Mokkon83 Skrevet 12. juli 2011 #481 Del Skrevet 12. juli 2011 Forresten, så på fb at du drakk pils i skyggen Hva slags øl drikker du? Mannen mener det er så lite gluten i vanlig øl at jeg sikkert kan drikke det... Jeg merker svært sjeldent om jeg får i meg gluten... Aldri fått noen mega-reaksjoner (som da jeg spiste fritert mat i syden.... ) Hadde vært deilig med ei iskald glass-budweiser til maten i kveld... men da må jeg drikke den etter klokka åtte, med mindre jeg pumper meg... hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #482 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg vet mange svensker drikker alt slags øl.. Jeg drikker Hansa premium (røde bokser) eller corona, for de er visstnok glutenfrie. Det går vel forresten an å drikke én enhet og så amme etterpå så lenge ungen er over 6 uker, det har ihvertfall jeg fått beskjed om. Varmt idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. juli 2011 #483 Del Skrevet 13. juli 2011 Corona er jo den beste ølen, særlig i sommervarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. juli 2011 #484 Del Skrevet 13. juli 2011 Min nevø som da var 4 (han er 5 nå) som også er cøliaker kom og så så trist ut og og fortalte meg at han ikke kunne drikke øl når han ble så stor som pappaen sin for det var det mel i. Å... sa jeg, vet du hva øl er da? Nei ikke egentlig, men kanskje han kunne få det når han ble 5 allikevel? da var han jo stor! Men, Corona altså? Skal jeg ta sjansen og prøve? Er ikke så glad i øl egentlig, foretrekker smirnoff ice o.l. istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #485 Del Skrevet 13. juli 2011 Herlig! Corona med lime er knallgodt i varmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. juli 2011 #486 Del Skrevet 13. juli 2011 de ølsortene jeg har drukket til nå er corona (med lime selvfølgelig :nikker: ) budweiser , sol og lapinkulta men da vil jeg prøve meg på det røde hansa ølet, kjekt med litt forandringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. juli 2011 #487 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg drikker ikke øl, men må bare for Lapin kulta, siden det er finsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. juli 2011 #488 Del Skrevet 13. juli 2011 Ja, lime må man ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. juli 2011 #489 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg drikker ikke øl, men må bare for Lapin kulta, siden det er finsk Minttu: den er faktisk ganske så god men de andre ølsortene er så lyse at det er såvidt det kan kalles ordentlig øl... så kanskje du som egentlig ikke liker øl kan like corona med lime ser dere skal til Finland, GOD TUR tror jammen meg jeg skal få meg en ticker på ferieturen...! Mazilla: vi kommer på besøk en dag i neste uke Denne uka fløy avsted alt for raskt! Når på dagen er Han Godeste ferdig på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. juli 2011 #490 Del Skrevet 14. juli 2011 Mokkon83: Kjæresten min sier også at jeg kommer til å like den,med lime, så jeg må vel bare prøve Eller kanskje jeg slår til i ferien og smaker på finske ølet Koff,som min kjære falt så for i fjor Tusen takk for det!! Nå nærmer det seg avreise og jeg gleder meg ticker er ikke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. juli 2011 #491 Del Skrevet 14. juli 2011 Ølsnakk?? Æsjeogfysjogføy.. Det som smaker sånn bæsj?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #492 Del Skrevet 15. juli 2011 Mazilla: vi kommer på besøk en dag i neste uke Denne uka fløy avsted alt for raskt! Når på dagen er Han Godeste ferdig på jobb? Ja, tida flyr virkelig! Det varierer når han godeste slutter. Denne uka har det gjerne vært i 15-16-tida. Er ikke sikker på hvordan neste uke ser ut, kan høre med han når han kommer hjem i dag I dag må vi finne antrekk han kan gå med i dåpen til søndag. Han mener fremdeles han har god tid.. Mannfolk altså! I går kom mamma med dåpskjolen. Den har ikke vært i bruk på 16 år, men bestemor har gjort den i stand. Prøvde den på S, og hun ble kjempesøt! Nå ligger hun på gulvet og har en ivrig samtale med babygymmen. Moro hvordan hun utvikler seg nærmest fra dag til dag! Jeg holder på å laste opp bilder på Elitefoto, det har tatt halvannen time å laste opp 200 bilder! Tenkte jeg skulle bestille ekspresslevering og sette dem i sånn album man bare stikker bildene inn i, og så ha albumet liggende på gavebordet til søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. juli 2011 #493 Del Skrevet 15. juli 2011 Smart med album som folk kan titte i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 15. juli 2011 #494 Del Skrevet 15. juli 2011 Det er så koselig med album! Har fått lagd til noen her også Fikk sist i dag ei fotobok som jeg har lagd til mamma, skal ta med når vi reiser nordover Det var vi som kjørte forbi deg på gangveien forresten! Mannen tutet...jeg vinket Er det din dåpskjole S skal bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #495 Del Skrevet 15. juli 2011 Ja, jeg så det! Hun skal bruke samme dåpskjole som jeg og søskenbarna mine på morssida har brukt ja. Kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. juli 2011 #496 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg har dåpskjolen jeg,søskenbarna og broren min brukte. Blir moro å la mine barn bruke den :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #497 Del Skrevet 15. juli 2011 Tråkka noe feil/tråkka over i formiddag. Utrolig vondt med en gang, men gikk greit så lenge jeg var i bevegelse, men etter at jeg satte meg ned har jeg fått utrolig vondt og klarer ikke gå. Utrolig upraktisk med en liten som naturligvis krever sitt uansett... Særlig nå som vi skal ha dåp og allting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. juli 2011 #498 Del Skrevet 16. juli 2011 Det beste du kan gjøre med foten er å sitte i ro, holde den høyt og evt kjøle ned.... kjedelig at det skulle skje akkurat nå da... deilig vær i dag!! tjohooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. juli 2011 Forfatter #499 Del Skrevet 16. juli 2011 Det går heldigvis bra idag. Kjølte den ned og satt i ro igår, og det gjorde visst susen. Nå holder vi på med dekking og pynting til morgendagen. For øyeblikket holder han godeste og mamma på med lapskausen mens jeg og S har en liten ammepause. Bordet blir kanskje veldig sukkersøtt med rosa og hvitt, men dette er jo i grunnen omtrent den eneste anledningen noen sinne for å dekke sånn.. Han godeste var i utgangspunktet skeptisk da jeg kom hjem med rosa servietter tidligere i uka, men han har visst snudd. I dag kjøpte han seg nemlig rosa skjorte! Tror han blir ganske fin i lys beige lindress med rosa skjorte og slips.. Uvant, men egentlig litt stilig! Ellers har jeg gjort klart gavebordet. La frem albumet jeg lagde igår med bilder av S, i tillegg til at vi har et nydelig bilde av henne i ca A4-format i ramme. Det var nemlig halv pris på forstørrelser på Elitefoto. Den første dåpsgaven er også på plass; et emaljesmykke fra den ene oldemora som dessverre ikke kunne komme. Alt i alt har vi ting under kontroll, og gleder oss til morgendagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. juli 2011 #500 Del Skrevet 16. juli 2011 Høres bra ut! Alt er ordnet og klart Håper dere får en flott dag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå