Klematis Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #361 Del Skrevet 26. mars 2012 Bedre med ett besøk for mye...Vi har vært et par ganger både på legevakten og barneklinikklegevakten med G. Er helt sant det. Og jammen ble det ikke nok et besøk i løpet av helga. Mini ble enda dårligere. Pustet ujevnt, hostet så hun ble helt blå og kastet opp. Men det var visst fremdeles ikke noe å gjøre. Ingen tegn til at hun har problemer med å puste, annet enn når hun hoster. Men håper det går over snart nå. Virket litt bedre i går, men så spydde hun utover hele meg i senga på kvelden. For andre kvelden på rad... God bedring til Mini! Kjekt å høre at gravidkiloene forsvinner. Så fort det har gått! De 10 første kg har forsvunnet ganske raskt, ja. Men er redd de siste sitter litt hardere. Bare Mini blir frisk nå så skal vi ut å gå litt mer turer, så da håper jeg de siste også ryker. I dag skal vi på lunsjbesøk til svigerinne, blir koselig Håper bare ikke Mini hoster så ille i bilen, for jeg blir helt dårlig av å høre på det når jeg ikke kan se hvordan hun har det. Kanskje jeg skal skru av airbagen og sette henne i forsetet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 26. mars 2012 #362 Del Skrevet 26. mars 2012 Minsten her spydde også flere ganger pga at han var så tett og det virket som om det var den eneste måten å få opp slimet på noen ganger. Det skal så lite til når de er så små. Huff, det var ikke noe moro mens det stod på. Hev sengeenden, pøs på med morsmelk i nesa og følg med på bleiene og vektoppgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #363 Del Skrevet 26. mars 2012 Har holdt meg til saltvann i nesa etter at jeg har lest at melk virker slimdannende og ikke slimløsende. Og saltvannet virker helt supert, åpner opp i mange timer. Bleiene er våte, men vektoppgangen tror jeg ikke har vært så stor siste uka. Men hun går hvertfall ikke ned. Har kun veid på badevekta vår, men ifølge den var hun 4.0 kg både for en uke siden og nå. Tenker jeg tar meg en tur på helsestasjonen og veier der i løpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 26. mars 2012 #364 Del Skrevet 26. mars 2012 Så bra saltvannet fungerer bra. Her synes jeg ingenting funket spesielt bra og var ganske fortvilet en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #365 Del Skrevet 26. mars 2012 Så bra saltvannet fungerer bra. Her synes jeg ingenting funket spesielt bra og var ganske fortvilet en stund. Ja, ingenting som er så ille som når de helt minste er syke... Rimelig fortvila over hostingen innimellom jeg også, men tett nese har heldigvis løst seg ganske bra. Akkurat nå har jeg og Mini liksom lagt oss, men hun har omtrent sin første våkne periode i hele dag nå. Så ligger her i mørket og grynter, hikker og kikker rundt seg. Jeg er sinnsykt trett, men klarer ikke sove med alle disse lydene... Spesielt ikke etter to kvelder på rad hvor hun har kastet opp. Ligger og venter på å måtte stå opp og vaske sengetøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. mars 2012 #366 Del Skrevet 26. mars 2012 Håper mini ikke kaster opp flere ganger nå og har planer om å bli frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. mars 2012 #367 Del Skrevet 28. mars 2012 Hvordan går det med mini? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #368 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Etter et helt døgn uten oppkast kom det dobbelt opp i går. Først i senga på natta (måtte skifte alt sengetøy), så utover meg på kvelden. Og nå i natt har hun bæsja så sinnsykt gjennom, at det blir en ny runde med vask av alt. Så må må hun sove i senga vår til vi står opp, håper bare hun ikke spyr i den nå... Gleder meg til påskeferie slik at det ikke nødvendigvis er jeg som må ta alt nattestid. Selv om det kan bli litt slitsomt med mye vask på en hytte uten innlagt vann. Endret 29. mars 2012 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 29. mars 2012 #369 Del Skrevet 29. mars 2012 Flere morgenfugler her ser jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 29. mars 2012 #370 Del Skrevet 29. mars 2012 Stakkars lita som har vært syk så lenge! Og stakkars mammaen som må streve sånn! Blir vel kjekt med litt avlastning nå ja. Håper virkerlig at formen kommer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #371 Del Skrevet 29. mars 2012 Flere morgenfugler her ser jeg... Egentlig ikke. Var bare tid for amming. Og siden Mini var gjennombløt så ble det bleie- og klesskift først, så da var jeg så våken at jeg tok meg en liten KG runde på mobilen mens jeg amma Stakkars lita som har vært syk så lenge! Og stakkars mammaen som må streve sånn! Blir vel kjekt med litt avlastning nå ja. Håper virkerlig at formen kommer seg! Hun har jo vært syk størstedelen av livet sitt, stakkars... Håper det kommer seg litt nå! Og at oppkastrundene forsvinner når hun blir frisk av forkjølelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. mars 2012 #372 Del Skrevet 30. mars 2012 God bedring til mini Høres slitsomt ut for dere begge to. Jeg håper det blir en sykdomsfri påske på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. april 2012 #373 Del Skrevet 1. april 2012 Hatt en tøff start ho lillemor stakkar Håper dere slipper unna mer sykdom på en stund nå og bare kan nyte hverdagen og påsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. april 2012 Forfatter #374 Del Skrevet 1. april 2012 Pusilus og Lucky Mini virker å være bedre nå. Hoster litt mindre og det begynner å bli noen dager siden hun kastet opp. Men i kveld har Vesla nesten 40 i feber igjen... Uten noen som helst symptomer på sykdom. Synes det er litt mystisk at dette skjer så ofte. Og jeg har fått lus... Virker ikke som Vesla har det, så skjønner ikke hvor jeg har fått det ifra. Må si jeg føler meg ekstremt sexy for tiden... Uformelig bollemage, renselse, sopp på brystvortene, hemoroider, melkelekkasje, konstant gulpelukt og nå også lus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. april 2012 #375 Del Skrevet 1. april 2012 :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 3. april 2012 #376 Del Skrevet 3. april 2012 Åååh, snakk om å få alt samtidig. Stor klem til deg! Håper dere får en fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 3. april 2012 #377 Del Skrevet 3. april 2012 Det ble jammen en tøff start på livet som tobarnsforeldre.. Slitsomt når det ene avløser det andre, og man ikke får noe pusterom imellom. Håper både mini og vesla kommer i finformen igjen på nullkommasvisj, og at mamman kan få litt velfortjent pleie så hun kan føle seg litt fresh igjen. God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. april 2012 #378 Del Skrevet 4. april 2012 Håper det ordner seg ila påsken! God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 4. april 2012 Forfatter #379 Del Skrevet 4. april 2012 Saeria, Aud, Ilja og pusilus! Har kjørt en runde med lusekur nå, men må ta en runde til om 10 dager for å bli kvitt alt. Men føler fremdeles det kræler og klør på hele meg... Nå bærer det avsted på hyttetur med svigers. Er meldt hele påsken, men mot normalt er det ikke skiføre. Får håpe det er tørt nok rundt omkring til at det går an å gå noen turer på beina. God påske, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. april 2012 #380 Del Skrevet 4. april 2012 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå