Gå til innhold

Dere er et skittent folk.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen

Jeg er forøvrig ganske beæret over at folk tar seg bryet med å holde styr på hva jeg skriver i diverse innlegg og, ikke minst, at de må være anonyme for å tørre å "slenge med leppa" til meg. :rodmer::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vampen

Han er jo helt genial. Hvis han fikk de andre til å høre på seg, og ta til seg forkynnelsen hans, så kunne han spart det norske samfunnet for enorme summer hvert eneste år.

Synd ingen er villige til å lytte men slår han i hodet med skreddersydde fatwaer...

Hehe! :fnise: Truslen hans var vel ca like effektiv som den gangen en del somaliere truet med å flytte fra landet i protest mot obligatoriske underlivsundersøkelser av jenter. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hehe! :fnise: Truslen hans var vel ca like effektiv som den gangen en del somaliere truet med å flytte fra landet i protest mot obligatoriske underlivsundersøkelser av jenter. :lur:

Flytt, flytt, flytt ivei. Men døtrene deres skal vi ta fra dere og putte i fosterhjem før dere kommer til flyplassen.

Men for all del, flytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iblis
Er vi et skittent folk?

Når man innførte vasking før bønn fem ganger om dagen så sank dødeligheten, har også sans for englene på hver sin skulder. En som skriver ned det gode man gjør, og en annen som noterer det onde. Protestanter har funnet troen på skytsengel ukristelig, ettersom den kjølige og ordenspregede nordeuropeiske kristenhet har søkt å gjøre englenes daglige inngripen i det jordiske liv til ei skrøne, for å unngå falske profeter og uforståelig tungetale. Orden skal det være, mens den mere varmblodige og impulsive sydeuropeiske kristenhet har søkt å innskrive den daglige personlige englekontakt i skriftemålet og innenfor munke- og nonnevesenet.

Renhet er så mangt..

Da bad Jakob: «Kjære, si meg navnet ditt!» Han svarte: «Hvorfor spør du etter navnet mitt?» Så velsignet han ham der.

Shariastudenten sneiet så vidt pappen på skiva... IMHO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ihvertfall ett veldig gavmildt folk..

Det er ikke gavmildt å stjele penger fra enkeltindivider, for så å dele de ut etter hva en sentral makt anser som fordelaktig for velgerklientellet sitt. Det er snikete, og umoralsk. Det har ingenting med gavmildhet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...