Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Ja, de er gode! Særlig varme, med masse smør og brunost... :sikle: Det funker å smøre dem frosne og ha med som lunsj også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, de er gode! Særlig varme, med masse smør og brunost... :sikle: Det funker å smøre dem frosne og ha med som lunsj også :jepp:

Hvordan viste du hvordan jeg spiste dem??? :ler:

I morra skal jeg prøve å få tak i pofiber og så bake pitabrød.

Det savner jeg å spise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lagde S julegaver. Jeg hadde kjøpt noen t-skjorter i forskjellige størrelser og farger, pluss tekstiltusjer fra Panduro, og vips - masse moro og fine gaver :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes egentlig jeg også! :fnise:

Og det beste er at tusjene var i såpass nøytrale farger at klærne faktisk blir ganske fine :jepp: Det ser liksom ikke ut som noe en toåring har gjort, selv om det egentlig gjør det likevel. Vanskelig å forklare merker jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes jo ut som en kjempeidé! Hvor kjøpte du t-skjortene hen??

Husker det var en sånn male-på-t-skjorte stasjon på den barnefestivalen vi var på tidligere. Alle unntatt én unge malte selvfølgelig i de knæsjeste fargene, så det hele ble ganske grelt. Men han ene, han malte i sort og grått, og den t-skjorta ble faktisk skikkelig stilig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ensfarga basic t-skjorter i bomull på H&M i farger jeg tror mottakerne liker :jepp:

Det var fire tusj i pakka, en sort, en hvit, en med gullglitter og en med sølvglitter. Styrte glatt unna tipakningen med neonfarger på Panduro! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun dekorert røde julebrikker også :)

Vi er i tillegg i gang med gjør-det-selv-kalender. Fikk denne i posten i dag, så nå har vi nok stash til en hel haug juleverksteder ;)

I morgen skal det være fest i barnehagen, så S skal pynte seg. Har planer om å få tatt bilder til julekort før vi kjører dit, så krysser fingrene for at humøret er bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn årskalender man tegner/scrapper/limer egne bilder på :)

Jeg tegnet alltid sånne til besteforeldre selv som liten, så det er en koselig tradisjon å la S føre videre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, den er til mormor (altså min mor..). Satser på at det blir en innertier! :jepp: I går lagde hun en collage med sommergreier hun fikk klippe og lime med, det ble juli måned. I tillegg fikk hun tegne med høstfarger og lime på eikeblader på oktober. Koselig! :)

I går var vi på deilig søndagstur og fikk tatt bilder til julekort. Fikk bestilt både kort og litt andre bilder i dag, og gleder meg allerede til å hente dem i morgen eller onsdag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så koselige gaver! :hjerte: Jeg har et hemmelig ønske om å få noe selvlaget fra gutten vi er faddere for, men det gjenstår å se om det skjer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant at du sier det, Neferet. Jeg er nemlig litt redd for å "prakke" hjemmelagde gaver på andre enn den aller nærmeste familien. :sjenert: S har en fadder vi ikke har funnet på gave til ennå, og jeg aner ikke hva vi skal gi. Har på en måte tenkt at han ikke har den store interessen av å få noe hun har laget.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Interessant at du sier det, Neferet. Jeg er nemlig litt redd for å "prakke" hjemmelagde gaver på andre enn den aller nærmeste familien. :sjenert: S har en fadder vi ikke har funnet på gave til ennå, og jeg aner ikke hva vi skal gi. Har på en måte tenkt at han ikke har den store interessen av å få noe hun har laget.. ;)

Tja, det kan jo hende sånt har kjønnsforskjeller da, i og med du sier "han", men jeg hadde blitt glad! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om vi kan finne på noe! :Nikke: Han er helt tussete etter henne ihvertfall. Han bor i utlandet, så vi treffer han ikke så ofte, men når vi først treffes er det gjensidig glede å se hos dem! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var koselig sagt, MarianneE! :klem:

Nå sitter jeg her og venter på en håndverker som skulle komme 09.30. Blir spennende å se når han har tenkt å dukke opp.. :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...