Gå til innhold

Letteste måte du har fått noen til sengs på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er den letteste måten du/noen andre har havnet til sengs sammen på?

For mitt sitt vedkommende utartet det seg sånn:

Han: Du, jeg kommer meg ikke hjem. Har en time kjørevei hjem og ingen til å kjøre. Kan jeg sove over hos deg?

Jeg: okay.

Kompisen hans som henter han dagen etterpå: Jeg ventet på deg i hele natt. Hvor ble du av? Trodde du skulle ringe.

Men jeg visste at ligget mitt løy om skyss og var selv bare ute etter et ligg med han, så det gjorde ingenting :sjenert:

Dette er en tråd som er ment for å være litt interessant/lærerik/morsom. Så vennligst hold dere til tema. Tråden er ikke ment for å verken kommentere eller kritisere andre brukeres lett-på-tråden opplevelser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat som din historie.

Jeg bodde utenfor byen og siste buss var gått. Spurte ei jeg kjente om jeg kunne ligge over hos henne, i stedet for å svi av 800 kroner på taxi, og vips så var vi i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange lette måter, letteste om man er singel er egentlig å ha en pulevenn, 1 telefonsamtale eller mld til å avtale tid og sted.

En eks av meg har forresten en fantastisk hitsorie på dette. Han var på et utested, gikk bort til et bord hvor det satt ei relativt pen jente.

Han: *pekte på hennes store, eksepsjonelt runde bryster* Er de ekte?

Hun: Bli med do, så kan du sjekke selv.

Han ble med på do hvor det ble mer enn bare puppetafsing :fnise:

Enklere blir det vel ikke.

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde med to kamerater i en leilighet, og en venninne av oss lå i stua.

Vi hadde lagt oss, og jeg holdt på å sovne da det kom noen inn i rommet mitt. Jeg lot som jeg sov, og hun bøyde seg ned og kysset meg. Jeg flyttet meg lenger inn i senga slik at hun kunne legge seg ved siden av meg. Så kysset vi mer og da var det igang ... :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EN venninne av meg fortalte at hun var ute å gikk en tur. Så kom det en fyr som virket interssert og dro henne inn i buskene og de hadde seg. Etterpå gikk de hvert til sitt, og hun sa at det var en av de beste liggene hun hadde hatt.

Noen som liker tilfeldig ligg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delte taxi hjem med en kar etter bytur, så spurte han om vi skulle opp til han og ta en røyk på verandaen. Jada, greit det. Vi satt der i noen minutter med røyken, helt til jeg reiste meg og sa "kom, så går vi og knuller" :fnise: Fast bestemt på at jeg skulle få noe, og det fikk jeg! Det enkle er ofte det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En hore spurte om jeg ville pule.

Så ga jeg henne penger, og pulte henne.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat "forsynte seg" når vi var på byn. Vi satt plutselig å klinte - jeg vet ikke helt hvordan det skjedde. Når lysene slo seg på sa jeg: "Oi, nå stenger det. Skal vi gå?", så gikk vi hjem til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Vi fikk øyenkontakt og han nikket mot døra og jeg nikket tilbake, så dro vi hjem til meg og var kjærester i fire år. Det må være det enkleste jeg har vært borti:D

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt hvordan vi kom inn på temaet men hun beskyldte meg for å være homo.

- Skal jeg bevise det?

- ja

*kyss*

- Skal vi knulle?

- okei

Også rett ned i et soverom i kjellern. Aldri møtt eller snakket med jenta tidligere..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på russetreff og en gutt havnet tilfeldigvis i bilen vår. Jeg spurte om han ville bli med å ta kongla (russeknuta hvor man skal ha sex i en skog), og han sa ja. Tok kanskje to min fra han ramla innom til vi var på vei ut i skogen.

Enkelt og greit, men ikke like kult når det viste seg at han gikk på skolen min og hadde et veldig dårlig rykte på seg... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt hvordan vi kom inn på temaet men hun beskyldte meg for å være homo.

- Skal jeg bevise det?

- ja

*kyss*

- Skal vi knulle?

- okei

Også rett ned i et soverom i kjellern. Aldri møtt eller snakket med jenta tidligere..

Det minner meg om en gang jeg opplevde en skikkelig unintentional måte å få tak i en dame.

- en utrolig irriterende fyr gikk rundt og plagde folk, og spurte hvorfor han var så upopulær

- Jeg tenkte jeg skulle kødde med ham, og så på en useriøs måte at folk trodde han var homo (trodde ikke han ville ta meg seriøst)

- Han friker ut (var kanskje litt full), og skal bevise at han ikke er hompo. Han gir en jente et kyss.

- Etterpå kommer hun bort til meg og forteller om denne rare fyren som ga henne et kyss for å bevise at han ikke er homo. Hun sier hun ikke var overbevist, det var et skikkelig forsiktig kyss.

- Så kysser hun meg, for å vise hvordan han kysset henne (jeg var helt uforberedt)

- Så var praten og stemninga i gang, og jeg trengte bare ta det derfra.

Jeg var ganske fornøyd med meg selv, etter jeg hadde luyr han fyren til å drive jenta bort til meg :ninja:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg: Skjerfet mitt lukter så kloroform for tiden, kan du lukte og se om det stemmer? :lur:

\

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg: Skjerfet mitt lukter så kloroform for tiden, kan du lukte og se om det stemmer? :lur:

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå og sov sammen med en kamerat, hadde klint mye før vi sova, så jeg våkna av at han drev og holdt på med meg, men gadd ikke gjøre motstand, da jeg også selv ville rote litt :lur: Men ble faktisk sjokkert over at han putta den inn uten å "vekke" meg!

Jeg: Herreguuud hvorfor har du tatt den inn ? !!!

Han: Skal jeg ta den uut ?

Jeg: Neiinei, men hvorfor tok du den inn? Jaja kjør på nå da...

Brøt vel ut i latter der begge...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lå og sov sammen med en kamerat, hadde klint mye før vi sova, så jeg våkna av at han drev og holdt på med meg, men gadd ikke gjøre motstand, da jeg også selv ville rote litt :lur: Men ble faktisk sjokkert over at han putta den inn uten å "vekke" meg!

Jeg: Herreguuud hvorfor har du tatt den inn ? !!!

Han: Skal jeg ta den uut ?

Jeg: Neiinei, men hvorfor tok du den inn? Jaja kjør på nå da...

Brøt vel ut i latter der begge...

Dette høres ut som voldtekt for meg!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delte taxi hjem med en kar etter bytur, så spurte han om vi skulle opp til han og ta en røyk på verandaen. Jada, greit det. Vi satt der i noen minutter med røyken, helt til jeg reiste meg og sa "kom, så går vi og knuller" :fnise: Fast bestemt på at jeg skulle få noe, og det fikk jeg! Det enkle er ofte det beste!

Lurer på hvor stygg dama må være for at mannen sier nei. Ser for meg at dette fungerer i 100% av tilfellene for damer, og 1% for menn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et par one night stands som ikke har vært så vonde å be. Den letteste var kanskje han som foreslo at vi skulle kline, etter at vi hadde stått på et nachspiel og prata en god stund. Nja, sa jeg, kanskje ikke her, vi drar hjem til meg (fordi han bodde med flere bekjente av meg, blant annet en jeg var ulykkelig forelsket i på den tiden). Ok. Og han var så ivrig at jeg måtte kastet ham ut om det ikke skulle blitt noe på meg. Må innrømme at det ikke var så bra sex. Møter ham av og til ennå, da vi har mange felles venner, og han påstår jeg er en av de (den?) han har tent mest på, gjennom sine snart 40 år... stakkar :ler:

Nå har jeg hatt samboer i 8 år, så lenge siden det har vært noen slike episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...