkelig å by på. Må nok ta turen innom senere denne uken.
Gjest Nadezhda Skrevet 17. mai 2011 #38 Skrevet 17. mai 2011 Spiser der av og til, men synes egentlig ikke det er noe godt. Alt smaker på en måte det samme :gjeiper: Synes det er veldig dyrt, spiser heller kinesisk eller noe. Koster det samme:)
Gjest Consensio Skrevet 17. mai 2011 #39 Skrevet 17. mai 2011 Max er bedre enn McD syns jeg ialleall. Har spist på max et par ganger (er mange av dem i sverige) og ble positivt overrasket.... men det er jo samme type junk, bare hakket bedre i smak.
Chiyo Skrevet 17. mai 2011 #40 Skrevet 17. mai 2011 Max er bedre enn McD syns jeg ialleall. Har spist på max et par ganger (er mange av dem i sverige) og ble positivt overrasket.... men det er jo samme type junk, bare hakket bedre i smak. Hehe litt morsomt at du sier det. Jeg husker da vi spiste der i Sverige sa jeg til faren min at jeg ALDRI skulle spide der mer. Det falt ikke helt i smak hos meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå