Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Joggetur med han godeste tidligere i kveld. Sliten, men godt fornøyd med egen innsats! :jepp: Deilig etterpå ihvertfall, det er helt sikkert.. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare vært på en eneste joggetur hittil, så jeg vet ikke om jeg verken vil si at jeg er flink eller at jeg jogger.... Men takk uansett! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh, noen får stadig mer vilje og egne meninger..! :daane: For øyeblikket er hun :rasende: og :kjempesinna: fordi hun ikke får lov til å tømme gryteskapet. Mellom den hysteriske gråten kommer hun innimellom til meg for å få trøst, før hun tydeligvis kommer på at jeg er dum... :hoho:

Tidligere i dag klikka hun fullstendig fordi hun ikke kunne ha på seg sandaler og sko samtidig.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dette hørtes kjent ut :hoho: Mulig de to snuppene våre er to stykker av samme alen :ler:

...evt to alen av samme stykke :klaske::fnise:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omgangssykehelvete er løs i heimen. Foreløpig bare jeg, men det er sannelig ille nok.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Han godeste var hjemme fra jobb i går, for jeg kunne ikke ta meg av S. Hun spydde heldigvis bare et par ganger på morgenen, men var litt sutrete resten av dagen. Stakkars, tenk å ha omgangssyke uten å kunne gi uttrykk for hvor fælt det er, og attpåtil ikke vite hva det er! :sukk: Jeg ble bedre i løpet av gårsdagen jeg også, og er nok egentlig frisk i dag, men er helt tom for energi. Svigerfar har fri i dag, så han henta S for et par timer siden, og skal ha henne en stund. Jeg er alene hjemme på dagtid i denne leiligheten for ca første gang. Har fått vaska litt tøy, rydda i lekene og har et brett med Toro lavkarborundstykker i ovnen. Likevel føler jeg at jeg bare slapper av, for jeg har jo ingen virvelvind som spinner frem og tilbake på gulvet... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når husarbeid blir avslapping, da vet man at man har barn med utforskertrang i heimen :ler:

Slik er det her også,jeg fikk en time for meg selv på mandag, da kjære og lillemor var ute på tur.. På den timen klarte jeg å skrive et par sider notater til eksamen, sette på klær, støvsuge og rydde, samt sette inn i oppvaskmaskinen. Helt utrolig hvor effektivt ting går også når man ikke har en liten medhjelper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...