Gjest Blondie65 Skrevet 11. mai 2011 #21 Skrevet 11. mai 2011 Så å dusje en gang i døgnet synes jeg burde være et minimum. Er jeg i et varmt land dusjer jeg som regel flere ganger i døgnet. Og vasker selvsagt hender mange ganger på dagen uansett hvor jeg er. Jeg skjønner at jeg er uvanlig, men jeg ønsker bare å holde den standard jeg selv ønsker meg av det annet kjønn. Hvis jeg er i et varmt land med tilgang til bading og sol blir jeg ren av å bade. Dusj tar jeg da når jeg er ferdig med dagens sol og bading slik at jeg får vasket saltvannet av. Hvis jeg er i et varmt land uten tilgang til bad og sol har jeg gjort en grov tabbe et sted, og det vil da være naturlig at man dusjer flere ganger. Jeg blir REN av å vaske meg med klut. Akkurat så ren at en partner også vil være fornøyd. Hadde jeg ikke blitt så ren hadde jeg truffet tiltak for å bli så ren.
skruf Skrevet 11. mai 2011 #23 Skrevet 11. mai 2011 Jeg dusjer hver dag...ikke fordi jeg synes det er uhygenisk å dusje annenhver dag og heller vaske seg med klut den dagen en ikke dusjer. Men for mitt vedkommende er det likså kjapt å feste håret i en knute og hoppe i dusjen (stiller dusjhodet lengre ned, så da blir ikke håret vått), for så å vaske ansiktet, såpe seg inn og vaske seg nedentil.. Bruker oljesåpe, så huden blir ikke tørr...pluss jeg bruker en god bodylotion hver morgen. Jeg synes det er godt "å vaske bort natta" om morgenen, selv om jeg ikke føler jeg svetter så mye om natta. I tillegg våkner jeg bedre av en dusj, og føler meg "freshere". Hender er en selvfølge å vaske flere ganger daglig...(ser en bruker over nevner det..), etter toalettbesøk, i forbindelse med matlaging, før en spiser osv..... 1
Gjesten Skrevet 11. mai 2011 #24 Skrevet 11. mai 2011 Det er det motsatte. ...av hva? av uhygienisk, går jeg utifra Selvfølgelig av uhygienisk, ja
Gjest Miia Skrevet 11. mai 2011 #25 Skrevet 11. mai 2011 Dusjer 1-2 ganger pr dag. Rett og slett fordi det går like fort, hvis jeg bare bestemmer meg for å være litt kjapp. Hvis jeg har dusjet om kvelden hender det ofte at jeg vasker meg med klut neste morgen, for så å dusje neste kveld igjen. Synes det er helt ok å vaske seg med klut. Prøver derimot å vaske håret maks 3 (helst 2) ganger i uka.
Gjest Eurodice Skrevet 11. mai 2011 #26 Skrevet 11. mai 2011 TS her: Ser det er mange delte meninger om dette:P Nei, jeg sparer faktisk ikke tid på å heller gå inn i dusjen.. blir alltid stående en evighet vis jeg først går inn dit:P Pluss at huden blir så tørr vis jeg skal dusje hver dag:( Hadde jeg hatt kjæreste hadde jeg så klart dusjet den dagen jeg skulle møtt han.. Men ser ikke helt at jeg skal være så sinnsykt møkkete nedentil vis jeg vasker meg godt der om morningen med en varm klut.. Det å oppholde seg en evighet i dusjen er et valg du tar. Det tar ikke mange minutter å vaske seg og skylle av såpen eller hva man bruker. Jeg ser flere skriver at huden blir så tørr. Da lurer jeg på hva dere mener den blir tørr av, av overdreven såpebruk eller av rent vann.
Gjest loveli Skrevet 11. mai 2011 #27 Skrevet 11. mai 2011 Jeg husker jeg har sett en tilsvarende tråd på KG for en tid tilbake, og da var det også forbløffende mange som ga uttrykk for at det å dusje hver dag er overdrevet og altfor renslig. Siden det også er tilfelle nå, får jeg ta på meg oppgaven å gå mot strømmen. Jeg synes faktisk det er litt urenslig å ikke dusje hver dag hvis man har muligheten til det. Selv prøver jeg å være like renslig som det jeg selv ønsker av en jente, og jeg vil gjerne kunne slikke en jente hvor som helst når som helst, og det er litt ok at man kan være spontane og ha sex der og da og ikke være nødt til å finne veien til nærmeste dusj først. Så å dusje en gang i døgnet synes jeg burde være et minimum. Er jeg i et varmt land dusjer jeg som regel flere ganger i døgnet. Og vasker selvsagt hender mange ganger på dagen uansett hvor jeg er. Jeg skjønner at jeg er uvanlig, men jeg ønsker bare å holde den standard jeg selv ønsker meg av det annet kjønn. Dette er jeg helt enig i! Jeg hadde aldri hatt (oral-)sex med partner hvis jeg ikke hadde dusjet den dagen! Og jeg hadde ALDRI sugd en kar som bare hadde tatt en kattevask (som jeg kaller kaller det) om morgenen den dagen jeg skulle gått ned på han. Jeg kunne kanskje gitt oralsex til mannen på kvelden hvis han hadde dusjet på ettermiddagen, men ikke hvis sist dusj hadde vært på morgenen. Det skal ikke mange timene til før jeg synes det begynner å lukte ekkelt av ballene hans og under forhuden... En kompis av meg var sammen med en dame som bare dusjet hver andre dag, hun forventet at han ga henne oralsex de dagene hun bare hadde vasket seg med en klut på morgenen. Han sa det var griseekkelt... Han sa at hun ikke luktet det selv, men at det var en stank han aldri ble vant til/likte.
FrøkenJosefine Skrevet 11. mai 2011 #28 Skrevet 11. mai 2011 Vet ikke hva den blir tørr av, om det er såpen, vannet, håndkleet eller hva det er, men det blir iallefall tørr... dessuten blir håret mitt fortere fett hvis jeg vasker det ofte.. Plager ikke akkurat mine omgivelser med at jeg velger vaske meg istedenfor å dusje.. skifter jo deo, undertøy, og alt som dusjere gjør.. 1
Cuckold Skrevet 11. mai 2011 #29 Skrevet 11. mai 2011 (endret) Hvis jeg er i et varmt land med tilgang til bading og sol blir jeg ren av å bade. Dusj tar jeg da når jeg er ferdig med dagens sol og bading slik at jeg får vasket saltvannet av. Hvis jeg er i et varmt land uten tilgang til bad og sol har jeg gjort en grov tabbe et sted, og det vil da være naturlig at man dusjer flere ganger. Jeg blir REN av å vaske meg med klut. Akkurat så ren at en partner også vil være fornøyd. Hadde jeg ikke blitt så ren hadde jeg truffet tiltak for å bli så ren. Jaja, vi er forskjellige. Selv om jeg har skrevet om norske jenters sydeneskapader i et par tråder skal jeg innrømme at jeg selv oftere drar på opplevelsesferier, og da kan det faktisk være veldig varmt - selv om man ikke ligger på stranda. Skjønner for øvrig ikke helt hva som er så mye kjekkere med klut. Hvis man er i en landsby i Afrika der vann er mangelvare kan jeg skjønne det, men har man tilgang til vann er det jo godt å få skylt ordentlig av seg synes jeg. Og til de som tenker at jeg med "hvor som helst" bare mener ett bestemt sted er det feil, jeg mener faktisk at jeg gjerne vil kunne slikke henne hvor som helst. Endret 11. mai 2011 av Cuckold
Gjest *smak* Skrevet 11. mai 2011 #30 Skrevet 11. mai 2011 Hvorfor spør du om dette?? Stoler du ikke på deg selv...??
Gjest Miia Skrevet 11. mai 2011 #31 Skrevet 11. mai 2011 Jeg er singel, så det holder med 1 dusj om dagen! Er jeg i et forhold blir det stort sett både morgen og kveld...
Sofiemor Skrevet 11. mai 2011 #32 Skrevet 11. mai 2011 Ja, jeg syns du burde dusje hver dag. Trodde egentlig at det bare var gæmliser over sytti som drev på med vaskeklut og kattevask. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #33 Skrevet 11. mai 2011 Det å oppholde seg en evighet i dusjen er et valg du tar. Det tar ikke mange minutter å vaske seg og skylle av såpen eller hva man bruker. Jeg ser flere skriver at huden blir så tørr. Da lurer jeg på hva dere mener den blir tørr av, av overdreven såpebruk eller av rent vann. Du kan jo lese eksempelet med lærskoen til denne legen 3
Benedicte22 Skrevet 11. mai 2011 #34 Skrevet 11. mai 2011 Jeg dusjer hver dag, men det er fordi jeg trener daglig. Ser ikke helt problemet med å dusje annenhver dag egentlig.
FantasDick Skrevet 11. mai 2011 #35 Skrevet 11. mai 2011 Jeg synes vel ikke det er uhygienisk, men jeg foretrekker å dusje hver dag. Samt at partneren min gjør det. Setter håret i knute, stiller ned dusjhodet og tar en kjapp kroppsdusj hver morgen. Bruker bodylotion etter hver dusj, så blir ikke huden tørr og jeg lukter ekstra godt (som jeg til stadighet får ros for). Håret vasker jeg når det trengs, 2-3 ganger i uka.
Anglofil Skrevet 11. mai 2011 #36 Skrevet 11. mai 2011 Jeg gjør det samme selv. Hvorfor jeg ikke bruker dusjen i stedet for klut? Fordi jeg synes det å dusje er generelt kjedelig, og det går fortere å bruke en klut etter min erfaring. Mvh Yvonne 1
Muffin Skrevet 11. mai 2011 #37 Skrevet 11. mai 2011 Jeg synes ikke du er uhygienisk på noen måte, men for meg er det et must å dusje hver morgen, både for å vaske av meg natten som noen nevnte her oppe, og for å våkne ordentlig. I tillegg eeeeeelsker jeg å dusje! Kunne stått der i opptil en time, hvis det ikke hadde vært for at jeg har en travel hverdag
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #38 Skrevet 11. mai 2011 Dere som dusjer hver dag og setter håret i en strikk el. Vasker dere ansiktet også i dusjen? Og hvordan unngår dere at håret blir fett? De gangene jeg har prøvd å dusje kroppen uten håret ender jeg som regel opp med enda en dusj en time senere fordi dampen fra dusjen gjør at håret blir fuktig og etterhvert flatt og fett. Enda værre blir det hvis jeg skal vaske ansiktet også i dusjen, da er det uungåelig at det spruter litt- også ender jeg opp med å vaske håret alikevel siden det uansett ble vått.. Ellers dusjer jeg (inkl. hårvask) ca annenhver dag, oftere/skjeldnere om jeg skal noe spesielt eller bare være alene på hytta.. Men har ingen rutiner med å vaske meg med klut de dagene jeg ikke dusjer. (Utenom ansikt og hender da såklart) Så underlivet mitt er nok ikke for de sarteste mennene Har ikke så veldig mye med temaet å gjøre, men han jeg er sammen med pleier nettopp å be meg om å ikke dusje på så lenge som mulig, nettopp fordi han liker lukten nedentil bedre jo lenger det er siden jeg har dusjet.. Haha..
Muffin Skrevet 12. mai 2011 #39 Skrevet 12. mai 2011 Dere som dusjer hver dag og setter håret i en strikk el. Vasker dere ansiktet også i dusjen? Og hvordan unngår dere at håret blir fett? De gangene jeg har prøvd å dusje kroppen uten håret ender jeg som regel opp med enda en dusj en time senere fordi dampen fra dusjen gjør at håret blir fuktig og etterhvert flatt og fett. Enda værre blir det hvis jeg skal vaske ansiktet også i dusjen, da er det uungåelig at det spruter litt- også ender jeg opp med å vaske håret alikevel siden det uansett ble vått.. Ellers dusjer jeg (inkl. hårvask) ca annenhver dag, oftere/skjeldnere om jeg skal noe spesielt eller bare være alene på hytta.. Men har ingen rutiner med å vaske meg med klut de dagene jeg ikke dusjer. (Utenom ansikt og hender da såklart) Så underlivet mitt er nok ikke for de sarteste mennene Har ikke så veldig mye med temaet å gjøre, men han jeg er sammen med pleier nettopp å be meg om å ikke dusje på så lenge som mulig, nettopp fordi han liker lukten nedentil bedre jo lenger det er siden jeg har dusjet.. Haha.. Ansiktet vasker jeg med kaldt vann og en svak peelingkrem i vasken etter jeg har vært i dusjen. Det skal en del til før håret mitt blir fett, så det har aldri vært noe problem - setter det opp i strikk, hopper i dusjen og unngår å få vann i håret. Voila
Lykkelitenen Skrevet 12. mai 2011 #40 Skrevet 12. mai 2011 Uhygenisk er du ikke, du vasker deg jo og blir ren. Så lenge du ikke lukter eller føler deg ekkel/skitten er det ikke noe å tenke på Jeg dusjer hver dag, vasker håret med 2-3 dagers mellomrom (bare skyller det lett for å få ut styling ellers) og er tilfreds med det. Om jeg ikke dusjer føler jeg meg ikke fresh og inbiller meg at jeg lukter. OM andre merker det aner jeg ikke, men for meg handler det om selvfølelse og komfort. Jeg pleier jo så klart hud og hår ut i fra den slitasjen jeg påfører ved å dusje så ofte. Igjen, gjør det du føler deg komfortabel med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå