Gjest Neferet Skrevet 2. september 2011 #841 Del Skrevet 2. september 2011 Sveler og lapper er da ikke det samme?! Ikke på min dialekt ihvertfall... Lapper er mindre, mens sveler er tykkere og lagd med surmelk e.l. Men her er det også mest lapper det går i, mens sveler er noe folk flest forbinder med ferjer på vestlandet I stand corrected, og presiserer at det er sveler vår kompis pleier å lage... Men jeg synes begge deler er helt strålende godt, svelene er mindre søte sånn jeg har smakt dem. Må slutte å snakke om mat, lenge til lunch ennå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2011 Forfatter #842 Del Skrevet 2. september 2011 Tror nesten jeg må ha meg en liten sjokoladebit til kaffen nå jeg.. Det er jo fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. september 2011 #843 Del Skrevet 2. september 2011 Tror nesten jeg må ha meg en liten sjokoladebit til kaffen nå jeg.. Det er jo fredag! Det er det! Jeg har smuglet med meg hjemmelagde blåbærmuffins til meg og en kollega, men vi må vel prøve å holde ut til vi har spist lunch... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. september 2011 #844 Del Skrevet 2. september 2011 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. september 2011 #845 Del Skrevet 3. september 2011 God helg! Håper du koser deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 4. september 2011 #846 Del Skrevet 4. september 2011 Åh... første latter Håper du har hatt en fin helg - og fortsatt god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 6. september 2011 #847 Del Skrevet 6. september 2011 mens sveler er noe folk flest forbinder med ferjer på vestlandet Nå kom jeg til å tenke på Julefergå, den mildt sagt lite fornøyelige julekalenderen som gikk på tv for noen år tilbake. Var det ikke noe med noen julestjerner også? Jeg har lyst på vafler jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. september 2011 Forfatter #848 Del Skrevet 6. september 2011 Nå kom jeg til å tenke på Julefergå, den mildt sagt lite fornøyelige julekalenderen som gikk på tv for noen år tilbake. Var det ikke noe med noen julestjerner også? Jeg har lyst på vafler jeg! Leste feil først - fikk ikke med meg at du mente den var lite fornøyelig.. Begynte å lure på om du faktisk likte den, for jeg huska den som latterlig dårlig! Kan du ikke lage vafler da? Eller har du ikke med deg vaffeljern over der, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 6. september 2011 #849 Del Skrevet 6. september 2011 Heiii! blir dere med til byen en tur i morgen? Mmmm, sveler! jeg lagde pannekaker av toro`s vaffelmiks, de este opp som sveler nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. september 2011 Forfatter #850 Del Skrevet 6. september 2011 Heiii! blir dere med til byen en tur i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. september 2011 Forfatter #851 Del Skrevet 7. september 2011 Hjemme igjen fra koselig bytur Vi skulle egentlig vært på visning på et hus i kveld, men tror vi dropper det. Allerede før visninga er det skikkelig budkrig, i skrivende stund ligger gjeldende bud på 350.000 over prisantydning! Og det i et område hvor husene vanligvis går ca til prisantydning.. Jaja, vi har heldigvis god tid. Likevel litt kjedelig når vi hadde funnet et perfekt sted. Tydeligvis flere som synes det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 7. september 2011 #852 Del Skrevet 7. september 2011 Godt det ikke er bare oss som sliter med at de husene vi kunne tenkt oss går for ganske mye mer enn taskt... Det dukker nok opp en drømme eiendom til både dere og oss i løpet av høsten. Bare å ha litt is i magen og ta tiden til hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. september 2011 Forfatter #853 Del Skrevet 7. september 2011 Godt det ikke er bare oss som sliter med at de husene vi kunne tenkt oss går for ganske mye mer enn taskt... Det dukker nok opp en drømme eiendom til både dere og oss i løpet av høsten. Bare å ha litt is i magen og ta tiden til hjelp! Uff ja, jeg leste i boka di at det tilsynelatende er helt texas på boligmarkedet oppe hos dere! Tenkte for meg selv at jeg er glad det ikke er sånn her, men tydeligvis er det ikke bare-bare her heller... Håper du har rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. september 2011 Forfatter #854 Del Skrevet 7. september 2011 550.000 over prisantydning nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 7. september 2011 #855 Del Skrevet 7. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. september 2011 #856 Del Skrevet 7. september 2011 550.000 over prisantydning?? Det er jo helt galskap!! Og prisantydningen er kanskje høyere enn takst for sikkerhets skyld også eller? Skjønner godt at dere ikke kan slenge dere med på en sånn runde, oppskrift på økonomiske bekymringer!! Håper dere snart finner noe som er like perfekt, men som ingen andre har fått øye på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. september 2011 Forfatter #857 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Fikk nettopp telefon fra megleren, budet er nå +600'. Han spurte om vi ville fortsette å få oppdateringer på bud på sms, jeg sa nei. Selv om det kunne vært interessant å se hvor dette ender! Får bare fortsette letinga! Det dukker jo stadig opp noe Endret 7. september 2011 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. september 2011 #858 Del Skrevet 7. september 2011 Fikk nettopp telefon fra megleren, budet er nå +600'. Han spurte om vi ville fortsette å få oppdateringer på bud på sms, jeg sa nei. Selv om det kunne vært interessant å se hvor dette ender! Får bare fortsette letinga! Det dukker jo stadig opp noe Hvis den ligger på finn.no så kan det jo hende at det blir oppdatert med salgssum til slutt? Hvis ikke kan det jo være verdt en melding til megleren bare for å finne ut hvor galskapen endte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. september 2011 #859 Del Skrevet 7. september 2011 Det er godt dere har god tid så dere kan vente på et annet fint hus. Det går jo ikke å slenge seg på slike budrunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. september 2011 #860 Del Skrevet 7. september 2011 Djiiiiz... Jeg skulle gjerne vært selgeren da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå