Gå til innhold

Mazzi i tåka

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:klemmer: Skjønner hvordan du har det!!
Skrevet

Æsj, kan liksom ikke dvele ved det heller. Da blir jeg jo gal, så mange ganger som jeg har blitt skuffet de siste månedene. Nei, her er det bare å legge det bak seg og gå videre.

Her og nå innebærer det å hoppe i arbeidstøyet og ta spaden fatt. Vi har jo et ganske voksent jord/leire-gravingsprosjekt utenfor her, som må være ferdig innen fredag. Ideelt sett bør jeg bli ferdig nå i formiddag mens S er i barnehagen, for i morgen skal det regne i bøtter og spann hele dagen. Jeg kan visst like gjerne si opp medlemskapet på treningssenteret - det gir nok trening i massevis å opparbeide en tomt! ;)

Skrevet

:kose:

:tommelopp: for gratis trening som også resulterer i fin fint uteområde!

Skrevet

For å holde meg voksen: Æsjbæsj ang jobben som ikke ble noe av :klem:

Enig med Tutta over her, supert med gratis trening og fint område :jepp:

Skrevet

:klemmer: trist å høre.... :( neimen ikke lett dette jobbmarkedet for tiden!!! :(

Kjekt med gratis trening ;) Her regner det,og har vel meldt mye regn i natt også?

Det positive er jo at snøen forsvinner og at det blir renere ute :) :)

Skrevet

Kjedelig at slikt skjer gang på gang, og at det må ta sin tid før man får noe.. Men,

"För det ordnar sig, det gör det alltid,

jo, det löser sig, så brukar allt bli,

det kommer fixa sig till slut,

det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur,

och flera mil ifrån, det ordnar sig."

;):klem:

Skrevet

Takk til dere jenter! :klemmer:

Kan ikke gi opp, det er jo ikke akkurat et alternativ... :sjenert:;) Har vært flink og søkt to jobber i kveld. Tror egentlig ikke jeg har noen sjanse på noen av dem, men nå har jeg i det minste prøvd. I går tok jeg kontakt med han som gjerne vil ansette meg, men som ikke vet hvordan han skal få det til. Der skjer det visst saker og ting, men det går saaaakte, takket være en kombinasjon av travle dager, jobbreiser og sykemeldinger. Så kan ikke akkurat gamble på at det går veien der i gården! :roll:

I formiddag gravde jeg bort resten av jorda. Har fått skikkelige arbeidshender, med skrubbsår, gnagsår og skitt under neglene.. :fnise: Nå mangler bare å rulle ut fiber/ugressduk, så er alt klart :) Etter gravejobben ble det litt shopping til S. Hun fikk sine første pensko, som også kan brukes til bunaden på 17. mai, til en slikk og ingenting. I tillegg fant jeg et regnsett fra Ticket to Heaven som var nedsatt til 200 kroner. Tipp topp! :hoppe::tommelopp:

Nei, nå er det på tide å finne senga. Det er som regel morgen mellom 6 og 6.30 for tida, så jeg må bare få lagt meg. Tror jeg skal finne meg en god dose håndkrem først, for hendene mine er skikkelig vonde.. Men så blir det fint ute også da! :nigo:

Skrevet

Så flink du er!! :) Blir vel bra når alt er ferdig ute, og godt våren kommer og snøen forsvinner nå, kan du sitte der og kose deg i sola ;)

Skrevet

Flinka :klemmer:

Hvor fant du pensko billg forresten? :) :)

Skrevet

Var på formiddagstur til en liten filleby ca 5 mil vestover i går, var der jeg kjøpte dem.

S trippet rundt med pensko i hele går og i dag morges før jeg kjørte henne i barnehagen. Søtingen! :fnise:

Skrevet

Æsj, trist med jobben. :(

:fnise: A fikk seg pensko til jul (typr H&M billigcrap), lakksko faktisk, og de måtte hun nesten sove med i starten. Hun brukte dem hele dagen - til og med da hun satt i bare bleia. :hoho: Er glad jeg har dokumentert det altså. :nigo:

Skrevet

:fnise: A fikk seg pensko til jul (typr H&M billigcrap), lakksko faktisk, og de måtte hun nesten sove med i starten. Hun brukte dem hele dagen - til og med da hun satt i bare bleia. :hoho: Er glad jeg har dokumentert det altså. :nigo:

:ler: så herlig! :hjerte:

Skrevet

:ler: Flere småjenter som er glad i penskoene sine skjønner jeg.. F hadde også sånne billige fra H&M som hun fant frem senest i går, men de er blitt for små så da fant vi frem neste par (arvesko) og hun var like fornøyd :jepp:

Håper hendene heles godt, og at jobbene kommer strømmende på snart!

Riktig god helg!

Skrevet

I dag skal vi ha barneselskap. Uansett hvor enkelt man gjør det, blir det sannelig litt jobb! :ler: Med stort og smått blir vi muligens så mange som 18, og det er jo i grunnen litt i overkant... Men sånn er det når begge søskna til han godeste kommer med fulltallige familier.. ;) Blir forhåpentligvis koselig likevel :Nikke:

Nå står kaka i ovnen. Planen er sjokoladekake med jordbærmousse inni, og rosa og lilla melkesjokoladenonstop oppå. Det må vel bli passe jentete? :fnise: I tillegg lager jeg to store gryter med lapskaus og en hel haug fruktsalat, så forhåpentligvis blir det noe for enhver smak.

Må bare fortelle en liten ting om S til slutt.. Hun har nemlig for alvor "funnet" tissen sin. Hver gang vi skifter bleie setter hun seg ned og studerer seg selv inngående, og så sier hun "se, halen min!".. :hoho:

Skrevet

I dag skal vi ha barneselskap. Uansett hvor enkelt man gjør det, blir det sannelig litt jobb! :ler: Med stort og smått blir vi muligens så mange som 18, og det er jo i grunnen litt i overkant... Men sånn er det når begge søskna til han godeste kommer med fulltallige familier.. ;) Blir forhåpentligvis koselig likevel :Nikke:

Nå står kaka i ovnen. Planen er sjokoladekake med jordbærmousse inni, og rosa og lilla melkesjokoladenonstop oppå. Det må vel bli passe jentete? :fnise: I tillegg lager jeg to store gryter med lapskaus og en hel haug fruktsalat, så forhåpentligvis blir det noe for enhver smak.

Må bare fortelle en liten ting om S til slutt.. Hun har nemlig for alvor "funnet" tissen sin. Hver gang vi skifter bleie setter hun seg ned og studerer seg selv inngående, og så sier hun "se, halen min!".. :hoho:

Det der gjorde TM og en stund, kikka og kikka, pekte og viste... :ler:

Lykke til med dagens forberedelser.

Her skal vi ha 40årsdag idag og med jubilanten som må sove til kl 13 etter og jobbet nattevakt og gjester som kommer kl 15 er det nok og gjøre for meg.

Håper dere får en koselig feiring og at S blir fornøyd!

Skrevet

:hoho: Halen faktisk. :fnise: A har vært i overkant interessert i tissen sin i mange måneder allerede hun! Sitter å skrever og kikker nedi der. :sjenert: Lykken er jo å få studere M sin også, for hun har jo selvsagt oppdaget at de har lik. :ler:

Kos dere med barneselskap! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...