Gå til innhold

Er dette uhygenisk av meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dusjer hver dag, eneste gangene jeg kansje skipper er hvis jeg f.eks ikke skal noe sted og bare skal slaske hjemme. Eller hvis noe kommer i veien (tomt for varmt vann på grunn av dem man bor med har brukt alt!). Syns det er like mye styr å begynne med kluten. Kan ikke vaske seg nedentil og så under armene eller omvendt uten å vaske kluten skikkelig i mellom.

Jeg bryr meg fint lite om hvordan andre vasker seg bare de ikke lukter. Samboer er jo unntaket, foretrekker han nydusjet! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som dusjer hver dag og setter håret i en strikk el. Vasker dere ansiktet også i dusjen? Og hvordan unngår dere at håret blir fett?

Vasker ansiktet også ja. Prøver å skylle slik at jeg får minst mulig vann i håret. Har egentlig ikke opplevd at håret blir fett av dampen, men jeg står heller ikke veldig lenge hver gang. KAN selvfølgelig fint dusje 30-40 min hvis jeg skal ta en skikkelig shinings, men det blir ikke tid til det hver dag. Jeg har prøvd å vaske håret oftere, men jeg synes det blir enda fortere fett av det, så jeg prøver å begrense hårvasken. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...