Gå til innhold

Valgerd trekker seg!!


Zianta

Er dette bra eller dumt?  

  1. 1. Er dette bra eller dumt?

    • Bra!
      33
    • Dumt!
      4
    • Bryr meg ikke!
      1
    • Hvem er Valgerd??
      1


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde ventet at hun ville trekke seg.

Tror det var et klokt valg. Hun har rett i at partiet nå kan begynne å fornye seg.

Men jeg håper ikke hun blir utsatt for pressens forfølgelse. Hun har det sikkert vanskelig nok akkurat nå. Selv om jeg synes hun har sagt en del...vel... mindre smarte ting, så er hun bare et menneske.

Hun har tatt konsekvensene av at partifellene er misfornøyd med innsatsen hennes, og det er bra. Så håper jeg at hun får fred etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt trist at hun går av jeg.

Damen har utrolig mye bra og det er ei ganske tøff dame som nå går av.

Hun har jammen tålt mye kritikk og hets blandt folk og alikevel valgt å bli sittende.

Men å innse at partiet er tjent med omskiftninger er bra,da tar hun ansvar i stedet for å niholde på plassen sin for enhver pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt trist at hun går av jeg.

Damen har utrolig mye bra og det er ei ganske tøff dame som nå går av.

Hun har jammen tålt mye kritikk og hets blandt folk og alikevel valgt å bli sittende.

Men å innse at partiet er tjent med omskiftninger er bra,da tar hun ansvar i stedet for å niholde på plassen sin for enhver pris.

Som jeg skulle sagt det selv! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gurimalla
Synes det var bra' date=' fordi hun er en katastofe for dagens moderne kvinner :blunke:[/quote']

Helt enig.

Tror for øvrig at Høybråten (hvis det blir han) heller ikke kommer til å føre en kvinnevennlig politikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dagens moderne kvinner ikke er tøffere enn at de føler seg truet av Hauglands verdivalg, så har de jammen ikke mye guts i utgangspunktet.

Et samfunn skal ha rom for ulike meninger og holdninger, og tanken på å feie andres verdier under teppet og late som om de ikke eksisterer blir en ren og skjær strutsepolitikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har ikke noen sterk oppfatning om Valgerd men reagerer

på andres sterke negative oppfatning av henne.

Slik jeg ser det er det tre politikere som har blitt utsatt for

mobbing de siste årene i Norge. Og det er foruten Valgerd

Torbjørn Jagland og Carl I. Hagen. Jeg mener at disse tre

har blitt utsatt for en mobbing som går mere på deres

person en på deres politikk på en måte jeg jeg ikke synes

er "voksent" i et sivilisert samfunn.

(Det betyr ikke at jeg støtter deres politikk. Faktisk to av de er

jeg så uenige med at jeg aldri vil kunne støtte deres politikk.

(Hvem holder jeg for meg selv.))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik i Norge at hvis man tar på seg et verv, blir politiker eller på annen måte stikker hodet frem og mener noe, så har man dessverre i folks øyne åpnet for mer eller mindre usaklige angrep på seg selv og sin familie. Mobbing? Ja, mulig. Uansett er det dessverre sjelden politikken i dette tilfelle, eller saken som bli angrepet, men personene.

Vi har en selvjustis som landets borgere som sier at dette visstnok er helt ok.

Jeg synes det er usmakelig. Og det har ingenting å gjøre med om jeg er enig eller uanig i hva disse menneskene mener eller hva de står for, men at jeg synes det er ugreit å bli kritisert for dårlig klessmak, stygg nese eller latterlig dialekt når man faktisk fronter en sak. For eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er jeg enig med Tusenfryd.

Det har blitt en allmen oppfatning at hvis man stikker frem nesa si, så må man sannelig tåle alt mulig av hets i tillegg. Skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusenfryd og Maiken har sagt det meste jeg ville si. Folk forstår ikke at V fremsier partiets politikk, det er jobben som leder. Det er ikke hun som har funnet på alle sakene, men det er hun som må fronte dem.

En trener går når laget spiller dårlig. Det er tydelig at Krf har mistet mange stemmer, og da bær nok en leder også gå.

Må være deilig for henne å endelig ha bestemt det!

Husk at hun er den første kvinnelige leder i en mannsbastion, som har plenty av stemmer fra folk som ikke vil ha kvinnelige prester. Hun måtte tåle en støyt i starten fordi hun likte rødvin. Dette er en dame med tæl, som det er blitt greit å henge ut og ta for alt hun sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst det er flott at det er så mykje sakleg som er skrive i denne tråden, og så lite oppgulp... :D

Uansett kva ein måtte meine/kven ein er samd med - V. S. Haugland har vorte usmakeleg behandla av store deler av media i mange år. Både ho og familien har tolt mykje, ho har vist seg som ei svært sterk kvinne som har takla presset. Trur nok ho gler seg til å kunne trekke seg litt tilbake - sjølv om det sjølvsagt er ein trist måte å gå av på...

Spanande å sjå kven som skal overta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var litt dumt at hun trakk seg jeg. Ikke fordi jeg liker henne eller Krfs politikk, snarere tvert imot. Som motstander av deres politikk, syns jeg det var positivt at hun bidro til færre stemmer til partiet. Og derfor er det dumt at hun går. Kanskje overtar en svært dyktig person, med godt medietekke, som bidrar til stor vekst for Krf. Det hadde vært dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det var litt dumt at hun trakk seg jeg. Ikke fordi jeg liker henne eller Krfs politikk' date=' snarere tvert imot. Som motstander av deres politikk, syns jeg det var positivt at hun bidro til færre stemmer til partiet. Og derfor er det dumt at hun går. Kanskje overtar en svært dyktig person, med godt medietekke, som bidrar til stor vekst for Krf. Det hadde vært dumt...[/quote']

Dette slo meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest hva du mener jeg, Tusenfryd, jeg syns bare at Valgerd var ille nok som frontfigur for landets "kristne" parti.

Jon Lilletun står for meg som en vulgær brande av en halvkristen og kvinnefiendtlig (familiefiendtlig) figur, og jeg tror ikke KrF har særlig godt av å velge han som ny partileder. Da har jeg mer tro på Dagfinn Høybråten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...