Spatula Skrevet 2. januar 2013 #2701 Del Skrevet 2. januar 2013 Vi joiner KANSKJE i 2014 hvis flere ting faller på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #2702 Del Skrevet 2. januar 2013 Oi oi! Her ligger det an til en stor felles KG-permisjon, hvis alt klaffer på alle kanter.. Synd ikke alle bor samme sted, for det kunne jo blitt riktig så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. januar 2013 #2703 Del Skrevet 2. januar 2013 Så koselig med masse baby planer! Og ja, dere skulle bodd nærmere hverandre så dere hadde hatt hverandre Også kunne jeg også bodd nærme så jeg kunne kommet og kost med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #2704 Del Skrevet 2. januar 2013 Nå har jeg søkt på stillingen..... Det kjedelige er at det er 18 dager til søknadsfristen går ut, så jeg får gjøre så godt jeg kan for å glemme det en stund.. Sendte melding til "sjefen" om at jeg har søkt. Han takket og ønsket meg lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. januar 2013 #2705 Del Skrevet 2. januar 2013 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. januar 2013 #2706 Del Skrevet 2. januar 2013 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #2707 Del Skrevet 2. januar 2013 Er det noen her som vil bli med på godteavtale? Merker at det har blitt lørdag nesten hver dag i det siste.... Enten full stopp eller lov med lørdagsgodt, jeg er åpen for forslag Og hva med varighet? Jeg er ihvertfall mye flinkere til sånt, og mer motivert, hvis det er et lite konkurranseaspekt ved det! Håper noen vil hive seg med! (Hilsen Mazzi, for tiden supermotivert takket være et kvalmende stort inntak av julebrus, potetgull og småkaker... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. januar 2013 #2708 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) I'm in min rekord uten sjokolade og brus er 27 dager Jeg skal prøve å kutte alt.. Men er åpen for litt på lørdager Endret 2. januar 2013 av Spatula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. januar 2013 #2709 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Jeg er med på godteristopp Men akkurat nå ligger jeg rett ut og den eneste trøsten jeg har er godis Men så fort jeg er frisk er jeg med Endret 3. januar 2013 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. januar 2013 #2710 Del Skrevet 3. januar 2013 Masse lykke til med jobbsøknaden! ....og godteavtalen. Jeg har såpass selvinnsikt akkurat nå at jeg ikke kan bli med. Men kanskje jeg kommer snikende etterhvert...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #2711 Del Skrevet 3. januar 2013 Supert at dere er med, Spatula og Småkjekset! Hva er lov og ikke? Uff, dette var en dårlig idé kjenner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. januar 2013 #2712 Del Skrevet 3. januar 2013 Hurra for jobbsøknad Godtestopp , jeg skal i allefall kutte ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. januar 2013 #2713 Del Skrevet 3. januar 2013 En grunn til at jeg ikke joiner, jeg klarer nok ikke detta.. Men dere er flinke! Jeg skal heie på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #2714 Del Skrevet 3. januar 2013 Verken sjokolade eller potetgull i dag! Det ble litt brus i ettermiddag da jeg kom hjem med S etter diverse ærend og var passe sliten og tørst, men siden reglene ikke er helt bestemt enda, anser jeg ikke det som noe stort nederlag Holdt på å gå på veggene her en stund i kveld, så det er tydelig at sukkeravhengigheten har fått styre meg litt for lenge.. Erstatningen ble en hel drøss rosiner og et eple, så nå har jeg ikke lenger lyst på sjokolade. Det kunne riktignok vært godt med litt potetgull etter alt det søte, men jeg tror heller jeg skal krype til køys gitt! Alt i alt er jeg i grunnen ganske så fornøyd med meg selv! I morgen tror jeg jeg skal kaste resten av småkakene, for ellers er det fort å smugspise på dem fordi det "per definisjon ikke er godteri". Det ble forresten en kokosmakron før middag, men det er jo fortsatt ikke godteri.. Igjen - de ryker i søpla i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. januar 2013 #2715 Del Skrevet 3. januar 2013 Heia, heia Så flink du har vært! Jeg spiste opp resten av kjekskakene i stedet for å kaste dem, så flink var jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. januar 2013 #2716 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Fra og med mandag? Men jeg må smake litt kake neste helg siden både jeg og mannen fyller år neste uke men brus og snope skal jeg holde meg unna Hva blir definert som snop? Og er lettbrus lov (drikker ikke kunstig søtning) men siden vi er flere kan vi vel definere hva som er lov og ikke Endret 3. januar 2013 av Spatula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. januar 2013 #2717 Del Skrevet 4. januar 2013 Flink Mazzi! Kjenner at dere her inne faktisk pirker borti motivasjonen min også, så du skal ikke se bort fra at jeg henger meg på når helga er omme! Ha en fin kaste-småkaker-dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #2718 Del Skrevet 4. januar 2013 Fra og med mandag er greit. Jeg tenker det må være lov med litt kake hvis man er i selskap. Det jeg helst vil få slutt på er den evinnelige la-oss-gjennomsøke-skap-og-skuffer-i-ren-desperasjon-hver-kveld-greia.. Jeg skal på fest til lørdag og kommer sikkert til å spise litt potetgull, men det må jeg jo bare.. Lettbrus, tja.. Kan godt være lov for min del.. Jeg skal på to weekendturer til utlandet i slutten av måneden, og der blir det sikkert "fri flyt" av godteri, men det er jo ikke som at jeg bare sitter på hotellrommet og propper i meg sjokolade.. Ja til definerte "regler"! Det gjør det litt lettere å holde motivasjonen oppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. januar 2013 #2719 Del Skrevet 4. januar 2013 Du trenger sikkert ikke gjøre som meg hver gang jeg kommer til Helsinki... Rett på Alepa og kjøpe brus og sjokolade "Må jo ha en jaffa! Og finsk sjokolade er jo best" Skjer nok igjen i februar, men da drar jeg jo dit på selveste valentine, og som singel første gang siden 2006 må det være en liten unnskyldning i å spise litt Ha en fin dag, og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 5. januar 2013 #2720 Del Skrevet 5. januar 2013 Så gøy at dere begynner å tenke på nr. 2! Hadde vært gøy å ha småknøtt på noenlunde samme alder (om vi blir heldige snart! ), men hadde vært gøyere om vi bodde på samme kant av landet ja! Du savner ikke hjembyen min da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå