Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

S har også vært interessert en stund, men det er først nå hun kaller den for halen sin.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe :fnise: de sier og gjør så mye rart nå :)

18stk! wow!! da får vi hils på hele slekta :wink:

den kaka hørtes rett og slett fortreffelig ut!! nam nam nam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere masse med selskap idag!! :)

Bløtkaka og serviettene jeg hadde i bursdagen min igår hadde passet bedre hos dere idag :fnise:

Kake med rosa strø og servietter med prinsesse og drage på, kan jo lure på om jeg ble 23 her om dagen.. :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J som vi var i toårsdag til forrige søndag har blitt syk, så nå er vi nede i 15. Han godeste og S har rømt (blitt sendt på dør), og jeg er i full sving. Dvs, har en liten kaffepause i sola nå, men er snart klar til dyst igjen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!! Vi storkoste oss i bursdagen!! :) :)

Deilig mat og dessert :) Kaken var nam nam :)

Tok noen fine bilder av de søte små der de satt rundt bordet :) herlighet så herlige de er :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne sende meg bildene, Mokkon83! Jeg fikk bare tatt et par, og de ble ikke særlig gode... :ler: Takk for at dere kom, det var veldig koselig å se dere! :) De små satt jo så fint rundt bordet, helt utrolig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barneselskapet i går var veldig koselig. Mokkon83 hadde tatt med et lite bord og tre stoler, og det var midt i blinken. Vi har en liten stol selv, så da ble det plass til de fire (snart) toåringene rundt samme bord. Stor stas med eget bord, og eksemplarisk oppførsel/bordskikk fra hele gjengen :jepp:

Kaka ble et kapittel for seg selv, men smaken var i det minste god. Nok fruktsalat og lapskaus ble det også, og jeg håper ingen gikk sultne hjem. Det var i så fall deres egen feil! :ler:

Jeg fikk bittelitt panikk da svogeren min annonserte at svigers ville komme innom en tur i løpet av ca 10 minutter. Det var gavepapir, papptallerkner, ballonger, kakerester og kaffekopper overalt.... :daane: Jeg måtte bare tenke som så at vi hadde tross alt vært 15 stk der, så det var jo ikke helt unaturlig. Meeen.... Den som gikk i gang med å rydde, det var svigermor... :roll:

Alt i alt var det en kjempefin bursdagsfeiring for S. Hun fikk hageutstyr, Maxi the dog ("fetteren" til Betsy the cow), barnetrillekoffert man kan sitte på, bøker og fargeblyanter. Alt var tipp topp! :jepp: (Mokkon83: I går kveld måtte hun ha med seg både spade og rake på badet! :fnise: )

I dag hadde hele familien fruktsalatrester til frokost. S spiste tre store porsjoner, så det spørs om hun vil ha noe særlig mat i barnehagen i dag.. Men frukt er jo ikke akkurat det verste hun kan spise seg mett på da ;)

Nå skal jeg ta en kjapp vask av gulvene. Barneselskap setter sine spor, for å si det sånn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med toåring! :bursdag:

Nå har vi også forresten fått ''Pikke Pus'' i hus. :hoho:

:ler: Pikke pus... Det er så gøy med den språkutviklingen i den alderen de er i :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Jeg må le av meg selv her!!! Jeg hadde satt frem alle sesongene av den begravelsesserien på veggseksjonen før H sin bursdag,allikevel greide jeg å glemme det! :daane:

Ergo,vi må treffes igjen snart :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!!

Jeg må le av meg selv her!!! Jeg hadde satt frem alle sesongene av den begravelsesserien på veggseksjonen før H sin bursdag,allikevel greide jeg å glemme det! :daane:

Ergo,vi må treffes igjen snart :wink:

Ja, huff, vi hadde satt frem koppen til H som du glemte her også.... Men jeg får skylde på han godeste, siden jeg ikke var hjemme før vi kom til dere! :ler::rolleyes:

Var det forresten H som hadde et lite armbånd med plastperler i mange farger også? Det dukket også opp her etter at alle hadde reist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S har tydeligvis startet et nytt og bedre liv denne uka! Det tidligste hun har våknet er 8, det seneste litt over 9. I dag har jeg foreløpig ikke hørt en lyd fra rommet hennes. Utrolig deilig hvis dette er en trend som har kommet for å bli! (Men nå jinxer jeg det vel... :sjenert: )

Ikke har hun våknet om nettene heller. Det er nesten på grensen til fantastisk, siden hun inntil forrige uke sov til maks 6, og var våken en gang eller to i løpet av natta i tillegg.

O lykke! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig!! (I hvert fall så lenge du uansett ikke MÅ opp for å rekke jobb! Men det varer forhåpentligvis ikke lenge til...!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være lov å være glad for god søvn på S uten at det jinxes vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...