Gå til innhold

Bikinireklamen til H&M

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes magen er fin, resten av kroppen også, men hun har noen helvettes store "lovehandles"!? Det er noe rart ved den delen av kroppen hennes iallefall.

Klikk videre til den gule bikinien om den ikke kommer opp med en gang:

http://www.hm.com/no/swimwear-2011#swimwear/images/4

Det ser.., rart ut... Midjen skulle vært en/et par cm lenger ned?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anjelika
Skrevet

Klikk videre til den gule bikinien om den ikke kommer opp med en gang:

http://www.hm.com/no/swimwear-2011#swimwear/images/4

Det ser.., rart ut... Midjen skulle vært en/et par cm lenger ned?

Kanskje hvis du er 1.60, men ikke på høye kvinner. De pleier å være smalest på det punktet, google noen høye modeller med litt former hvor du kan se hvor det svinger inn (Victorias Secret f eks).

Men hun lagrer nok (som meg) det fettet hun har på nedre midje/hofter, og hun har nok høyere BMI enn f eks Victorias Secret-modellene som har "rettere" overkropper. Jeg synes det er fint jeg da, men det er jo smak og behag. Aldri fått noen klager på min kropp =)

Men når du kaller hofter for lovehandles og tror midjen skal sitte helt nede i navlen så er du kanskje vant med mer småpiker enn kvinner ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes magen er fin, resten av kroppen også, men hun har noen helvettes store "lovehandles"!? Det er noe rart ved den delen av kroppen hennes iallefall.

det er ikke et gram fett for mye på den kroppen så lovehandles er det definitivt ikke, det er vel hoftene hennes er det ikke?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er tv-reklamen med hun brunetten dere snakker om, så har jeg også lagt merke til hvor fin kropp hun har!:) Men siden hun ikke har et gram ekstra fett så tenkte jeg med en gang at det kan være sannsynlig at hun har enten litt silikon eller heftig push-up. Eller så er hun bare en av de få heldige som er slank med store pupper. Synes forøvrig det er litt merkelig når folk alltid henviser til at Victoria Secret-modeller er så mye "rundere" og mer formfulle enn modeller som går fashionshows, de fleste er jo kjempetynne med litt synlige muskler, og en handfull har jo silikon også, f.eks. Marissa Miller og Selita Ebanks. Må si jeg føler meg mye bedre når man tenker på hvor mye juks, dill og dall som må til før "englene" er klare for et show.

Om dere er interessert så er H&M modellen's navn Filippa Hamilton. Definitivt treningsinspirasjon!:)

• Liker 1
Gjest Anjelika
Skrevet

Hvis det er tv-reklamen med hun brunetten dere snakker om, så har jeg også lagt merke til hvor fin kropp hun har!:) Men siden hun ikke har et gram ekstra fett så tenkte jeg med en gang at det kan være sannsynlig at hun har enten litt silikon eller heftig push-up. Eller så er hun bare en av de få heldige som er slank med store pupper. Synes forøvrig det er litt merkelig når folk alltid henviser til at Victoria Secret-modeller er så mye "rundere" og mer formfulle enn modeller som går fashionshows, de fleste er jo kjempetynne med litt synlige muskler, og en handfull har jo silikon også, f.eks. Marissa Miller og Selita Ebanks. Må si jeg føler meg mye bedre når man tenker på hvor mye juks, dill og dall som må til før "englene" er klare for et show.

Om dere er interessert så er H&M modellen's navn Filippa Hamilton. Definitivt treningsinspirasjon!:)

Jeg kalte ikke VS-modellene for runde, men de har iallefall nok former til at man kan se hvor midjen svinger inn. Og det var altså kun det som var poenget, å vise hvor en midje er på en (lang) kvinnekropp.

Ser hun har blitt kraftig photoshoppet før ja, latterlig! Men de HM-bildene synes jeg ser naturlige ut, tror ikke det har vært så mye silikon inni bildet eller photoshopping utover vanlige små tweaks.

• Liker 1
Skrevet

Hun har en helt fantastisk kropp! Hadde jeg sett slik ut, skulle jeg sprada rundt i bikini hele året.

Haha enig :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kalte ikke VS-modellene for runde, men de har iallefall nok former til at man kan se hvor midjen svinger inn. Og det var altså kun det som var poenget, å vise hvor en midje er på en (lang) kvinnekropp.

Å, nei, beklager, mente ikke deg! Leste ikke lenger bak i tråden før jeg svarte, bare refererte til det jeg oppfatter som generelle meninger der ute, hehe:)

Skrevet (endret)

Jeg legger godt merke til dem men ikke fordi de er så tynne, heller omvendt. De har plukket modeller med større hofter enn hva som er vanlig (i modell-land) og jeg syntes det var fint for jeg har sånne hofter selv. Svært sjelden jeg ser modeller med min kroppstype, føler årets bikinimodeller ligger nærmere normalen og er mer oppnåelig enn det man vanligvis ser i Vogue etc.

Nå får jeg vel høre at jeg har skrudd kroppsbilde, men det var iallefall det jeg tenker når jeg ser disse plakatene. Så jeg er veldig glad i dem :fnise:

Jeg har inntrykk av at det er en ny trend i modellverden at modellene skal ha større hofter, ikke noe H&M er banebrytende på. De har ikke akkurat blitt kraftigere; de er jo fremdeles like tynne, men med en annen kroppsfasong. Vil ikke si det er et mer oppnåelig ideal bare fordi de har en annen kroppsfasong enn den som har vært vanlig tidligere.

Endret av chikako
Gjest Anjelika
Skrevet

Å, nei, beklager, mente ikke deg! Leste ikke lenger bak i tråden før jeg svarte, bare refererte til det jeg oppfatter som generelle meninger der ute, hehe:)

Ja, det er jo ganske vanlig utsagn. Fra kvinner iallefall.

Selv synes jeg hun her Filippa er mye nærmere noe jeg ville kalt formfull enn VS-modellene, de blir jo bare tynnere og tynnere for hvert år. Min lenke

Skrevet

Ja, det er jo ganske vanlig utsagn. Fra kvinner iallefall.

Selv synes jeg hun her Filippa er mye nærmere noe jeg ville kalt formfull enn VS-modellene, de blir jo bare tynnere og tynnere for hvert år. Min lenke

Er forøvrig enig i at det gir et hakke mer realistisk bilde av kvinnekroppen enn de "formfulle" VS-modellene :)

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg har inntrykk av at det er en ny trend i modellverden at modellene skal ha større hofter, ikke noe H&M er banebrytende på. De har ikke akkurat blitt kraftigere; de er jo fremdeles like tynne, men med en annen kroppsfasong. Vil ikke si det er et mer oppnåelig ideal bare fordi de har en annen kroppsfasong enn den som har vært vanlig tidligere.

For meg føles det mer oppnåelig, men nå ser jeg jo også på dem gjennom mine briller. Jeg kan aldri oppnå en ben "boyish" overkropp om jeg så er undervektig. Så er det jo også litt stas å se sitt eget lille kompleks avbildet som ideal på plakater i hele Oslo. De med fregner liker å se modeller med fregner, de med mellomrom mellom tennene liker å se modeller med det. Oppnåelig er kanskje feil ord siden det ikke er oppnåelig for alle, men et mangfold i modellkropper gjør iallefall at de vil være oppnåelige for flere.

Slike hofter har også tradisjonelt sett vært hovedgrunnen til at bl.a. norske modeller flest ikke har sjangs i helvete til å havne på catwalken i Paris og Milano, for et stort flertall av oss budeier er ustyrt med et par hofter som gir Karl Lagerfeld lyst til å stikke en gaffel i øyet. Det er fint hvis dette er en trend som snur!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...