AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Syntes du dama i reklamen har en fin kropp? Jeg syntes hun har fine pupper, skulle ønske jeg hadde sånne pupper Men hun er kanskje litt vel tynn.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Hva syns du om bikinien da? Eller gikk det deg hus forbi? 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Det er jo flere. Liker den gule og den hvite. Men det er ikke bikinien det er snakk om her.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Synes hun har fin mage. Bikiniene har jeg ikke lagt særlig merke til.
Gjest Jente 18 Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Har faktisk ikke lagt merke til bikiniene i det hele tatt, jeg Jeg har bare lagt merke til hvor veltrent hun er, det motiverer meg ganske mye! 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Syntes du dama i reklamen har en fin kropp? Jeg syntes hun har fine pupper, skulle ønske jeg hadde sånne pupper Men hun er kanskje litt vel tynn. Jeg syns modellen ser perfekt ut. Men jeg tenkte mer på hva slags bikinier som var kule.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #8 Skrevet 16. mai 2011 fin kropp, som for meg er helt uoppnåelig, jeg kommer aldri til å få sånn mage, uansett:-(
Gjest Vampen Skrevet 16. mai 2011 #9 Skrevet 16. mai 2011 (endret) Det JEG lurer på er hva som er greia med den bikinireklamen hvor sangen i bakgrunnen hakker i vei om noe a la "My mother said I was, gonna be the greatest man alive". Hun dama i bikinireklamen ser i grunn ikke så veldig MANish ut.. Mer enn nok til å vippe meg av pinnen, som den sarte sjelen jeg er. Dagens lærdom: the greatest man alive looks hot in a bikini! Endret 16. mai 2011 av Vampen 3
smalls Skrevet 16. mai 2011 #10 Skrevet 16. mai 2011 Hun har perfekt kropp! Spesielt magen. Slik mage vil jeg å ha
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. mai 2011 #11 Skrevet 16. mai 2011 Det JEG lurer på er hva som er greia med den bikinireklamen hvor sangen i bakgrunnen hakker i vei om noe a la "My mother said I was, gonna be the greatest man alive". Hun dama i bikinireklamen ser i grunn ikke så veldig MANish ut.. Mer enn nok til å vippe meg av pinnen, som den sarte sjelen jeg er. Dagens lærdom: the greatest man alive looks hot in a bikini! Sangene på disse reklamene samsvarer sjeldent med reklamene. Sangen begynner jo med: "When I was a young boy". Helt ute av konteksten.
Wiggins Skrevet 16. mai 2011 #13 Skrevet 16. mai 2011 Syntes du dama i reklamen har en fin kropp? Jeg syntes hun har fine pupper, skulle ønske jeg hadde sånne pupper Men hun er kanskje litt vel tynn. Er det ingen av dere som husker på at bildene er behandlet i Photoshop, der hun har fått flatere mage og endret fasongen på puppene, blant annet? Selv ikke hun har slik kropp i virkeligheten.
chikako Skrevet 16. mai 2011 #14 Skrevet 16. mai 2011 Jeg synes HMs bikinireklamer skaper et stort kroppshysteri. La merke til det i fjor og legger merke til det i år. Modellene er photoshoppa så til de grader, og plakatene er enorme og over alt hvor man ferdes i Oslo. 5
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. mai 2011 #15 Skrevet 16. mai 2011 Jeg synes HMs bikinireklamer skaper et stort kroppshysteri. La merke til det i fjor og legger merke til det i år. Modellene er photoshoppa så til de grader, og plakatene er enorme og over alt hvor man ferdes i Oslo. Jeg syns folk skal slutte å henge seg opp i slikt. jeg. Det blir ikke kroppshysteri om folk driter i å bry seg.
chikako Skrevet 16. mai 2011 #16 Skrevet 16. mai 2011 Jeg syns folk skal slutte å henge seg opp i slikt. jeg. Det blir ikke kroppshysteri om folk driter i å bry seg. Men folk slutter ikke å bry seg: folk tror noe som det er umulig å oppnå er normalt. Klart jeg vil påpeke det når jeg ser at folk her inne synes at dette er et fantastisk ideal. 4
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. mai 2011 #17 Skrevet 16. mai 2011 Men folk slutter ikke å bry seg: folk tror noe som det er umulig å oppnå er normalt. Klart jeg vil påpeke det når jeg ser at folk her inne synes at dette er et fantastisk ideal. Skulle modellen være overvektig heller?
chikako Skrevet 16. mai 2011 #18 Skrevet 16. mai 2011 (endret) Skulle modellen være overvektig heller? Det var ikke det jeg sa. Bildet er photoshoppa og det kunne de opplyst om. Modellen på bildet er ikke overvektig i virkeligheten, men hun ser ikke ut sånn. Endret 16. mai 2011 av chikako 4
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. mai 2011 #19 Skrevet 16. mai 2011 Det var ikke det jeg sa. Bildet er photoshoppa og det kunne de opplyst om. Jeg trodde det sa seg selv at slike bilder var retusjerte eller photoshoppa.
chikako Skrevet 16. mai 2011 #20 Skrevet 16. mai 2011 Jeg trodde det sa seg selv at slike bilder var retusjerte eller photoshoppa. Det virker jo ikke sånn, når folk her inne snakker om hvor fine pupper og mage hun har. "Sånn skulle jeg hatt!" Ja, det kan du få om du redigerer bilder av deg selv. Modellen ser ikke sånn ut selv en gang. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå