Gå til innhold

Lager du eller mannen middagen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

bytter dere på? Eller lager dere sammen?

Enten lager jeg her, eller så lager vi sammen.

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Leonidene
Skrevet

Noen ganger lager eg, noen ganger lager han og noen ganger lager vi sammen.

Men stort sett lager vi hver vår middag, vi spiser nemlig ikkje alltid det samme.

Gjest Nadezhda
Skrevet

Jeg lager oftest middag, ber han gjøre det eller så går vi ut og spiser om jeg ikke gidder :fnise:

Skrevet

Hos oss bytter vi veldig på det, men han har vært veldig flink til det de siste ukene. Tenker jeg skal dulle med han nå litt de neste ukene framover, og overraske han med ett par middager :)

Skrevet

Jeg vil si vi har en 60-40 fordeling. Jeg lager oftest, men det er av rent praktiske hensyn.

Skrevet

Mannen lager mat hos oss :)

Skrevet

Mamma lager som regel i hverdagen (hun er først hjemme fra jobb), pappa ordner i helgene og når vi skal ha litt større greier (jul, nyttår osv).

I mine egne parforhold har det vært 60-40 til han, omtrent. Og ofte lagde vi sammen også.

AnonymBruker
Skrevet

Vi lager alltid middagen sammen. :)

Skrevet

Vi har ca 50-50 fordeling på dette. Lager mat ca annenhver dag. :)

Gjest Canis lupus
Skrevet

Vi bor ikke sammen, men spiser sammen ca 5-6 dager i uken. 90% av alle gangene lager han maten :) Jeg hater det, og brenner ris.. Han er kjempeflink til å lage mat, kreativ og liker å varte meg opp :)

Skrevet

Jeg lager nesten alltid middagen, rett og slett fordi jeg liker å lage mat og det gjør ikke han.

Skrevet

Jeg lager nesten alltid middagen, rett og slett fordi jeg liker å lage mat og det gjør ikke han.

Her og.

Kjøkkenet er "mitt"... og det er helt i orden for mannen!

:lol:

AnonymBruker
Skrevet

Vi lager alltid mat sammen. Kommer ca samtidig hjem fa jobb.

Skrevet

Begge deler :) Noen ganger sammen, noen ganger lager han til meg, andre ganger lager jeg til han.

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg lager maten her hjemme. Han kan godt hjelpe til innimellom, men det er egentlig sjelden har får være på kjøkkenet når jeg holder på :fnise:

Dersom jeg er så dårlig at jeg ikke orker å lage mat så kjører han ut å kjøper middag :)

Skrevet

Mannen lager mat fordi han trives med det, og jeg ikke eier kokke kunnskaper uansett hvor mye jeg vil ;P

AnonymBruker
Skrevet

Han lager middag som regel, jeg kan to-tre retter. Så vil si han lager middagen 95% av tiden. Jeg hjelper han selvsagt hvis jeg kan.

Skrevet

Jeg lager middagen, han hjelper til innimellom. Men, han har begynt å interessere seg litt det siste halvåret, og har lært seg sine signaturretter som han gjerne lager til innimellom. (Fiskeboller i hvit saus, nudelwok og spaghetti med tomatsaus ;) ). Jeg/vi lager alt fra bunnen av, så det kan godt tenkes at han blir litt skremt/oppgitt av det, og heller lar meg ordne i stand. Jeg er kjempeglad for at han har begynt å lage litt, han skal gjerne få fortsette! :)

Skrevet

Her er det cirka 80/20, jeg syns det er litt morsommere enn mannen og har litt flere ideer, men han hjelper som regel litt til de dagene jeg lager.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lager som oftest maten. Svært sjelden han lager noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...