Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne byen er virkelig en skjult perle! Vi har gått litt bananas med shopping her begge to. Vanskelig å la være når utvalget er så bra og prisene så lave! :sjenert:

Nå skal vi ut og spise indisk og nyte den siste kvelden her. I morgen går turen hjemover, og om omtrent 23 timer treffer jeg igjen min lille solstråle :hjerte: Som forøvrig har sovet til åtte begge morgenene :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... to kjoler, to bukser, tre topper og et par sko, pluss en kjole til S. Han godeste har kjøpt fire bukser, en genser, en tskjorte, et belte og et par sykt fine eccosko. Dette, kombinert med noen av de beste og kuleste opplevelsene innen mat og drikke noen sinne, har nærmest gjort dette til en drømmeferie :hjerte: Og det til tross for ti minus ute til enhver tid ;)

Nå er det natta, og så går turen hjemover. Vi har fått en skikkelig vitamininnsprøytning, og vil ikke nøle med å anbefale denne byen videre! I tillegg: det beste med kjæresteturer etter at man har fått barn er at det er utrolig deilig å komme hjem igjen også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi reiste med Wizzair fra Torp. Billettprisen og tidspunktene var eneste grunn til at vi endte opp akkurat her ;) Jeg synes vanligvis billigfly går altfor tidlig eller sent, og at en weekendtur må vare fra torsdag til tirsdag e.l. Jeg betalte rett under 600 for oss begge t/r, og det var inkludert alle de merkelige gebyrene billigflyselskapene kommer opp med (f.eks 79 kr per person hver vei for å betale med kort! :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:daane:

Jeg har foreslått for mannen å reise nå.. Han syntes Polen var et merkelig reisemål.. (han er mer London, Dublin osv) Men da jeg fortalte om deres tur, og opplevelsene dere har hatt ble han mer gira :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp:

Nå er vi for lengst hjemme. S vil ikke sove... først ville hun "sove mamma seng". Da jeg sa nei, sa hun "sove pappa seng". Søtingen! :rodmer: Nå står hun ved døra og sier "nei, e vil ikke, vil ikke, e vil ikke"... Det går virkelig fremover med språket! :jepp: (og sørlending er hun også! :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg ble skikkelig gira sjøl! Vært i Warszawa tidligere og tenkt at jeg ikke trenger å reise dit på nytt, da byen ikke har "det jeg ønsker meg ut av en tur" lenger (reiste dit sist rett etter videregående sammen med 3 venninner, litt andre tilstander da :fnise:). Dette hørtes jo fantastisk ut! Skal definitivt sjekkes ut! :jepp:

Himmelske matopplevelser altså... Løves it! :hjerte:

*edit: Du må forresten gi oss navnene på denne snack/vinbaren og restauranten! :pls:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Lenge siden jeg har vært innom her!! :)

Så flink du er med godtestopp!! wow! viljestyrke må jeg si :)

Her har det blitt mer alkohol (og faktisk sigaretter også) de første ukene av året enn på halve fjoråret... :fnise: men følte jeg ble litt inspirert til et nytt å bedre liv her :)

Moro at dere også tenker på 2014-spire da! Tenker vår-sommer 2014 er ei fin tid å prøve på :)

Har du hørt noe mer angående jobben?

Jeg har fri imorgen om du har lyst til å finne på noe? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, lenge siden jeg har vært innom her. Hatt ei friuke nå, og kost meg masse. Onsdag var vi i lekeland med den gamle "babygjengen", inkl Mokkon83. Jeg trodde ungene var litt små til det, men de storkoste seg hele gjengen :) Torsdag hadde jeg og S kosedag istedenfor barnehagedag. Hun var hos frisøren og tok et jafs av luggen. 295 kroner! :sjokkert:

Til uka skal jeg jobbe hver dag. Heldigvis korte dager :) Tirsdag skal jeh på intervju til jobben alle forventer at jeg skal få. Litt stressa! :bond: De skulle bare ha 6 stk på interju til to stillinger. Håper det er et godt tegn... I tillegg har jeg fått noen andre små tegn som lover godt for min del, men jeg tør ikke håpe på noe, er så redd for å bli skuffa! :sukk:

Nå sitter jeg på kafe i nabobyen og venter på ei venninne. Vi skal i bursdag i krsand. Blir sikkert ok, men jeg er ikke sånn superfan av jentefester hvor det kommer altfor mange og man bare kjenner halvparten.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kost dere denne uka, så godt da! :)

Men oi, litt dyrt for å klippe seg gitt :o

Enig med deg ang.slike type fester..

Bra jeg slipper slikt :fnise:

Håper det blir bra, kos deg masse i kveld! :)

Også så spennende med intervju, masse lykke til på tirsdag!! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så stas med babytreff! Trivdes veldig godt i barselgruppa mi, selv om det ikke er den gjengen jeg ser mest til vanlig, men er alltid kjempehyggelig når vi ses! Hvertfall vært det i alle aldre hittil :jepp:

Blir kjempespennende med intervju til uken! Er lov å være optimistisk,også kan en bare ha i bakhodet at man kanskje har det kjipe utfallet som et alternativ ;)

Jeg heier på deg hvertfall :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Kikker innom for å si god mandag og lykke til i morgen! :duskedame: Skjønner godt at det er litt ekstra press når "alle" forventer at denne jobben er din før du har vært der. Men jeg håper de får rett! You go get them! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjorde du det med maten? Med tanke på gluten og slikt mener jeg...

Det var absolutt ikke noe problem, de hadde grei kontroll på glutenfritt. Et sted sleit vi litt, for kelneren var så dårlig i engelsk, men det gikk det og, takket være polsk oversettelse fra ncf :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig mazzitid i dag. Leverte S i barnehagen og dro rett til frisøren. Nå nyter jeg en :kaffekopp: før jeg skal avsted til jobb. Greit nok å være busy-busy noen timer, for å få tankene over på noe annet enn morgendagen... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...