loversgirl Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Jeg faller helt klart for feile gutter, er 21 år og har ikke noe annet enn mislykete forhold bak meg. En som var utro, en som var kontrollfrik, ekstremt sjalu og voldelig. Har vært gjennom det meste. Har vært sammen med utrolig mange gutter, jeg trodde det skulle bli noe mer av, også finner jeg ut seinere at det var bare sexen, og thats it. Nå har det skjedd det samme, traff en fyr jeg virkelig liker..vi hadde sex og nå er ikke han intressert lengre. ¨ Vet at jeg fortjener bedre, og han var dust. Men allikavel sårer det litt når det skjer gang på gang på gang. Faller rett og slett for bad boys. Hvorfor skal det være så vanskelig å skaffe seg en ordentlig gutt? Hvor finner jeg de? :/ for så langt, har jeg bare truffet idioter.
Gjest anonym Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 er det slik at du har sex med de du treffer sånn med en gang eller passer du på å være forholdsvis kostbar den første tiden du er sammen med dem? Sex for tidlig kan ofte gi litt feil signaler.. 1
Gjest Thefainter Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Du sier jo at du har vært sammen med utrolig mange gutter, og kanskje det er nettopp derfor. Synd å s det, men ryktene går og da holder de ordentlige gutta seg unna. De tenker nok at du er sånn som de du har vært sammen med, dessverre.
Gjest tullknull Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 En badboy i dine øyne er kanskje en ordentlig gutt i andres. De du har interessert deg for har ikke vært interessert i annet enn sex som du selv sier. Litt viktig at du er klar på at du er ute etter mer fra starten av så er det lettere å luke bort de som ikke er interessert i det samme som deg. Det å gjøre seg kostbar i starten kan sikkert luke bort noen, men det er flust av gutter som kun er ute etter sex som gjerne går inn i et kortvarig forhold og dumper deg så fort de finner noe bedre. Samme hvor kostbar du spiller, så luker det ikke bort de som kun er ute etter sex. 1
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 Jeg faller helt klart for feile gutter, er 21 år og har ikke noe annet enn mislykete forhold bak meg. En som var utro, en som var kontrollfrik, ekstremt sjalu og voldelig. Har vært gjennom det meste. Har vært sammen med utrolig mange gutter, jeg trodde det skulle bli noe mer av, også finner jeg ut seinere at det var bare sexen, og thats it. Nå har det skjedd det samme, traff en fyr jeg virkelig liker..vi hadde sex og nå er ikke han intressert lengre. ¨ Vet at jeg fortjener bedre, og han var dust. Men allikavel sårer det litt når det skjer gang på gang på gang. Faller rett og slett for bad boys. Hvorfor skal det være så vanskelig å skaffe seg en ordentlig gutt? Hvor finner jeg de? :/ for så langt, har jeg bare truffet idioter. Hvordan vet du at du fortjener bedre? Du sier selv du har holdt på og holder på med mange gutter. Du er jo ikke særlig ordentlig selv. Synd og si det, men alle jenter vil ha en ordentlig gutt, og da er det de ordentlige jentene som står først i køen hos de gutta. Enkelt og greit. 3
FrøkenJosefine Skrevet 11. mai 2011 #6 Skrevet 11. mai 2011 Har vel funnet ut at man tiltrekker seg det man tror man fortjene... var iallefall sånn i mitt tilfelle! Når jeg fikk bedre selvtillit og en større ro i livet mitt, og ikke hadde sex for tidlig, så kom gogutten gående! Du må rett og slett ikke involvere deg med gutter som gir deg en dårlig magefølelse og være flinkere til å sile..og føle at du er verdt en god gutt! 1
Kersen Skrevet 11. mai 2011 #7 Skrevet 11. mai 2011 Enig i det som blir sagt her, men vil bare legge til at ikke gutter er sånn. Hvis det er slik at du treffer disse guttene på byen så kan vel dette være noe av grunnen også?
Gjest Katten. Skrevet 11. mai 2011 #8 Skrevet 11. mai 2011 Tja, om du har så gode kvaliteter, så undres jeg over hvorfor de stikker.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 11. mai 2011 #9 Skrevet 11. mai 2011 Grunnen er nøyaktig den samme som hvorfor så mange jenter\kvinner er idioter 3
Ziegel Skrevet 12. mai 2011 #10 Skrevet 12. mai 2011 En som faktisk sier at hun liker bad boys, og så klager over at de er bad boys. Lost case.
Gjest valt Skrevet 12. mai 2011 #11 Skrevet 12. mai 2011 er det slik at du har sex med de du treffer sånn med en gang eller passer du på å være forholdsvis kostbar den første tiden du er sammen med dem? Sex for tidlig kan ofte gi litt feil signaler.. Nei, bare pul i vei. Guttene vil jo pule. Benekter de det er de virkelige idioter, noe vi jo alle vet at de er.
Gjest badboy Skrevet 12. mai 2011 #12 Skrevet 12. mai 2011 Når du engang faller for bad-boys får du egentlig bare som fortjent. Synes ikke noe synd på deg. Ikke stort mer å si om det. Du får jobbe med deg selv, kanskje det går bedre i fremtiden.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #13 Skrevet 12. mai 2011 Hvordan vet du at du fortjener bedre? Du sier selv du har holdt på og holder på med mange gutter. Du er jo ikke særlig ordentlig selv. Synd og si det, men alle jenter vil ha en ordentlig gutt, og da er det de ordentlige jentene som står først i køen hos de gutta. Enkelt og greit. Meget godt svar. Jeg lurte også på hvorfor hun "fortjener bedre". Bare fordi hun er kvinne, liksom? Jeg hadde glatt skygga unna hun der om jeg visste om merittlista hennes og hva slags menn hun har vært bortpå.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #14 Skrevet 12. mai 2011 En som faktisk sier at hun liker bad boys, og så klager over at de er bad boys. Lost case. Jepp. Et typisk vatthode hun der.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 12. mai 2011 #15 Skrevet 12. mai 2011 Nå er dere slemme. Det er mange gutter som later som de er gode ordentlige gutter, også viser det seg etter en stund at de er noen forbanna kuker. Trenger ikke bety at jenta er dårlig for det! Hællemååååne sier jeg bare assa..
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #16 Skrevet 12. mai 2011 Nå er dere slemme. Det er mange gutter som later som de er gode ordentlige gutter, også viser det seg etter en stund at de er noen forbanna kuker. Trenger ikke bety at jenta er dårlig for det! Hællemååååne sier jeg bare assa.. Med tanke på alle de gangene du går i fella for såkalte kuker må du være den personen her på KG som har den aller dårligste dømmekraften. Det sier faen ikke lite når det tross alt er KG vi snakker om. Jepp, jeg tipper TS er akkurat som deg: et vatthode som bare går etter badboys, og kommer hylende her når lyset går opp for deg. For øvrig er dette typisk kvinner: legge skylda på mannen bare fordi det fyren ønsket ikke var det samme som det jenta var ute etter.
FrøkenOK Skrevet 12. mai 2011 #17 Skrevet 12. mai 2011 Fordi idiotiske gutter tenker bare på 2 ting. SEX - SÅRE! Da er de dømt til å være idioter da... 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #18 Skrevet 12. mai 2011 du finner ikke ordentlige gutter fordi de som er ordentlig er de du ikke hadde gitt to blikk. 5
Gjest kvinne Skrevet 12. mai 2011 #20 Skrevet 12. mai 2011 Kjenner meg litt igjen TS. Lenge siden jeg var 21 år. Men husker godt den tiden. De skikkelig mannfolka dukker nok opp etterhvert skal du se. Jeg har vært sammen med min i elve år. Han var ikke en typisk mann som jeg falt pladask for. Eller en badboy ute på byen osv som jeg falt for tidligere. Jeg datet litt med han før jeg ble skikkelig godt kjente med han. Etter hvert som jeg ble kjente med han så såg jeg hans gode kvaliteter og har aldri angret på det. Han er manneman. Tar tak i ting. Jeg Elsker alt med han. Ett godt tips er å jobbe med selvtilliten og selvfølelsen. Å vise at du har respekt for deg selv så får andre også respekt for deg... Lykke til :-) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå