Tulling Skrevet 12. mai 2011 #41 Skrevet 12. mai 2011 Dusjer hver dag, eneste gangene jeg kansje skipper er hvis jeg f.eks ikke skal noe sted og bare skal slaske hjemme. Eller hvis noe kommer i veien (tomt for varmt vann på grunn av dem man bor med har brukt alt!). Syns det er like mye styr å begynne med kluten. Kan ikke vaske seg nedentil og så under armene eller omvendt uten å vaske kluten skikkelig i mellom. Jeg bryr meg fint lite om hvordan andre vasker seg bare de ikke lukter. Samboer er jo unntaket, foretrekker han nydusjet!
Gjest Miia Skrevet 12. mai 2011 #42 Skrevet 12. mai 2011 Dere som dusjer hver dag og setter håret i en strikk el. Vasker dere ansiktet også i dusjen? Og hvordan unngår dere at håret blir fett? Vasker ansiktet også ja. Prøver å skylle slik at jeg får minst mulig vann i håret. Har egentlig ikke opplevd at håret blir fett av dampen, men jeg står heller ikke veldig lenge hver gang. KAN selvfølgelig fint dusje 30-40 min hvis jeg skal ta en skikkelig shinings, men det blir ikke tid til det hver dag. Jeg har prøvd å vaske håret oftere, men jeg synes det blir enda fortere fett av det, så jeg prøver å begrense hårvasken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå