Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:tommelopp: Diddles!

Nå er sommerferien bestilt. Vi skal helt til eksotiske Danmark.. :ler: Har leid feriehus, så nå må vi bare få bestilt ferje.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere begynner å tenke på nr. 2! :) Hadde vært gøy å ha småknøtt på noenlunde samme alder (om vi blir heldige snart! :sjenert: ), men hadde vært gøyere om vi bodde på samme kant av landet ja! :Nikke: Du savner ikke hjembyen min da? :lur::fnise:

Tja.. Joda, jeg trivdes veldig godt der, men det var ikke et sted jeg kunne slått meg ned etter studiene. Det blir for usentralt ;) Men absolutt en tipp topp studieby! Bedre enn bartebyen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S sover fremdeles! :sjokkert: Hun prøvde seg i sekstida, men sovna utrolig nok igjen. Jeg spiser havregryn med melk, kanel og eplesyltetøy. Overraskende godt til å være så sunt! :ler:

Etterpå skal jeg på min aller første virtuelle spinningtime. Spent på hvordan det blir! Jeg har jo vært på en milliard (intet mindre) spinningtimer med instruktør, så jeg trenger ihvertfall ingen hjelp med teknikken. Håper det er bra, for siden det ikke er noen instruktør der går det i ett med timer hele dagen, så det bør alltid være en som passer! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp: Diddles!

Nå er sommerferien bestilt. Vi skal helt til eksotiske Danmark.. :ler: Har leid feriehus, så nå må vi bare få bestilt ferje.

Eller... EROTISKE Danmark som jeg leste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Oj, jeg er spent på å høre om den virtuelle spinningtimen! Det er et senter i nærheten av der jeg bor som også opererer med virtuelle timer, så glad du prøver ut og kan gi rapport! :jepp::duskedame:

Og jeg antar av frokosten at du er i full gang med bedre vaner? Flink! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller... EROTISKE Danmark som jeg leste...

You dirty woman! :ler:

Oj, jeg er spent på å høre om den virtuelle spinningtimen! Det er et senter i nærheten av der jeg bor som også opererer med virtuelle timer, så glad du prøver ut og kan gi rapport! :jepp::duskedame:

Og jeg antar av frokosten at du er i full gang med bedre vaner? Flink! :klappe:

Tja, hva skal jeg si om spinninga.... Jeg ble litt overraska over musikken, det var nemlig bare en monoton bakgrunnsstøy, ikke sanger. Lite motiverende, med andre ord. Jeg var på to timer på rappen med forskjellige "instruktører" for å se om det var like ille i begge timene, og det var det. Vurderer å ta med meg egen musikk og så kjøre til det. Det er jo ikke akkurat som at instruktørene bryr seg.. :ler: Den første timen var det to til der, mens den andre satt jeg der alene. Alt i alt ikke sånn supermotiverende akkurat... :sjenert:

Jeg var i gang med bedre vaner til frokost idag ja. Men så ble det pastalunsj med han godeste og vafler til kveldsmat med pappa og S, så dagen har vel ikke vært sånn helt tipp topp kostholdsmessig.. ;) Men så har jeg heldigvis ikke noe superstrengt regime heller.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt hjemsted for usentralt?? :hakeslepp: Alle vet jo at hjembyen min ER verdens navle! ;) Vi har i allefall rykte på oss for å mene det :ler:

Så flink du er med trening og kosthold :)

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg opplegget mitt for godtestopp klart! :hoppe: I 2013 har jeg totalt 50 dager hvor jeg kan spise godteri/potetgull. Hver godtedag markeres med en stjerne på den aktuelle dagen i årsoversikten foran i almanakken min, i tillegg til at jeg setter en strek øverst på sida. Hittil i år har jeg hatt hele 5 godtespisedager, i og med at jeg var noen dager ut i året før jeg kom i gang med dette opplegget. I dag glemte jeg meg og delte en marsipanfigur med mamma, så jammen måtte jeg sette ei stjerne på dagen i dag.. :klaske: Men jeg er likevel kjempestolt av at jeg ikke har spist mer selv om jeg glemte meg. Jeg er egentlig typen til å ta helt av når "dagen i alle fall er ødelagt"..

Ni dager ut i året har jeg med andre ord brukt 10% av dagene mine. Det kan jo bli interessant etterhvert! :ler: Men 50 godtedager er jo egentlig omtrent hver lørdag, så det burde ikke være helt uoverkommelig! ;)

Hvordan gjør dere andre godtestoppere det? :)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tillater meg litt ved feiringer, og littt sukkerfri sjokolade fra iherb på spesielle dager.. Men egentlig skal brus, sukker, snop og mel bort fra kostholdet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er kjempeflink jeg! Har ikke viljestyrke til å holde på med et kostholdsopplegg i tillegg til alt med jobb, hus, barnehage osv.

So you go girl! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent idag, også kjøpte jeg meg sjokolade etterpå.. :ler:

Viljestyrke når det gjelder kostholdet.. I don't have it.

Derfor har jeg stor respekt til dere altså!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal jeg teste ut livegym.no

Også har jeg ønsket meg treningskort fra mannen i fødselsdagsgave :jepp:

Nå skal magen, og en god del av lårene bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imponert over opplegget ditt! :Nikke: Jeg skulle gjerne vært med, men jeg vet ikke om jeg klarer det :sjenert: Men jeg har i allefall blitt flinkere å begrense meg enn før, og velger gjerne mørk sjokolade i stedet for "kliss" med masse e-stoffer, så det er i det minste et steg i riktig retning... Men har nok et stykke igjen til å bli like flink som deg ;)

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere sier det på den måten må jeg jo bare fortsette! ;) Takk for god motivering jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipp topp tommel opp! :nigo: Jo flere vi er sammen osv! :hoppe:

Ved tidligere godtestoppforsøk har jeg kutta tvert og nekta meg alt, og da har det gått som det måtte.. Foreløpig merker jeg at systemet med X antall dager med godteri i løpet av året fungerer veldig bra. Nå vet jeg jo at jeg kan spise godteri hvis jeg vil. Da tenker jeg mer etter, "vil jeg virkelig bruke en av dagene mine i dag?", og hittil har svaret vært nei.. :) I går kjøpte jeg Crispo og French Fries til han godeste til lørdagsgodt. Det tåler ikke jeg uansett, så da kunne jeg ikke falle for fristelsen i løpet av kvelden. Men merkelig nok følte jeg meg ikke fristet heller, så jeg tror sukkeravhengigheten er på retur! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite om en graviditet i nær krets i dag. De har ei jente som er halvannen måned yngre enn S fra før. Kjenner jeg er litt misunnelig på at de nå har nr to på vei. Jeg må få meg en jobb så vi kan sette i gang.. :sjenert: Samtidig tar jeg ikke for gitt at det går lett som en plett denne gangen også, så en liten del av meg vil bare sette i gang prøvinga og satse på at det ordner seg på jobbfronten... :sjenert: Tipper det blir til at vi drøyer det til april, sånn at det forhåpentligvis blir vårbaby 2014 på oss :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasler det i eggstokkene :fnise:

Så moro da, skjønner du blir misunnelig!

Håper det ordner seg raskt med jobb da :jepp:

God natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...