Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heldigvis *bank i bordet* har hun ikke prøvd/klart å komme seg ut av sprinkelsenga enda!

Men hun begynner å bli for lang til den, så på nyåret, blir det stor seng, arvet fra mamman sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: for en herlig historie! Håper det går seg bra til etterhvert og hun slipper å rulle ut av senga hver natt ;)

Er vel bare svigermor som sjef som kan dra sånne forespørsler og styre på på forhånd... Men godt det ellers går greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stebror rullet sovende ut av senga og fortsatte å sove flere ganger han... :fnise: Men håper S slipper å gjøre det så mange ganger. :jepp: Håper dere har hatt en fin helg nå som en ny uke er i gang igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettene har plutselig blitt veldig urolige.. Hver gang S våkner går hun til døra. Hun går selv og legger seg igjen når vi kommer inn, men ingen av oss er spesielt glade i å stå opp fire-fem ganger hver hver natt.. I går sovna ikke S før klokka var over ni, men det var likevel morgen klokka seks.. :sukk:

Derfor er det deilig at jeg ikke begynner på jobb før 11.30, og kan kose meg med en dobbel latte og dagens aviser i ro og mak :) Jeg burde sikkert ha begynt på julegavehandlinga, men er helt blank.. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere prøvd å montere på en sengehest på senga?

Vet man får kjøpt det på IKEA. Det kan man montere på slik at det blir som et hinder for å ramle ut av senga, å kanskje klatre ut av senga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer de til sprinkelseng? Den er fra ikea.. Får vurdere det om ikke det bedrer seg. Hun hadde uansett begynt å våkne oftere og tidligere før hun begynte å klatre utav.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg som ikke er igang med julegavene!

Nå er jeg syk også så hvem vet når jeg får satt i gang... Får prøve å lage et par fotobøker innimellom her....! Julekort ble bestilt idag :)

Er du lærervikar denne uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt, men mest sfo denne uka. Julekort ja, der sa du noe.. Har ikke tatt bilder ennå engang.. :sukk: Har kjøpt en nisselue til S, men hun nekter å ha den på seg.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den passer til de fleste senger, søk på sengehest på ikea sine nettsider så ser du :)

Her ordnet vi julekortene i helgen, med bunad og prinsessekjole på, hun er veldig opptatt av å være en prisessesse som hun sier :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Julekortene er sendt! :nigo: Tok bilder på søndag, fikk bildene mandag, bestilte julekort mandag, fikk dem i går, sendte dem i dag. Jada, her går det unna når det først skjer! :ler:

I tillegg er jeg plutselig nesten ferdig med julegavene, eller i hvert fall godt i gang.

I morgen skal jeg jobbe igjen. Fire timer i førsteklasse, men det er i grunnen overkommelig, særlig siden det er helg etterpå ;) Helga blir forsåvidt et kapittel for seg, med et program så tett at jeg nesten gleder meg til mandag kommer så jeg kan slappe av... :ler:

Ble satt i et vanskelig dilemma i dag... Fikk en facebookmelding fra eksen til pappa om at hun savner S. Det har gått en drøy måned siden bruddet, så jeg er sikker på at S fortsatt ville kjent henne. De var superglade i hverandre, og jeg hadde forsåvidt ikke hatt noe imot at de hadde fortsatt å treffes.. Samtidig er det jo litt unaturlig å ha henne i livet.. :sukk: S har vel i grunnen glemt henne, med mindre hun plutselig treffer henne, og har jo ingen mulighet til å sette ord på et eventuelt savn. Dermed blir det jo for damas del at de evt treffes.. S har jo fire besteforeldre, tre oldeforeldre og en hel haug andre.. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Huff, skjønner det er et vanskelig dilemma! Har faren din sagt noe om saken, i og med han vet hvor glade de to var i hverandre?

Og så må jeg si at du stadig overrasker med effektiviteten din! :daane: Håper du får en fin dag i førsteklasse, og lykke til med turbohelg. Jeg har en sånn denne gangen jeg også, så selv om det er hyggelige ting som skal skje blir det litt godt å få det unnagjort også... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.. Det er jo egentlig bare hyggelige ting som står på programmet, men når det blir såpass mange blir det et ork.. Ihvertfall på forhånd. Koseligere når man står midt oppi det! :jepp: Nå er vi vertskap for tvillingniesene våre på snart 9. De skal overnatte, og bli med på juleverksted i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...