Mazilla Skrevet 25. november 2013 Forfatter #3441 Del Skrevet 25. november 2013 Ja, de er gode! Særlig varme, med masse smør og brunost... Det funker å smøre dem frosne og ha med som lunsj også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. november 2013 #3442 Del Skrevet 25. november 2013 Ja, de er gode! Særlig varme, med masse smør og brunost... Det funker å smøre dem frosne og ha med som lunsj også Hvordan viste du hvordan jeg spiste dem??? I morra skal jeg prøve å få tak i pofiber og så bake pitabrød. Det savner jeg å spise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. november 2013 Forfatter #3443 Del Skrevet 25. november 2013 Samme her.. Du får holde meg oppdatert på hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. november 2013 Forfatter #3444 Del Skrevet 25. november 2013 I dag lagde S julegaver. Jeg hadde kjøpt noen t-skjorter i forskjellige størrelser og farger, pluss tekstiltusjer fra Panduro, og vips - masse moro og fine gaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. november 2013 #3445 Del Skrevet 25. november 2013 Så kreativt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. november 2013 Forfatter #3446 Del Skrevet 25. november 2013 Ja, det synes egentlig jeg også! Og det beste er at tusjene var i såpass nøytrale farger at klærne faktisk blir ganske fine Det ser liksom ikke ut som noe en toåring har gjort, selv om det egentlig gjør det likevel. Vanskelig å forklare merker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 26. november 2013 #3447 Del Skrevet 26. november 2013 Hørtes jo ut som en kjempeidé! Hvor kjøpte du t-skjortene hen?? Husker det var en sånn male-på-t-skjorte stasjon på den barnefestivalen vi var på tidligere. Alle unntatt én unge malte selvfølgelig i de knæsjeste fargene, så det hele ble ganske grelt. Men han ene, han malte i sort og grått, og den t-skjorta ble faktisk skikkelig stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 27. november 2013 #3448 Del Skrevet 27. november 2013 Så kreativ gaveidè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. november 2013 Forfatter #3449 Del Skrevet 27. november 2013 Kjøpte ensfarga basic t-skjorter i bomull på H&M i farger jeg tror mottakerne liker Det var fire tusj i pakka, en sort, en hvit, en med gullglitter og en med sølvglitter. Styrte glatt unna tipakningen med neonfarger på Panduro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. november 2013 Forfatter #3450 Del Skrevet 28. november 2013 Nå har hun dekorert røde julebrikker også Vi er i tillegg i gang med gjør-det-selv-kalender. Fikk denne i posten i dag, så nå har vi nok stash til en hel haug juleverksteder I morgen skal det være fest i barnehagen, så S skal pynte seg. Har planer om å få tatt bilder til julekort før vi kjører dit, så krysser fingrene for at humøret er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 28. november 2013 #3451 Del Skrevet 28. november 2013 Oi! Dere kom virkelig i gang! Så bra Hva er en gjør-det-selv-kalender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. november 2013 Forfatter #3452 Del Skrevet 28. november 2013 Sånn årskalender man tegner/scrapper/limer egne bilder på Jeg tegnet alltid sånne til besteforeldre selv som liten, så det er en koselig tradisjon å la S føre videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. november 2013 #3453 Del Skrevet 29. november 2013 Åh ja! Husker jeg har vært borti en sånn en gang som barn Hyggelig tradisjon da Skal den gis til besteforeldre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #3454 Del Skrevet 2. desember 2013 Jepp, den er til mormor (altså min mor..). Satser på at det blir en innertier! I går lagde hun en collage med sommergreier hun fikk klippe og lime med, det ble juli måned. I tillegg fikk hun tegne med høstfarger og lime på eikeblader på oktober. Koselig! I går var vi på deilig søndagstur og fikk tatt bilder til julekort. Fikk bestilt både kort og litt andre bilder i dag, og gleder meg allerede til å hente dem i morgen eller onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. desember 2013 #3455 Del Skrevet 3. desember 2013 Så koselige gaver! Jeg har et hemmelig ønske om å få noe selvlaget fra gutten vi er faddere for, men det gjenstår å se om det skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. desember 2013 Forfatter #3456 Del Skrevet 3. desember 2013 Interessant at du sier det, Neferet. Jeg er nemlig litt redd for å "prakke" hjemmelagde gaver på andre enn den aller nærmeste familien. S har en fadder vi ikke har funnet på gave til ennå, og jeg aner ikke hva vi skal gi. Har på en måte tenkt at han ikke har den store interessen av å få noe hun har laget.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. desember 2013 #3457 Del Skrevet 3. desember 2013 Interessant at du sier det, Neferet. Jeg er nemlig litt redd for å "prakke" hjemmelagde gaver på andre enn den aller nærmeste familien. S har en fadder vi ikke har funnet på gave til ennå, og jeg aner ikke hva vi skal gi. Har på en måte tenkt at han ikke har den store interessen av å få noe hun har laget.. Tja, det kan jo hende sånt har kjønnsforskjeller da, i og med du sier "han", men jeg hadde blitt glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. desember 2013 Forfatter #3458 Del Skrevet 3. desember 2013 Får se om vi kan finne på noe! Han er helt tussete etter henne ihvertfall. Han bor i utlandet, så vi treffer han ikke så ofte, men når vi først treffes er det gjensidig glede å se hos dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. desember 2013 #3459 Del Skrevet 3. desember 2013 kreative, flinke Mazi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. desember 2013 Forfatter #3460 Del Skrevet 3. desember 2013 Det var koselig sagt, MarianneE! Nå sitter jeg her og venter på en håndverker som skulle komme 09.30. Blir spennende å se når han har tenkt å dukke opp.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå