Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, huff, vi hadde satt frem koppen til H som du glemte her også.... Men jeg får skylde på han godeste, siden jeg ikke var hjemme før vi kom til dere! :ler::rolleyes:

Var det forresten H som hadde et lite armbånd med plastperler i mange farger også? Det dukket også opp her etter at alle hadde reist.

Det kan stemme :) men husket ikke at hun hadde det med seg? hmmm :klo:

Jakken til Han Godeste er her så nå har vi 3 utrolig gode grunner til å treffes :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det der den er altså! :daane: Det hadde vi nok aldri kommet på! :ler:

Fire grunner da, faktisk. Jakke, armbånd, kopp og DVDer... :fnise:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Men det armbåndet er jeg litt usikker på om det er H sitt... fant et med perler på her (det jeg tenkte på da du spurte... ) så det er mulig det er noen andre sitt :)

Har dere fått dato for 2 års kontroll? Vi skal til mandag :) spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nei vi har ikke hørt noe om toårskontroll.. Kanskje jeg skal ringe dem? :vetikke: Får drøye det en uke e.l., og så ringe da tenker jeg. :Nikke:

Hvis du tror det ikke er hennes armbånd, hører jeg med de andre om de savner et. :) Forresten så ble lille A som var i toårsdagen her hentet med ambulanse pga feberkramper for noen dager siden.. :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neeeei? huff,så ekkelt :( :(

Gikk veldig fint på kontrollen, hun er tidlig ute med godt språk sa helsesøsteren :)

Hun er nå 78,5cm og 8,9 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh joy... Kvelden i kveld etter leggetid i stikkord:

-Tatt av pysjamasen fire ganger

-Revet i stykker absolutt hele favorittboka, og spist deler av den :overrasket:

-Tatt av pysjamasen og bleia

-Bæsja på leggen og ca hele resten av rommet, inkl bøker, gulvteppet og bildene på veggen... (Heldigvis ikke på yndlingsbamsen! :pls: )

:daane::spy::haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Høres ut som en gøy kveld...

Forresten har jeg ett tips ang pysjen.. Sett den på bak frem (om det er hel pysj) så hun ikke når knappene/glidelåsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow... mangler litt ord!

tenker du telte til både 10 og 20 der ja..... :daane:

det med bakfram pysj hørtes jo lurt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk for alle :klemmer: jenter! :) Litt sliten for tida. Han godeste har hangla lenge, og endte på legevakta igjen i går. Da ble han innlagt og var det til nå i ettermiddag. I praksis er jeg alenemor, så all ære til de/dere som er det til vanlig, enten på del- eller heltid! :pls: :pls: S er også en håndfull for tida. Tror hun skjønner ganske mye, og at hennes måte å uttrykke seg på er ved hjelp av raseriutbrudd... Hun hadde fortalt med en alvorlig mine i barnehagen i dag at pappa var på sykehus, så selv om hun ikke helt hva det innebærer, vet hun at noe er annerledes enn vanlig, og at pappa ikke er helt som han pleier... Stakkar lita!

I morgen er hans planer å holde senga, mens jeg og S nesten må ta oss en tur til byen for å kikke litt. Videre er det obligatorisk oppmøte hos svigers og gode greier... :roll::Gjesp:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...