Lilywhite Skrevet 18. januar 2013 #2761 Del Skrevet 18. januar 2013 Litt av en start på helgeturen ja! Men da kan det jo nesten bare kun gå oppover herfra Håper dere får en koselig helg tilslutt likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. januar 2013 #2762 Del Skrevet 18. januar 2013 Hehe huff da, håper resten av helga går litt bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. januar 2013 #2763 Del Skrevet 19. januar 2013 Jeg heier også på deg i jobbsøknadsprossesen Krysser fingrene for at de får landet på en kandidat innen sin satte frist, for en gangs skyld For en tur dere har hatt! Kan vel bare gå oppover heretter Sylvanian families ja Håper M utvikler interesse for rollespill hun og, og at de faller i smak. Litt tidlig ennå å kjøpe noe, men svusj så er en familie kjøpt inn Hvordan likte hun gavene hun fikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #2764 Del Skrevet 22. januar 2013 Gavene falt i smak Hun er så søt når hun leker med figurene. Gir dem mat og drikke (mens hun smatter og sier "nam nam"), gir dem kos, later som de nusser osv.. Turen var fin, men slitsom. I tillegg ble jeg syk. Jeg trodde jeg bare var kvalm fordi vi spiste litt rotete og ujevnt, men neeeida.. I bilen på vei hjem ble jeg skikkelig stiv i nakken og ryggen i tillegg til kvalmen, og i går ble det virkelig fart på magen.. Det rare er at jeg stort sett føler meg helt fin bortsett fra rett før jeg må på do. Føler nesten at jeg skulker jobb, men det er jo egentlig ikke noe særlig å lage mat til 90 unger når man har magesjau.. I går kveld begynte han godeste også å føle seg litt kvalm. Håper ikke kjæresteturen vår til helga går i vasken!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. januar 2013 #2765 Del Skrevet 22. januar 2013 Kan bli dårlige før tur da Men forhåpentligvis går det nok over innen da, vanlig sjau varer vel pare et par dager ca God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #2766 Del Skrevet 22. januar 2013 Krysser fingrene, men hvis sykdomsforløpet til han godeste blir som mitt, blir han dårlig torsdag og fredag, og vi skal dra fredag morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. januar 2013 #2767 Del Skrevet 22. januar 2013 Åh, så herlig leking Jeg har hatt liknende sjuke selv de siste dagene. Er hjemme siste dag i karantene i dag. Føler meg tilbake til normalen i dag, men i går (da jeg trodde jeg skulle være tilbake på jobb i dag) følte jeg meg også ganske bra (slik som du), helt fram til jeg PLUTESLIG må springe på do. Jømmi. Greit å ikke spre masse basilusker til allerede syke pasienter. Håper magen hans klarer å stå i mot fet verste og at det kun blir med kvalmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. januar 2013 #2768 Del Skrevet 22. januar 2013 Krysser fingrene for at sykdom ikke ødelegger turen deres!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. januar 2013 #2769 Del Skrevet 22. januar 2013 Pøs på med idoform, biola og kanskje litt imodium. Blåbærsaft er også og anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #2770 Del Skrevet 24. januar 2013 Han godeste slapp unna, så nå er vi friske alle mann! I morgen går turen til det store utland igjen. Gleder meg til kjærestetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 25. januar 2013 #2771 Del Skrevet 25. januar 2013 Kos dere masse med kjærestetur Du har sikkert skrevet det før, men hvor går turen?? Håper denne turen blir bedre enn forrige når alt kan gå galt så går det vanligvis galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. januar 2013 #2772 Del Skrevet 25. januar 2013 Goooood tur!! Kos dere masse, og forhåpentligvis blir det litt roligere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. januar 2013 #2773 Del Skrevet 25. januar 2013 Kos dere masse, masse på kjærestetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #2774 Del Skrevet 25. januar 2013 Turen går helt til eksotiske Polen Nå er vi på flyplassen. Alt har gått bra hittil, satser på at det fortsetter sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #2775 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg vil fryse tida! Vi skulle bare ta et glass vin med litt "snacksmat" til, og endte opp med topp tre innen smaksopplevelser noen sinne! Nå koser vi oss med fantastiske cocktailer (og åpent trådløst nett) før vi har bordreservasjon på verdens tilsynelatende kuleste restaurantkonsept kl åtte. Herlig herlig! Hotellet er forresten helt fantastisk, og senga likeså Anbefaler alle småbarnsforeldre en liknende vitamininnsprøytning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. januar 2013 #2776 Del Skrevet 25. januar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. januar 2013 #2777 Del Skrevet 25. januar 2013 Link til hotellet Hørtes lovely ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. januar 2013 #2778 Del Skrevet 25. januar 2013 Oh, hørtes herlig ut!! Kos dere og nyt helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #2779 Del Skrevet 26. januar 2013 Her er link til hotellet: http://www.andersiahotel.pl/en/core/home.php?_PageID=21031 Vi har bare et basic room, men det er superstort og inkluderer gratis minibar og tilgang til spaavdelingen, som forøvrig skal sjekkes ut i dag Vi kunne oppgradert rommet for 50 euro for de tre nettene da vi kom, og fått frokost på senga og gratis forfriskninger hver ettermiddag, men vi fant ut at det ikke var vits i for vår del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. januar 2013 #2780 Del Skrevet 26. januar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå