Minttu Skrevet 14. september 2012 #2421 Del Skrevet 14. september 2012 Men det er jo så godt å ha nok plass og et bra system! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 15. september 2012 #2422 Del Skrevet 15. september 2012 Hei!!! Det var skikkelig koselig å se dere igjen idag!! Utrolig flott hus dere har!! og takk for vafler og kaffe Begynner å bli en vane det å komme på vafler hos deg Hvordan gikk det med sovinga hos dere? Hos oss ble det ingen soving Hun var rimelig gretten i halv seks-seks tida... så ble natta rundt halv sju... Mulig vi ser dere imorgen da :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. september 2012 Forfatter #2423 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Takk for besøket! Ja, har visst blitt litt mye vafler når dere kommer... Det er nesten de eneste gangene vaffeljernet kommer ut av skapet da Sovinga ja... Jeg la henne i senga og satte meg på utsida med kaffe og avis. Hun sovna litt over halv ett, og sov helt til kvart på tre! Mamma fikk æren av å legge henne i dag, men det gikk visst fint. Hun sovna litt senere enn vanlig, men det er jo ikke så rart. Forhåpentligvis sover hun lenge i morra tidlig, men det tør jeg ikke helt tro før jeg ser det... Mens mamma la S, dro jeg og han godeste på barselbesøk på sykehuset og fikk treffe enn under to døgn gammel liten tass... Helt utrolig hvor liten han var, enda han var større enn S var... Men så skjønn! Lå og sov i fanget mitt, og hoppa til litt innimellom.... Endret 15. september 2012 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. september 2012 #2424 Del Skrevet 16. september 2012 Får man servert vafler om man kommer til Mazi og han godeste altså? Nystekte vafler er jo bare SÅ godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. september 2012 Forfatter #2425 Del Skrevet 16. september 2012 Bare å ta turen, så kjører jeg i gang vaffelpressa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. september 2012 #2426 Del Skrevet 16. september 2012 skal si hun sov lur!!! H sov iallefall 1,5t idag dag da ååå,det er så koselig å møte bittesmå babyer!! jeg blir helt rar når jeg ser babyer gleder meg til det er på tide med nr 2! men det blir nok enda et år eller to til! vi kjøpte oss ei annen vogn idag forresten! ei teutonia spirit s3 fra 2009 foreløpig meget fornøyd! gleder oss allerede til neste helg! men skulle dere ut på byen? er mest glad i hjemmefest jeg, syns det er veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. september 2012 Forfatter #2427 Del Skrevet 16. september 2012 Vi har ikke tenkt oss på byen nei Gratulerer med ny vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. september 2012 Forfatter #2428 Del Skrevet 17. september 2012 Åh som jeg elsker kroken utenfor inngangsdøra vår! Sitter her i solveggen i singlet med en kopp kaffe og holder på å renne vekk! Har nok å gjøre, så jeg burde vel snart sette i gang, men det er så utrolig deilig å bare sitte her og late som det fortsatt er sommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 17. september 2012 #2429 Del Skrevet 17. september 2012 Hei Mazzi Hørtes deilig ut å sitte i solveggen aldri dumt å kjenne at sommeren kanskje varer litt lengere! har du hatt en fin helg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. september 2012 #2430 Del Skrevet 17. september 2012 Det hørtes godt ut :happy: Synes du har lov til å nyte finværet mens det er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. september 2012 Forfatter #2431 Del Skrevet 17. september 2012 Helga var fin, men forsvant på et blunk. Sånn er det når vi har så mye venner og familie rundt oss. Helt fantastisk i grunnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 17. september 2012 #2432 Del Skrevet 17. september 2012 Hørtes deilig ut å slappe av i sola!! Høsten har iallefall kommet nå... men jeg liker det Godt vi skal være hos dere!! Det er det som er koselig På byen mister man hverandre og stemningen er en helt annen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. september 2012 Forfatter #2433 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg sov fra 21 til 7, og føler meg veldig bra! Selvfølgelig litt trøtt i hodet, siden jeg akkurat har stått opp og egentlig har sovet altfor lenge, men ingenting en ikke kan fikse! I dag skal jeg bake litt. Muligens en stor eplekake, for det har jeg ikke gjort enda denne høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. september 2012 #2434 Del Skrevet 20. september 2012 Så godt med en lang og god natts søvn! Her er man ikke helt våken.. Åh,kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2012 Forfatter #2435 Del Skrevet 21. september 2012 Jobben ble ikke min. Men det visste jeg vel egentlig, siden de ikke ringte før idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. september 2012 #2436 Del Skrevet 21. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. september 2012 #2437 Del Skrevet 21. september 2012 Også så dumt å ringe idag! Men, bedre lykke neste gang, du får noe snart vet du! Uansett, idag må du kose deg og nyte dagen!! Gratulerer så mye med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. september 2012 #2438 Del Skrevet 21. september 2012 :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse: GRATULERER MED DAGEN DIN SØTING Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 21. september 2012 #2439 Del Skrevet 21. september 2012 Hei mazzi Gratulerer med dagen til lillemor Håper dere får en ifn bursdagsfeiring og en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 21. september 2012 #2440 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Huff.... så kjedelig... Bedre lykke neste gang! Masse gratulerer med dagen !! :hoppe: Edit: klarer ikke lære meg disse smileyskodene jeg Endret 21. september 2012 av Mokkon83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå