Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så de er idioter fordi de kun er ute etter sex, mens det liksom er helt greit at du har hatt sex med utrolig mange gutter. Virker litt som du er samme typen...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okay, lenge siden jeg har vært innpå og faktisk lest svarene dere har skrevet. Men tror det jeg skrev kom litt feil ut. Jeg har ikke vært med maaaaange gutter, altså sånn at det går rykter rundt om hvor mange jeg har vært med. Og er ikke sånn at jeg hopper til køys med den første jeg finner heller. Det at jeg faller for bad boys, er enn ting. Men jeg har ikke vist at de har vært sånn før noen uker etterpå og jeg inser at det var alt de ville. Gutter kan faktisk gjøre en veldig bra jobb, med å få deg til å tro at de er ute etter noe mer, men så fort de får det som de vil stikker de. Om det er jeg som gjør noe feil kan godt være, men å si at jeg fortjener det som kommer den syntes ikke jeg burde få!

Jeg har faktisk vært i ett forhold som varte i ett år, før jeg så at gutten hadde vært utro gang på gang uten at jeg viste om det. Selv var jeg trofast mot han, snill og gjorde som enhver annen kjæreste hadde gjort. Støttet kjæresten min.

Etter dette har jeg kun vært med tre stykker, hvor jeg har prøvd å få det til å funke. Spilt kostbar, og holdt tilbake men de har uansett snudd etter en liten stund når de har fått det som de ville ha. Jeg spør ikke hva jeg gjør galt. Men hvorfor de er sånn. Den siste jeg var med gjorde jeg en tabbe, jeg hadde sex med han og nå vil ikke han mer. Fikk vite i ettertid at han egentlig ville bare ha sex med meg. Så at det var min feil at det ble sånn, det vil jeg ikke si. For jeg trodde ærlig talt at vi hadde noe mer.

Gjest Gjest
Skrevet

Du vil nok ikke like å høre dette, men du er BARE 21 år gammel!

Vent til "ungdomsårene" er over før du begynner å håpe på noe seriøst. De fleste vet ikke hva kjærlighet dreier seg om, eller hvordan respektere seg selv og et annet menneske i en så lav alder. Det vil jo selvfølgelig ikke si at de "voksne" over 26 år alltid vet så mye bedre, nei det gjør det ikke alltid. Men i en alder av 26 år så er mennesket på vei inn i voksen fasen, og man begynner å ta mer ansvar for livet sitt. Det er også da naturlig å ville finne "den rette ene", imotsetning til før man er 26 år.

Det er ikke alle over 26 år som er kjærlige, bare så det er sagt, men om du skal finne den ene rette, så bør du vente til du er minst 26 år. Jeg trodde også i en alder på 21 år at jeg visste hva jeg ville ha, men jeg tok så feil. Nå er jeg 29 år, og først som 27 åring visste jeg hvordan jeg ønsket å ha det i et forhold, og det har jeg virkelig fått. Kan nevnes at jeg var jomfru helt til 28 års alderen, og hadde ingen forhold jeg var intressert i. Med andre ord, jeg visste når og jeg visste hva, og alt til sin tid. Ikke stress og enda viktigere, ikke la vennegjengen din bestemme hva du skal gjøre. Gjør det du vil selv, og drit oppi hva som er "hyppt og kult" og skaffer deg "kule" venner.

Gjest gjest3
Skrevet

Hvordan vet du at du fortjener bedre? Du sier selv du har holdt på og holder på med mange gutter. Du er jo ikke særlig ordentlig selv. Synd og si det, men alle jenter vil ha en ordentlig gutt, og da er det de ordentlige jentene som står først i køen hos de gutta. Enkelt og greit.

Jeg vil påstå jeg er så ordentlig som det går ann. Her sitter jeg likevel 24 uten type. Aldri hatt. DET er deprimerende det... Snart er vel alle de bra gutta tatt :/

Skrevet (endret)

Hvordan vet du at du fortjener bedre? Du sier selv du har holdt på og holder på med mange gutter. Du er jo ikke særlig ordentlig selv. Synd og si det, men alle jenter vil ha en ordentlig gutt, og da er det de ordentlige jentene som står først i køen hos de gutta. Enkelt og greit.

Loversgirl fortjener bedre, det er ikke hun som har lurt gutta, det er de som har tulla med henne. Det er utrolig trist at jenter trenger å prøve ut et større antall gutter før de finner noen som er i orden.

Loversgirl, du oppholder deg trolig i feil miljø. Kanskje du bør studere ett annet sted, delta i greier med andre folk. Og kanskje du ikke er flink nok til å etablere den personlige samhandlinga før du faller i fristelser.

Endret av I Grosny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...