Gjest Hard Ride Skrevet 10. mai 2011 #21 Skrevet 10. mai 2011 Mohyeldeen Mohammad har nok mottatt ganske mye støtte fra det skitne norske samfunnet opp gjennom årene. Vet ikke nok om det personlige livet hans, men da familien hans kom hit regner jeg med de fikk nok skitne penger til å integrere og klare seg, og han har vel gått på norsk skole før han begynte å studere Islam i utlandet, så grunnutdanningen hans er også betalt med skitne norske penger. Finnes sikkert mye annet, som tannlege, generell helsetjeneste, og en haug andre offentlige tjenester. You're welcome!
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2011 #22 Skrevet 10. mai 2011 Mohyeldeen Mohammad har nok mottatt ganske mye støtte fra det skitne norske samfunnet opp gjennom årene. Vet ikke nok om det personlige livet hans, men da familien hans kom hit regner jeg med de fikk nok skitne penger til å integrere og klare seg, og han har vel gått på norsk skole før han begynte å studere Islam i utlandet, så grunnutdanningen hans er også betalt med skitne norske penger. Finnes sikkert mye annet, som tannlege, generell helsetjeneste, og en haug andre offentlige tjenester. You're welcome! Han kommer nok til å bli fritert til straff, når han møter sin skaper en gang i framtiden... Folk som får behov for å overkompensere for sin dårlige samvittighet med å innta ekstreme holdninger, har somregel endel skjeletter i skapet som de forsøker å få begravd... Mohyeldeen føler vel skam for å ha vært bosatt midt i hedningeland og nytt godt av det som velferdsaten tilbyr. Muligens har han også rota med norske damer i skjul. Nå hater han seg selv, og tar igjen ved å kreve ekstrem lydighet til prinsipper som ingen andre forfekter.
Mann 42 Skrevet 10. mai 2011 #23 Skrevet 10. mai 2011 Har du fulgt med i det hele tatt? Vet ikke du at han ble kasta ut fra skolen der nede en periode pga sine ytterliggående holdninger, men ble tatt inn igjen da han lovet å moderere seg. De håpte at ved å ta han inn igjen kunne de ha noe påvirkning på han og korrigere han med å undervise han. Men godt likt... Veel. Så jeg tror heller du forveksler at du har kunnskap med at du egentlig mest har fordommer... Du verden. Er det virkelig sant at det er mulig å blir for ekstrem i sine holdninger, til at de vil godta det i Saudi-Arabia? Men du har selvsagt rett. Jeg har ikke mye kunnskap om Moyheldeen. Bare nok til at jeg håper han utvandrer til et land som er mer i tråd med hans preferanser.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2011 #24 Skrevet 11. mai 2011 Hva mener dere? Er vi et skittent folk? Nei, jeg dusjer hver dag.
Mann 42 Skrevet 11. mai 2011 #25 Skrevet 11. mai 2011 Han kommer nok til å bli fritert til straff, når han møter sin skaper en gang i framtiden... Folk som får behov for å overkompensere for sin dårlige samvittighet med å innta ekstreme holdninger, har somregel endel skjeletter i skapet som de forsøker å få begravd... Mohyeldeen føler vel skam for å ha vært bosatt midt i hedningeland og nytt godt av det som velferdsaten tilbyr. Muligens har han også rota med norske damer i skjul. Nå hater han seg selv, og tar igjen ved å kreve ekstrem lydighet til prinsipper som ingen andre forfekter. Men for hans vedkommende må jo løsningen være enkel: Han må bare flytte et annet sted, med "renere" mennesker. Her kan han jo ikke være. Hele infrastrukturen er jo bygget for "skitne" penger, det er norsk alt sammen. Han kan ikke stikke nesa utenfor døren, uten å infiseres av skitne penger. Det fins bare en redning, og det er å forlate landet, sammen med alle han kan overtale til å bli med.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2011 #26 Skrevet 11. mai 2011 Nei, jeg dusjer hver dag. Hjelper ikke å dusje når man spiser svin vettu... :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #27 Skrevet 12. mai 2011 Definisjon av rasisme ihh til Wikipedia: ”Rasisme betegner oppfatningen om at arten homo sapiens – menneske – kan deles inn i forskjellige raser, hvorav noen er mer intelligente eller har andre egenskaper som gjør dem mer verdifulle enn andre. Rasistiske oppfatninger brukes av noen til å legitimerer diskriminering rettet mot grupper eller individer med annen etnisk bakgrunn enn dem selv.” Denne fyren omtaler med andre ord et helt folk/religion som skitne. Si meg, er det ingen som har guts til å anmelde han for rasisme?
Gjest Vampen Skrevet 12. mai 2011 #28 Skrevet 12. mai 2011 Heh, er det noen som har puttet en femmer på Mohyeldeen Mohammad igjen?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #29 Skrevet 12. mai 2011 Smart May Have The Brains, But stupid Has The Balls http://img.metro.co.uk/i/pix/2010/06/30/article-1277883228755-0A40D081000005DC-365819_466x310.jpg
Gjest pastablasta Skrevet 12. mai 2011 #30 Skrevet 12. mai 2011 Dere er et skittent folk. "Shariastudent Mohyeldeen Mohammad fra Larvik er sterk motstander av muslimske trossamfunn i Norge skal motta statlig støtte. Årsaken er at han mener at det er snakk om skitne penger som kommer fra et skittent folk." Hadde vært artig å vite hvilket syn han har på penger fra NAV (noe han har rett på siden han er norsk statsborger). NAV midler kommer fra samme kassa som statlig støtte til muslimske trossamfunn. Han kan vel ikke ha en standard for muslimske trossamfunn, og en helt annen for seg selv.. ? Hva mener dere? Er vi et skittent folk? Vi ihvertfall ett veldig gavmildt folk..
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #31 Skrevet 12. mai 2011 Heh, er det noen som har puttet en femmer på Mohyeldeen Mohammad igjen? Er det alt du har å si om saken? Du som ellers er så ivrig til å kritisere diskriminerende holdninger rettet mot muslimer? Når det er en ytterliggående muslim som står for diskrimineringen så er det plutselig ikke så nøye, hva? Rart det der. Men sånn er det med kvinner og deres muslimfetisjer: bare europeere kan være rasister, tydeligvis.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2011 #32 Skrevet 12. mai 2011 Hadde vært artig å vite hvilket syn han har på penger fra NAV (noe han har rett på siden han er norsk statsborger). NAV midler kommer fra samme kassa som statlig støtte til muslimske trossamfunn. Han kan vel ikke ha en standard for muslimske trossamfunn, og en helt annen for seg selv.. ? Vi ihvertfall ett veldig gavmildt folk.. Han må gjerne la være å ta imot pensjonsrettighetene sine når han blir gammal...Og leve på almisser.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2011 #33 Skrevet 12. mai 2011 Han må gjerne la være å ta imot pensjonsrettighetene sine når han blir gammal...Og leve på almisser. Ups, nei han skal jo leve på barna sine han...Sorry. Men han må fortsatt gjerne la være å ta imot ytelser.Det er ikke noe problem for meg om han får samtlige muslimer til å slutte å ta imot penger fra Norge. Takk
Gjest Vampen Skrevet 12. mai 2011 #34 Skrevet 12. mai 2011 Er det alt du har å si om saken? Du som ellers er så ivrig til å kritisere diskriminerende holdninger rettet mot muslimer? Når det er en ytterliggående muslim som står for diskrimineringen så er det plutselig ikke så nøye, hva? Rart det der. Men sånn er det med kvinner og deres muslimfetisjer: bare europeere kan være rasister, tydeligvis. Hahahahaaaa.... Jeg trenger jo ikke å si noe mer, du er jo allerede godt i gang med å snakke på mine vegne. Hvem var det som putta en femmer på deg forresten?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #35 Skrevet 12. mai 2011 Hahahahaaaa.... Jeg trenger jo ikke å si noe mer, du er jo allerede godt i gang med å snakke på mine vegne. Hvem var det som putta en femmer på deg forresten? Du trenger jo ikke meg til å snakke på dine vegne. Det har du jo muselmannen din til. Det er vel derfor han går seks meter foran deg på gata også.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2011 #36 Skrevet 12. mai 2011 Og så var vi igang med drittslenging i stedet for å diskutere saken...Vel, dette er jo KG, så hav annet kan man forvente. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2011 #37 Skrevet 12. mai 2011 Vi ihvertfall ett veldig gavmildt folk.. Uff ja, det er skikkelig trist. I tillegg når det deles ut i øst og vest(fullfinansiert hverdag og bolig) av NAV til folk som sier vi er urene hedninger med grusom livvstil, som i neste øyeblikk klager på at sosialsatsen i dette landet er så lav at de er fattige stakkarer. Det kan da ikke være så ille når de insisterer på å hente hele slekta hit, så våre skitne penger kan fø på dem? Skulle bare mangle om de ikke tok imot penger til å bygge de moskeene der krever å få, når vi allerede finansierer alt det andre i livet deres.
Gjest Vampen Skrevet 12. mai 2011 #38 Skrevet 12. mai 2011 Du trenger jo ikke meg til å snakke på dine vegne. Det har du jo muselmannen din til. Det er vel derfor han går seks meter foran deg på gata også. Ja, det er egentlig han som skriver innleggene her inne også, men hysj, ikke si det til noen. Stakkars lille undertrykte meg liksom.. Men sånn til din opplysningen, jeg lar meg sjelden provosere av de som er helt ekstreme og latterlige. Det gjelder f. eks folk som tosken Tore Tvedt og den like store tosken Mohyeldeen Mohammad.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2011 #39 Skrevet 12. mai 2011 Jobber får de jo ikke, og kona skal gå hjemme med ungene, så da blir det våre skitne penger da som er til gratis utdeling. Vil de ikke ha dem så kan de gjerne si neitakk og dra igjen. Men jeg tror de mer enn gjerne vil ha dem (det var jo derfor de kom hit), og at de andre i menigheten til Mohyeldeen skulle ønske han tok medisinet sitt for paranoia og andre forstyrrelser og holdt kjefen sin stengt, så partyet deres på vår regning kan fortsette uforstyrret. Skulle bare mangle om de ikke fikset seg en fatwa som sa det er helt greit å ta imot skitne penger, for ellers ville de sultet alle sammen.De måtte også holdt seg langt unna å flytte til andre land enn strengt shariaregulerte regimer. Noe jeg ikke tror de er så intresset i, gitt...
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2011 #40 Skrevet 12. mai 2011 den like store tosken Mohyeldeen Mohammad. Han er jo helt genial. Hvis han fikk de andre til å høre på seg, og ta til seg forkynnelsen hans, så kunne han spart det norske samfunnet for enorme summer hvert eneste år. Synd ingen er villige til å lytte men slår han i hodet med skreddersydde fatwaer...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå