Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!!! Det var skikkelig koselig å se dere igjen idag!! :)

Utrolig flott hus dere har!! :hoppe: og takk for vafler og kaffe :) Begynner å bli en vane det å

komme på vafler hos deg :fnise:

Hvordan gikk det med sovinga hos dere? Hos oss ble det ingen soving :daane: Hun var rimelig gretten i halv seks-seks tida... så ble natta rundt halv sju...

Mulig vi ser dere imorgen da :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøket! Ja, har visst blitt litt mye vafler når dere kommer... :ler: Det er nesten de eneste gangene vaffeljernet kommer ut av skapet da ;)

Sovinga ja... Jeg la henne i senga og satte meg på utsida med kaffe og avis. Hun sovna litt over halv ett, og sov helt til kvart på tre! :overrasket: Mamma fikk æren av å legge henne i dag, men det gikk visst fint. Hun sovna litt senere enn vanlig, men det er jo ikke så rart. Forhåpentligvis sover hun lenge i morra tidlig, men det tør jeg ikke helt tro før jeg ser det... ;)

Mens mamma la S, dro jeg og han godeste på barselbesøk på sykehuset og fikk treffe enn under to døgn gammel liten tass... :hjerte: Helt utrolig hvor liten han var, enda han var større enn S var... :daane: Men så skjønn! Lå og sov i fanget mitt, og hoppa til litt innimellom.... :rodmer:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal si hun sov lur!!! :) H sov iallefall 1,5t idag dag da :)

ååå,det er så koselig å møte bittesmå babyer!! :strix: jeg blir helt rar når jeg ser babyer :fnise:

gleder meg til det er på tide med nr 2! :hoppe: men det blir nok enda et år eller to til!

vi kjøpte oss ei annen vogn idag forresten! ei teutonia spirit s3 fra 2009 :) foreløpig meget fornøyd! :)

gleder oss allerede til neste helg! men skulle dere ut på byen? er mest glad i hjemmefest jeg, syns det er veldig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh som jeg elsker kroken utenfor inngangsdøra vår! :hjerte: Sitter her i solveggen i singlet med en kopp kaffe og holder på å renne vekk! :bolledeig:

Har nok å gjøre, så jeg burde vel snart sette i gang, men det er så utrolig deilig å bare sitte her og late som det fortsatt er sommer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga var fin, men forsvant på et blunk. Sånn er det når vi har så mye venner og familie rundt oss. Helt fantastisk i grunnen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes deilig ut å slappe av i sola!! :sol:

Høsten har iallefall kommet nå... men jeg liker det :strix:

Godt vi skal være hos dere!! Det er det som er koselig :) På byen mister man hverandre og stemningen er en helt annen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov fra 21 til 7, og føler meg veldig bra! :nigo: Selvfølgelig litt trøtt i hodet, siden jeg akkurat har stått opp og egentlig har sovet altfor lenge, men ingenting en :kaffekopp: ikke kan fikse! :bolledeig:

I dag skal jeg bake litt. Muligens en stor eplekake, for det har jeg ikke gjort enda denne høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Også så dumt å ringe idag! Men, bedre lykke neste gang, du får noe snart vet du! :jepp:

Uansett, idag må du kose deg og nyte dagen!! :kristin:

Gratulerer så mye med dagen!! :gratulerer::strix:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.... så kjedelig... :( Bedre lykke neste gang!

Masse gratulerer med dagen !! :hoppe: :hoppe:

Edit: klarer ikke lære meg disse smileyskodene jeg :fnise:

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...